Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » man 30 maj 2016 09:52

Hvor langt er du i spillet, Odyzeus? Efter du har været lidt tid i Velen, får du på et eller andet tidspunkt muligheden for at rejse andre steder hen, inkl. White Orchard. Tror du kan vælge at rejse tilbage til White Orchard så snart du har givet dig selv mulighed for at rejse til Novigrad. Hæng mig dog ikke op på det. :)
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » man 30 maj 2016 10:01

Man kan fast travel til andre områder ja, det gør man fra fast travel skilte. Zoom ud, så får man hele landet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » man 30 maj 2016 10:13

Erroneus skrev:Man kan fast travel til andre områder ja, det gør man fra fast travel skilte. Zoom ud, så får man hele landet.


Kan man gøre det fra første gang, man finder et fast travel skilt? Altså, kan man rejse frem og tilbage mellem Velen og White Orchard fra første skilt, man ser i Velen?
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf Odyzeus » man 30 maj 2016 11:43

Ahh, vidste ikke man kunne fast travel tilbage til White Orchard. Det giver jo meget god mening egentlig.

Jeg er ikke så langt - giver mig god tid til at udforske, og så har jeg desværre ikke så meget tid til at spille for tiden. Jeg er kommet til Oxenfurt, men kunne vel godt tage til Novigrad hvis jeg gad. :)

Nu vi har denne fantastiske tråd og spil oppe igen, hvad kører I så med af skills, ca?
Jeg fokuserer på combat med assists fra signs. Kan godt lide bare at gå amok med sværdet :D
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » man 30 maj 2016 11:54

Hvis du godt kan lide combat, så tank selvfølgelig dine combatskills, men fyr også op for Axii, så du kan forvirre og tæve især menneskefjender. Jeg axi'er dem altid en efter en og giver dem en slagtning!
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » man 30 maj 2016 12:43

Jeg sprang tutorialen for Gvent over på den første ø og nu er manden væk som ville lære mig det. Vil der være en tutorial hos andre spillere nu eller skal jeg selv lære det??
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » man 30 maj 2016 12:56

pjulledk skrev:Jeg sprang tutorialen for Gvent over på den første ø og nu er manden væk som ville lære mig det. Vil der være en tutorial hos andre spillere nu eller skal jeg selv lære det??


Der er muligvis en YouTube-video et sted, du kan kigge, men Gwent er faktisk ikke så svært, når man lige har prøvet det et par gange.

Der er tre rækker hos begge spillere:

Close combat
Ranged
Longe range (kan ikke huske hvad den sidste hedder)

De kort, du har, har en indikator på, hvilken række, de tilhører. Det er markeret via sværd, bue eller balista.

Samtidig har du eller køber du nogle effektkort:

Snow fryser modstanderens close combat
Fog fryser modstanderens ranged combat
Torrential rain fryser modstanderens balista
Sol fjerner alle andre vejrtyper

Så er der et horn, der kan sættes på én af dine tre rækker og kan give dobbelt point hos alle dine figurer på nævnte række og Scorch, der dræber det stærkeste kort på brættet.

Giver det mening indtil videre?
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf Odyzeus » man 30 maj 2016 15:18

Hvad siger I i øvrigt til den nye patch? Ser ud som om den giver lidt bedre overblik over inventory osv, og også bedre funktioner i mappet.

Derudover en bog til Gwent, så man rent faktisk kan se hvilke kort man mangler, samt hvor man kan finde dem.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » man 30 maj 2016 15:24

Ohhh, det vidste jeg slet ikke. Det skal jeg straks kigge an!
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf Killingkalle » man 30 maj 2016 20:11

mit blood and Wine dlc er ikke begyndt at dl endnu. Har købt season pass for lang tid siden. Og når jeg er inde i PS store står der utilgængeligt for køb. Andre der har problemer med dette. Vil gerne spille det i nat
Killingkalle
Niveau 0
 
Indlæg: 33
By: Haderslev


Re: The Witcher 3

Indlægaf Killingkalle » man 30 maj 2016 20:18

Og nu har jeg fulgt den her snak lidt så vil os komme med min status. Er lvl 69 på ng+ har lige afsluttet HOS samt hovedmission. Kørte med HOS witcher Gear (Viper) er på sværheds grad blood and broken bones. Lige nu er jeg i gang med de sidste treasure hunts så jeg er klar til BaW. Har 119000 i guld
Killingkalle
Niveau 0
 
Indlæg: 33
By: Haderslev


Re: The Witcher 3

Indlægaf Lindeberg » man 30 maj 2016 20:46

Killingkalle skrev:mit blood and Wine dlc er ikke begyndt at dl endnu. Har købt season pass for lang tid siden. Og når jeg er inde i PS store står der utilgængeligt for køb. Andre der har problemer med dette. Vil gerne spille det i nat


Det samme her :(
Lindeberg
Niveau 0
 
Indlæg: 15

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » man 30 maj 2016 23:59

Killingkalle skrev:mit blood and Wine dlc er ikke begyndt at dl endnu. Har købt season pass for lang tid siden. Og når jeg er inde i PS store står der utilgængeligt for køb. Andre der har problemer med dette. Vil gerne spille det i nat


Det vedrører åbentbart alle i Eu,med season Pass,at de ikke har kunnet preloade spillet.Lidt åndsvagt.Her selv købt udvidelserne hvert for sig og har ingen problemer haft.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf weissmuller » tirs 31 maj 2016 11:56

Kan man starte Hearts of stone - ONLY - og i samme spil starte Blood and wine historien op?

Edit: Ja det kan man.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » tors 02 jun 2016 11:54

Er nu kommet rimlig langt ind i historien og jeg elsker det.

Er ved at blive træt af alle de våben jeg kan samle op alle meneske fjender har våben og de er ikke specielt meget værd desuden vejer de også en del. Hvad gør i ved alle de våben i massakrere jer til, tager i dem med jer eller lader dem ligge??
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 26 gæster

cron