Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Rasbred » fre 29 maj 2015 23:53

jeg har lige fået Rat. et Trustmaster T80..

det er 200 grader.. men i driveclub er det mindste indstilling 270 grader... hvad gør man så ??
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Driveclub

Indlægaf MechaHertz » ons 24 jun 2015 12:58

Kan nogen fortælle mig om:
Hvis jeg køber Driveclub PS+ versionen og Season Pass får jeg så ALT indhold der er udgivet til Driveclub? Og er der en nem måde a sætte den til at "Download all" på på PS4'eren. Nu sal der dælme gang i rattet!
Billede
MechaHertz
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Herlev


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » ons 24 jun 2015 15:04

Du får det hele ja.

Når du har købt et spil, kan du se DLC der er knyttet til spillet og downloade det der, det er nok det letteste.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf Redman DK » ons 24 jun 2015 16:33

Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Driveclub

Indlægaf Vreki » ons 24 jun 2015 18:48

Also starting Thursday, we will be rolling out online access to the DRIVECLUB PS Plus Edition and will steadily bring more and more players online while continuously ensuring that all game systems are running smoothly


Skeptiske folk ville måske tro at de stadigvæk ikke har styr på det, siden de åbenbart er nødt til at håndfodre den.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Driveclub

Indlægaf MechaHertz » tors 25 jun 2015 09:13

Så er hele balladen købt :) Er der nogen der har en klub level 10+ man kan joine? Er der en PSLife klub?
Billede
MechaHertz
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Herlev


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » tors 25 jun 2015 10:10

MechaHertz skrev:Så er hele balladen købt :) Er der nogen der har en klub level 10+ man kan joine? Er der en PSLife klub?

Der er en PSLife klub, men den er fyldt. I er naturligvis velkommen til at lave flere :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf Rasbred » tors 25 jun 2015 13:51

Jeg har en klub med min bror. Den er level 15-18 stykker.. Kan lige sende invite i aften hvis du er intraseret.

Jeg droppede pslife clubben da ingen kunne acceptere en. Så lavede vi vores egen. Der er hvertfald plads. Og vi er aktive 2-3 gange om ugen
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Driveclub

Indlægaf Jb » tors 25 jun 2015 15:33

Jeg er i en fyldt klub og spiller ugentligt men der er ikke den vilde aktivitet. Jeg tager gerne en invite også [WHITE SMILING FACE]
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf MechaHertz » tors 25 jun 2015 17:16

Rasbred skrev:Jeg har en klub med min bror. Den er level 15-18 stykker.. Kan lige sende invite i aften hvis du er intraseret.

Jeg droppede pslife clubben da ingen kunne acceptere en. Så lavede vi vores egen. Der er hvertfald plads. Og vi er aktive 2-3 gange om ugen


Det kunne jeg helt klarrt være inrteresseret i.
Jeg har kun lige købt det men regner da klart med samme aktivitets niveau.
Så ja tak :)
Billede
MechaHertz
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Herlev


Re: Driveclub

Indlægaf Rasbred » tors 25 jun 2015 23:39

Vi er lvl 15 i klubben. Har inviteret jer tror jeg
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Driveclub

Indlægaf Hertzblut » tors 25 jun 2015 23:57

Rasbred skrev:Vi er lvl 15 i klubben. Har inviteret jer tror jeg


Tusind tak :) kigger lige i morgen. Glemte lige der var 16GB applikations data der skulle downloades til spillet :$
Så den har siddet og tikket ned hele aftenen og er ikke færdig før i morgen en gang.

Bare der er en plads til mig så bliver jeg glad. Tak
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Driveclub

Indlægaf Laffer » fre 26 jun 2015 10:47

Man kan såvidt jeg se ikke komme med i klubber el. Lign. Da al online er slået fra.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Driveclub

Indlægaf MechaHertz » fre 26 jun 2015 12:25

Laffer skrev:Man kan såvidt jeg se ikke komme med i klubber el. Lign. Da al online er slået fra.


Oh jeg troede kun det var for den nye gratis version af Driveclub. Har ikke læst det hele ordentligt så.
Men det giver selvfølgelig lidt tid til at lære at køre.
Billede
MechaHertz
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Herlev


Re: Driveclub

Indlægaf Hertzblut » søn 28 jun 2015 00:04

Nu har jeg prøvet at sidde og cykle lidt i menuerne med en af vennerne.
Kan de være rigtigt det slet ikke kan lade sig gøre at spille multiplayer i private?
Det er jo liiiidt træls for der skal kun en klovn til at ødelægge spillet for andre.
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster