Forum

PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

PS Plus spil September

Afstemning sluttede man 24 aug 2015 07:36

Armello
14
29%
Grow Home
20
42%
Zombie Vikings
14
29%
 
Afgivne stemmer : 48

PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Erroneus » ons 12 aug 2015 07:36

Som nævnt i nyheden her: http://www.pslife.dk/news/9726/stem-p-p ... e-uge.html - Så får PS Plus brugere muligheden for at stemme om et af septembers PS4 spil. Vinderen bliver tilføjet til PS Pluis 1 september og taberne får en gang PS+ rabat.

Det kunne være interessant at se hvordan PSlife's brugere vil stemme på de 3 spil, så smid jeres stemme. Bemærk når man har stemt, kan stemmen IKKE ændres.

Husk naturligvis også at stemme rigtigt via din PS4 eller PlayStation Store, den officielle afstemning åbner torsdag og løber frem til den 24 august. Vores afstemning lukker også den 24 august.



Armello


Grow Home


Zombie Vikings
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Sv: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Xainz » ons 12 aug 2015 08:02

Jeg er positiv over, at man kan være med til at bestemme, hvilke spil vi får via psplus. Men de 3 titler der er at vælge mellem, er alle 3 intetsigende skrammel. Så jeg stemmer ikke på nogen af dem.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Slimjay DK » ons 12 aug 2015 10:01

Jeg er mere spændt på om de 2 titler som ikke bliver valgt så bare kommer med i en ny afstemning senere :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Allanb » ons 12 aug 2015 11:21

Med den sparsomme tid jeg har til min PS4, så orker jeg ikke de her små middelmådige spil.. De ser meget kedelige ud alle 3.. Så det bliver også en blank stemme fra mig..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Abildtrup » ons 12 aug 2015 11:30

Jeg giver alle de spil vi får en chance. Ind imellem er der guf imellem.
Mit valg faldt på GROW HOME. Overvejede Zombie Vikings, men da Zombi er lige rundt om hjørnet, så er man dækket ind på den front i et lille stykke tid.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Krede1972 » ons 12 aug 2015 13:31

Abildtrup skrev:Jeg giver alle de spil vi får en chance. Ind imellem er der guf imellem.
Mit valg faldt på GROW HOME. Overvejede Zombie Vikings, men da Zombi er lige rundt om hjørnet, så er man dækket ind på den front i et lille stykke tid.


Jeg giver også alle spil en chance.
Men det er vist ikke nogen hemmelighed at der er mere lort end lagkage.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Abildtrup » ons 12 aug 2015 13:44

Det kan vi ikke være uenige i.
Der er langt mellem de berømte "snaps" ...
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Erroneus » ons 12 aug 2015 14:13

Jeg syntes i er lidt hårde. Alle 3 spil er mindre spil ja, men det er spil i den høje ende af skalaen. Armello og Grow Home er blevet rost til skyerne på Steam, hvor de allerede er udkommet. Zombie Vikings er det mest ukendte blad, men udviklerens tidligere PS Plus spil Stick it to the Man var super sjovt og overraskede mange som tog sig tiden til at spille det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Jb » ons 12 aug 2015 15:20

Jeg ser Zombie Vikings som en endnu en skør beat em up brawler ala Guacamelee som er fantastisk.
Grow home ser også ret fedt ud da 3D platformers ikke er noget vi har noget af på PS4 endnu, der er lidt N64 agtigt / Tearaway over det.

Armello ser spændende ud fordi konceptet ikke er set før. som jeg lige ser det.'

I mine øjne er her, hvad der ser ud til at være mere guf end mange af de tidligere (Tower of guns, ether one, Counter spy, Futuridum deluxe, exploding zoo, aaru's awakening).
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Erroneus » ons 12 aug 2015 15:28

Jb skrev:I mine øjne er her, hvad der ser ud til at være mere guf end mange af de tidligere (Tower of guns, ether one, Counter spy, Futuridum deluxe, exploding zoo, aaru's awakening).


Lige præcis.

Det skal dog sige at Counter spy er super sjovt og har man en Vita passer det super godt til :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Rasbred » ons 12 aug 2015 15:29

armello og zombie vikings siger mig intet...

Grow Home virker dog som et fedt lille spil som jeg godt kunne se mig selv spille lidt..

Så Grow Home herfra !
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf HrDanish » ons 12 aug 2015 15:45

Slimjay DK skrev:Jeg er mere spændt på om de 2 titler som ikke bliver valgt så bare kommer med i en ny afstemning senere :)


Det ville jeg nok ikke forvente, i hvertfald ikke i lang tid. De giver jo en rabat til de 2 andre spil der kun gælder for dem af os med ps plus, hvis de så bliver gratis i den nærmere fremtid efter det ville der nok blive en del brokken :P

Synes de alle 3 ser sjove ud, jeg er mest delt imellem Armello og Zombie Vikings. Indtil videre bliver det Vikings da jeg absolute elskede Stick it to the Man fra den samme udvikler.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Krede1972 » ons 12 aug 2015 16:49

Erroneus skrev:Jeg syntes i er lidt hårde. Alle 3 spil er mindre spil ja, men det er spil i den høje ende af skalaen. Armello og Grow Home er blevet rost til skyerne på Steam, hvor de allerede er udkommet. Zombie Vikings er det mest ukendte blad, men udviklerens tidligere PS Plus spil Stick it to the Man var super sjovt og overraskede mange som tog sig tiden til at spille det.


Tror du misforstår, hvis det er mig og Abildstrup som du synes er hårde.
Om spillene er store eller små (hvad det så end betyder) har ikke relevans for mig.
Jeg prøver spillene for at se om gameplayet er noget som får mig på krogen.
Ind til videre har det været et mindretal som jeg har gidet at spille og afprøve i mere end 10-15 minutter.
Stick it to the Man var fint nok og holdt til en gennemspilning :D
Brothers synes jeg også var en fantastisk perle.
Guacamelee har jeg også haft god fornøjelse af.
Counter Spy har jeg også brugt en del tid på.

Kan ikke huske alle spil lige på stående fod, men jeg synes ikke man kan komme udenom at ikke alt er lige interessant - sagt diplomatisk ;-)

Men som nævnt er der for mit vedkommende lidt langt mellem snapsene. Det betyder jo ikke at de spil der ikke fanger mig ikke fanger andre. Folk har jo forskellig smag eller ændrer smag og interesse i deres gamerliv eller - karriere :-)
Hvad der måske kunne fange mig for 10 år siden er ikke samme slags spil som fanger mig nu.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Teluc » ons 12 aug 2015 22:27

Generelt er der jo alt for meget lårt på PSN. Styxx: Master of Shadows fik lige præcis 15 minutter på maskinen, før de blev slettet igen. 30 sekunder om at loade et checkpoint og horribel framrate i cutscenes. Det er da meget hyggeligt for indieudviklerne, at de har mulighed for at udgive 'små' spil på PSN, men den helt store spiloplevelse fra et indie-spil, har jeg stadig til gode. Jeg ville hellere være fri for de mange små PSN-udgivelser, hvis vi i stedet kunne få mere kvalitet. Jeg købte ikke en PS4 for at spille 'top-down shooters' og '8-bit sidescroller beat 'em ups'. Alle deres HD-remakes måtte de faktisk også gerne pakke sammen.

Sony's tiltag med afstemningen er lidt som at møde sent op til en smørrebrødsbuffet: "Nå! Du har virkelig meget lyst til flæskesteg og æg og rejer? Super! Du kan vælge imellem leverpostej, rullepølse og leverpostej... Og rullepølse... Velbekomme
"
Teluc (PS3) og TLXofdoom (Xbox 360)
Teluc
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: PlayStation Plus september afstemning på PSlife

Indlægaf Krede1972 » tors 13 aug 2015 01:38

:mrgreen: Hvad fanden Teluc! Lever du endnu? :mrgreen:

Dyrlægens eller måske en omgang med æg og rejer er mine foretrukne.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron