Forum

Dying Light

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » tirs 31 mar 2015 11:48

glyr skrev:Nej det var ikke for at røvrende jer.... Skulle måske ha formuleret mig anderledes.
Jeg har svært ved at shoppe rundt mellem flere spil på en gang og vidste min søn meget gerne ville have dette spil over.
Når først det lykkes at samle 4 der alle ønsker de 2 trofæer, er det ikke svært.
Good night and good luck !
:)


Det går nok.

Jeg har allerede coop trofæerne og ville egentligt bare hjælpe for at have en undskyldning for at sætte spillet på igen :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf tue69 » ons 27 maj 2015 08:49

Jeg må på det kraftigste fraråde folk at downloade den nye 1.04 patch, da den skaber en hundens masse problemer.

Først og fremmest resetter den dine stats, hvilket er et seriøst kæp i hjulet på eksempelvis Mt. Everest trofæet og det glitcher så også safehouse-trofæet, da den resetter tælleren, så man dermed ikke kan komme op på de 16 safehouses.

Endvidere medfører patchen også en mærkelig glitch, hvor quest-trackeren springer forvildet rundt imellem quests efter hver cutscenes og slutteligt og sidst så resulterer patchen i en spilødelæggende glitch, såfremt man befinder sig i en mission med tidsbegrænsning (af spoilermæssige hensyn afsløres ikke mere), da vil man opleve, at hvis man afslutter spillet inden missionen, downloader den nye patch og starter spillet igen, så vil man have 10 sekunder til at gennemføre en 4-minutters quest. Det kan selvsagt ikke lade sig gøre.

Ovenstående er skyld i at jeg ikke gider mere. Det er imponerende at Techland, ligesom de gjorde i Dead Island, formår at lave patches der smadrer mere end de gavner. Man skulle tro at det var noget de spekulerede i.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Dying Light

Indlægaf Chiesa » ons 27 maj 2015 09:22

tue69 skrev:Jeg må på det kraftigste fraråde folk at downloade den nye 1.04 patch, da den skaber en hundens masse problemer.

Først og fremmest resetter den dine stats, hvilket er et seriøst kæp i hjulet på eksempelvis Mt. Everest trofæet og det glitcher så også safehouse-trofæet, da den resetter tælleren, så man dermed ikke kan komme op på de 16 safehouses.

Endvidere medfører patchen også en mærkelig glitch, hvor quest-trackeren springer forvildet rundt imellem quests efter hver cutscenes og slutteligt og sidst så resulterer patchen i en spilødelæggende glitch, såfremt man befinder sig i en mission med tidsbegrænsning (af spoilermæssige hensyn afsløres ikke mere), da vil man opleve, at hvis man afslutter spillet inden missionen, downloader den nye patch og starter spillet igen, så vil man have 10 sekunder til at gennemføre en 4-minutters quest. Det kan selvsagt ikke lade sig gøre.

Ovenstående er skyld i at jeg ikke gider mere. Det er imponerende at Techland, ligesom de gjorde i Dead Island, formår at lave patches der smadrer mere end de gavner. Man skulle tro at det var noget de spekulerede i.


Det lyder godt nok ikke gennemtænkt - Jeg er ca. 20 timer inde i spillet, så jeg takker i den grad for Heads up!
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: Dying Light

Indlægaf tue69 » ons 27 maj 2015 09:32

Det var altødelæggende for mig. Jeg er godt nok kun 12 timer inde i spillet, men gider egentligt ikke at starte forfra igen.

Kan se at flere af mine quests, deriblandt min main-quest, er utilgængelig. Såeh... Super...
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Dying Light

Indlægaf Erroneus » ons 27 maj 2015 15:19

Woav fucked, tak for advarslen. Jeg havde planer om at skulle have fat i Dying Light, men det får da lov til at vente til de har det ordenligt fixed.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Dying Light

Indlægaf Sethos » ons 27 maj 2015 15:22

tue69 skrev:Ovenstående er skyld i at jeg ikke gider mere. Det er imponerende at Techland, ligesom de gjorde i Dead Island, formår at lave patches der smadrer mere end de gavner. Man skulle tro at det var noget de spekulerede i.


Så kender man Techland igen. De er bare en flok inkompetente aber og har alle dage været det, desværre.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Dying Light

Indlægaf tue69 » ons 27 maj 2015 15:25

Sethos skrev:
tue69 skrev:Ovenstående er skyld i at jeg ikke gider mere. Det er imponerende at Techland, ligesom de gjorde i Dead Island, formår at lave patches der smadrer mere end de gavner. Man skulle tro at det var noget de spekulerede i.


Så kender man Techland igen. De er bare en flok inkompetente aber og har alle dage været det, desværre.


Det er lækkert lavet. Jeg synes faktisk at spillet, da jeg startede på det fredag sidste uge, led af overraskende få glitches, specielt sammenlignet med Dead Island. Men det var måske det der var galt. Flere af dem, tænker de hos Techland.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » ons 27 maj 2015 15:46

Er der nogen der ved hvordan man henter/starter bozak horde mode? Kan se i den nye developer video at det skulle være kommet med sidste update/patch men kan ikke finde det ingame
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf tue69 » ons 27 maj 2015 15:56

BizzyVaping skrev:Er der nogen der ved hvordan man henter/starter bozak horde mode? Kan se i den nye developer video at det skulle være kommet med sidste update/patch men kan ikke finde det ingame


Det skulle kunne lade sig gøre på PS Store. Der er dog en fejl i patchen der gør, at seasonpass-indehavere bliver opkrævet penge for det.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Dying Light

Indlægaf Erroneus » ons 27 maj 2015 16:44

Der skulle være kommet en 1.06 patch, som måske fixer de her problemer?

Hov næ, 1.06 patchen er vist den fucked.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Dying Light

Indlægaf BizzyVaping » ons 27 maj 2015 20:41

tue69 skrev:
BizzyVaping skrev:Er der nogen der ved hvordan man henter/starter bozak horde mode? Kan se i den nye developer video at det skulle være kommet med sidste update/patch men kan ikke finde det ingame


Det skulle kunne lade sig gøre på PS Store. Der er dog en fejl i patchen der gør, at seasonpass-indehavere bliver opkrævet penge for det.


Har kigget både fra menuen ingame og direkte på psstore. Kan ikke se nogen bozak horde dlc.

Men ok hvis det ikke virker med season pass pt kommer jeg ikke til at hente den alligevel om jeg så fik fundet den :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light

Indlægaf Dasiima » tirs 08 mar 2022 18:26

Lidt nyt i en ellers gammel tråd.
Dying Light (1’eren) har netop fået en next-gen Update til PS5 der indeholder 60fps QHD eller 4K i 30fps
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+5

Re: Dying Light

Indlægaf BingoDK » ons 09 mar 2022 12:13

Nice, kunne være man skulle få det gennemført så.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron