Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » ons 25 maj 2016 14:30

Jeg er også tilbage på det og hygger mig også gevaldigt med det, det er sq bare et rigtigt godt spil :)

Er i gang med den første Witcher 3 DLC pt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » ons 25 maj 2016 14:33

Cool, forstår godt du er tilbage.

Hvad er status på første DLC? Er det pengene værd?
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » ons 25 maj 2016 15:52

Yup uden tvivl, masser af indhold og selv om der ikke er nyt landområde, så er det i områder man ikke nødvendigt kom så meget i, så det fungerer fint.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Odyzeus » tors 26 maj 2016 19:10

Jeg er generelt ikke den store RPG-spiller, men har spillet Skyrim og var godt tilfreds, og det her er nok det bedste RPG jeg længe har prøvet. Helt klart de 199kr værd!
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » lør 28 maj 2016 11:30

Jeg overvejer kraftigt at købe spillet med season pass på min ps4 idag nu når hvor No Mans sky er forsinket.

Har lige et spørgsmål.

Kan man løbe tør for loot I spillet altså alt det junk man finder i huse og kister så at man ikke kan tjene flere penge at købe nye våben speels og Armor for??

Har haft spillet i 1 uge ved realese men byttede det hurtigt igen da jeg var dum for har savnet spillet lige siden, og nu er det enda på tilbud med alle udvidelserne.

Ps hvis i køber det på ps store så køb spillet og season pass hver for sig så sparer du en 20 kr dumt
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » lør 28 maj 2016 12:48

Nej det kan man ikke. Det kommer tilbage igen og spillet er så stort, at der er masser af "junk loot" og ud over det, så syntes jeg aldrig penge har været et problem i spillet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » lør 28 maj 2016 16:36

Jeg har over 50.000 skillinger i spillet og gennemførte originalhistorien i går.
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » lør 28 maj 2016 16:48

austerellis skrev:Jeg har over 50.000 skillinger i spillet og gennemførte originalhistorien i går.



Har du en nem måde at tjene penge på i spillet så??

Har nemlig lige købt det
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » lør 28 maj 2016 16:56

Lige i starten af spillet? Så snart du har adgang til både, så skal du tage ud og finde smuggler's caches. De er altid fyldt med masser af gode sager. Bank alle banditter, du kan få fat i. Monstre er sværere at tage livet af i starten af spillet. Banditter dropper våben, som du bør sælge til en decideret armorer eller blacksmith, de giver gerne flere skillinger for tingene.
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » lør 28 maj 2016 18:11

Ja sørg for at bruge tid på omgivelserne, der er skjulte skatte, smugler gods og ikke mindst fjender der dropper loot.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Odyzeus » lør 28 maj 2016 18:41

Det er en af de bedste ting ved spillet synes jeg.. det er altid sjovere at vandre afsted, i stedet for blot at bruge fast travel. Man opdager hele tiden nye ting, der kan udforskes og lootes.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » søn 29 maj 2016 15:00

Odyzeus skrev:Det er en af de bedste ting ved spillet synes jeg.. det er altid sjovere at vandre afsted, i stedet for blot at bruge fast travel. Man opdager hele tiden nye ting, der kan udforskes og lootes.


Helt enig. Faldt over en quest i Skellinge, hvor jeg skulle tæve en kvinde i sværdkamp. Den havde jeg nok ikke set komme.
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » søn 29 maj 2016 17:54

Har spillet i 5 timer nu og har lige klaret første område 100%.

Hold op hvor er der mange ting at holde styr på i det her spil. Ikke at det er negativt ment det er bare tegn på at det er et kvalitets spil.

Læser i alle bøger og breve i finder eller trykker i bare på dem for at få skjukte quest frem. Jeg orker ikke at læse alt i spillet, gjorde heller ikke det i skyrim og det har jeg spillet i 300 timer
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » søn 29 maj 2016 18:01

Nej læser det ikke. Nogle enkelte gange har jeg læst om personer og væsner i spillets menu, men 99% af tiden er det bare auto-læse for at få missioner.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Odyzeus » man 30 maj 2016 09:38

Læser heller ikke bøger. Kun hurtigt for at få quests. Husk, at man også altid kan gå tilbage til et notice board efter et stykke tid, og så er der for det meste nye informationer/quests/point of interests.

To spørgsmål:
Hvordan kommer man tilbage til White Orchard, efter at man er taget til Velen? (hvis man kan?)

Hvis man gerne vil gå efter trofæer, men ikke er startet på Death March, er der så ikke andet at gøre, end at starte forfra?
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster