Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tirs 13 jan 2015 20:32

Jeg fik prøvet Pixel Tactics (3´eren) idag for først gang og jeg må sige, at jeg bestemt er positivt stemt. Det er utroligt, hvor meget spil og variation, der er i den lille pakke.

Jeg er blevet ret vild med lvl. 99 Games. Jeg kan godt godt lide deres Anime/Manga inspirerede verden, og så er både Battlecon og Pixel Tactcis to superfede spil med Crazy meget variation og genspilningværdi.

Det eneste "Negative" ved de to spil er, at jeg synes, at man skal tænke ret meget, og kan derfor godt være lidt træt i hovedet efter et par timer med de spil - men fuck, de er fede! :D.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Morten Rask » tors 22 jan 2015 22:35

Gennemførte Resident Evil under 3 timer og uden at gemme, hvilket gav 3 sølvtrofæer. :-)

Billede
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf JanR » fre 23 jan 2015 00:54

Jeg fik endelig 2.042.300 point i Pix The Cat, hvilket gav mit trofæet for +2 million point, og en 9. plads på leaderboards.

Vildt udfordrende og sjovt spil.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » tirs 03 feb 2015 22:11

Torben svang forbi idag til en gang Pixel Tactics. Vi har spillet det et par gange nu og jeg synes, at det er ret godt ^_^

Pixel Tactics er et taktisk (:P) kortspil med et kampsystem, der minder om dem vi ser i Japanske konsolrollespil.

Hver spillers bane-halvdel består af 3 x 3 felter, hvor man kan spille sine figurer (kort). Det særlige ved Pixel Tactics er, at hvert enkelt kort har 4 forskellige effekter, alt efter, hvor på brættet, det bliver spillet eller om, man vælger at spille kortet som en engangs-effekt, hvorefter det kasseres.

I starten af hvert spil, vælger man et kort fra start-hånden, der er din leder. Lederen giver spilleren en unik evne, der har stor indflydelse på slagets gang og din game-plan. Målet i spillet er at reducerer din modstanders leder til 0 hit-points.

At kortene kan bruges på så mange forskellige måder og at lederne er så forskellige giver spillet en stor genspilningværdi.

Man kunne måske frygte, at nu hvor hvert kort kan 4 forskellige ting, så var der en eller to evner på kortet, der er væsentligt bedre end de andre, men det er heldigvis ikke tilfældet! Det gør, at man bliver tvunget til tænke mere over sit valg af placering af en given helt og at et kort sjældent føles ubrugeligt.

Jeg synes, at Pixel Tactics er godt (y)

JanR skrev:Jeg fik endelig 2.042.300 point i Pix The Cat, hvilket gav mit trofæet for +2 million point, og en 9. plads på leaderboards.

Vildt udfordrende og sjovt spil.


Det er ret godt gået. Jeg synes, at Pix the Cat er herresejt, men nøj, jeg er dårlig til den slags spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » søn 22 feb 2015 17:16

Jeg siddet og leget lidt med Online-delen i Dead or Alive 5 Core Fighters til PS4. Jeg synes, at det fungerer udmærket, men for helvede, hvor får jeg klø! :P

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Bthoegersen » fre 13 mar 2015 23:49

Endelig 100% i MGS Ground zeroes... det krævede også kun 3 playthrough, da information trophy ikke gad unlock de første 2 gange... :)
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » lør 11 apr 2015 16:02

Jeg fik spillet en ordentligt røvfuld Awesomenauts igår nat. Det var fedt af få det spillet igen, og det kører også bedre efter sidste uges patch.

Jeg spillede Voltar som jeg plejer og var så heldig, at komme på hold med en Sentry X-58 spiller. Vi spillede flere kampe sammen og det gik rigtigt godt. Jeg synes, at det er fedt, når man møder tilfældige spillere online, som det viser sig man spiller godt med og samtidigt kan få spillet en masse kampe!

Super oplevelse i går og i et alt, alt for fedt spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » man 13 apr 2015 12:34

Det blev til en gang Planter vs Zombies: Garden Warfare igår. Hold kæft, det er sjovt, når man spiller med folk i party. Jeg elsker også, hvordan, når vi spiller mod gode spillere, at det bliver så personligt, når man gang på gang bliver nakket af den samme Chomper.

Jeg kan heller ikke stoppe med at trashtalke, når vi spiller PvZ, det er forfærdeligt, det vælter bare ud af munden på mig, men nøj, vi hygger os.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Palsted » ons 15 apr 2015 23:18

Hittede lvl 70 med min barb i d3 på hardcore :)
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf wMikkel » tors 16 apr 2015 00:05

7. Prestige i COD: AW :D
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf FoxHounddk » fre 17 apr 2015 20:47

Den første boss i bloodborne .. yay :D
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf runni1399 » fre 17 apr 2015 20:54

Kom gennem Bloodborne New game +, nu venter new game ++!
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Bthoegersen » søn 19 apr 2015 19:18

Fik endelig klaret Gehrman the first hunter i bloodborne, kæft han var en udfordring.... Ved ikke om jeg gider New game +.. måske om et par måneder ;) Men godt nok et af de bedste spil oplevelser, jeg længe har haft.
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf FuNkY » søn 19 apr 2015 20:05

Fik de sidste trofæer i Valiant Hearts :-)
FuNkY
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Føllenslev


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Abildtrup » man 20 apr 2015 12:00

Tillykke. Jeg mangler kun det dumme trofæ, for at redde Karl. Og det får jeg aldrig ramt den rigtige kombination til med mine, til den lejlighed pølsefingre...
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster