Forum

Magic Duels: Origins.

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Magic Duels: Origins.

Indlægaf Da Senzai » tirs 28 jul 2015 12:48

Magic Duels: Origins udkommer nu på fredag på Xbox One, hvilket kun kan betyde, at der (forhåbentligt!) ikke er længe til at spillet også lander på PS4! :D

Jeg ville derfor lige tage Duels temperaturen herinde og høre om her er andre, der glæder sig til spillet eller i det mindste bare skal have det?

Jeg har alle tider været tilhænger af måden det blev gjort i de tidligere Duels of the Planeswalkers spil med pre-constructede decks.

Denne gang vil der være fri deck-building dog med rarity restriktioner, så således, at man kun kan have 4 af hver common-kort, 3 af hver uncommon, 2 af hver rare og 1 af hvert mythic kort i decket.

Jeg synes faktisk, at Card-Poolen her i det kommende Origins ser ret god ud og at spillet derfor sagtens kan gå hen og blive ret godt! :D

Planen er, at der ca. tre gange om året vil blive føjet nye kort til spillet.

Hvem ellers er klar på at spille Duels? :D

Her er lige en stemningstrailer, der slet ikke viser noget fra spillet.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Magic Duels: Origins.

Indlægaf Jb » tirs 28 jul 2015 13:02

Jeg er klar på ps4. Spillede alle de tidligere spil på ps3
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Magic Duels: Origins.

Indlægaf Rytteren » tirs 28 jul 2015 16:36

Har kigget på det på knægtens ipad. Har tidligere været pænt vild med Magic. Nu er jeg dog så fanget af hearthstone og deres måde at at lave et f2p kortspil, så tror slet ikke jeg kan fanges af Magic på konsol/tablet. Men spiller dog kun draft, når jeg spiller magic
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins.

Indlægaf Da Senzai » tirs 25 aug 2015 11:24

Jeg havde lidt regnet med at spillet ville ligge klar hertil morgen, hvis Wizards skulle overholde deres August release, men det er desværre ikke tilfældet.

Det er utroligt, hvor ringe Wizards er til at give informationer om deres spil. Blood Bowl II udkommer her midt September, så hvis der ikke snart kommer noget konkret Origins Info, så springer jeg nok over.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Magic Duels: Origins.

Indlægaf Da Senzai » lør 23 jan 2016 20:00

Så...Erhm... Hvornår var det nu, at det skulle komme det her?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Magic Duels: Origins.

Indlægaf Jb » lør 23 jan 2016 20:17

Suk... Har spillet lidt på min telefon men den er allerede efter 5 kampe ved at låse mig ude hvis ikke jeg bruger penge. Venter stadig spændt på ps4 versionen.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Magic Duels: Origins.

Indlægaf WikDK » søn 24 jan 2016 00:56

Er der en dato på udgivelsen på PS4?
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Magic Duels: Origins.

Indlægaf ikkNico » søn 24 jan 2016 10:12

Nope, men du går heller ikke glip af det helt store. Påpapiret ser det fedt ud, men det er alligevel lykkedes Wizards at gøre Magic kedeligt i år. Hvis du ikke kan vente, så er spillet også på Steam http://store.steampowered.com/app/316010
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins.

Indlægaf Da Senzai » søn 10 sep 2017 14:52

Er det her det nye Duels? :D :D xD

http://kotaku.com/arena-is-magic-the-ga ... 1802670009

Jeg er kørt lidt død i Hearthsone, så kunne godt finde på at springe på det :D.

Synes ikke HS er så fedt mere. Wow-factoren er forsvundet for mig. Spiller det mest nu fordi, at det er så nemt.

Næ, du. Det er sgu ikke længere som dengang i 2013. Dengang, hvor man kunne finde ud af at lave digitale kortspil :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron