Forum

Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Alt som er klan relateret.

Re: Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Indlægaf MatHan1990 » ons 12 okt 2016 11:20

Formiddagen er der ikke ret mange af os, som normalt har fri. Kun i weekenderne spiller vi noglegange om formiddagen :)
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Indlægaf Xainz » man 17 okt 2016 11:30

Vi søger stadig, vi er ved at være en fin flok nu, men kunne godt bruge lidt flere, så kom frisk :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Indlægaf iaurdae » tirs 18 okt 2016 10:03

Kunne det være en ide lige at poste herinde, hvornår i har planlagt at evt. spille et par kampe?
Jeg spørger blot, fordi jeg egentligt gerne vil, men det er sjældent når jeg er hjemme og har tid, at jeg får kigget i den Skype gruppe..
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Indlægaf Xainz » tirs 18 okt 2016 10:34

Der bliver spillet når der er mindst 4 klar, meget ofte er det især fra 15-18 der er kampe.
Men en del er også klar om aftenen
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Indlægaf Fradam » man 31 okt 2016 18:59

Er det muligt at flytte lidt frem og tilbage imellem 2 klubber?

Jeg spørger fordi jeg spiller med nogle drenge der har spillet Pro Clubs siden det startede i Fifa 12, mener jeg at det var.
Men de er meget lidt aktive for tiden og jeg tror heller ikke de kommer til at være det enormt. Jeg vil dog gerne spille med dem når de rigtige og nok af dem logger på.
Det kommer dog nok ikke til at være så ofte.

Nu er det jo muligt at joine en klub, bare man er venner med lederen af klubben, derfor kan jeg også gå imellem begge klubber lidt som jeg har lyst, hvis det altså er ok med jer?

Lidt kort om mig selv:
Jeg spiller som regel COM, jeg er ikke fantastisk til at score, men er virkelig god til at ligge op til mål og har lagt op til rigtig mange igennem tiden. Jeg kan også godt spille Any til nød i 1. div.
Vi har i min klub floreret omkring 1-2 div. hele tiden:)

Håber at høre fra jer!:)
Fradam
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: København N


Re: Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Indlægaf Xainz » man 31 okt 2016 20:30

Fradam skrev:Er det muligt at flytte lidt frem og tilbage imellem 2 klubber?

Jeg spørger fordi jeg spiller med nogle drenge der har spillet Pro Clubs siden det startede i Fifa 12, mener jeg at det var.
Men de er meget lidt aktive for tiden og jeg tror heller ikke de kommer til at være det enormt. Jeg vil dog gerne spille med dem når de rigtige og nok af dem logger på.
Det kommer dog nok ikke til at være så ofte.

Nu er det jo muligt at joine en klub, bare man er venner med lederen af klubben, derfor kan jeg også gå imellem begge klubber lidt som jeg har lyst, hvis det altså er ok med jer?

Lidt kort om mig selv:
Jeg spiller som regel COM, jeg er ikke fantastisk til at score, men er virkelig god til at ligge op til mål og har lagt op til rigtig mange igennem tiden. Jeg kan også godt spille Any til nød i 1. div.
Vi har i min klub floreret omkring 1-2 div. hele tiden:)

Håber at høre fra jer!:)


Selvfølgelig kan du spille med dine venner ved siden af, vi havde et par der spillede vfl ved siden af klubben i fifa 16, så de kom og gik også.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Indlægaf Reedtz » man 13 feb 2017 22:00

Er der stadigvæk gang i jer/brug for spillere? :-)
Reedtz
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Næstved


Re: Fifa 17 - PSLIFE Pro club

Indlægaf Xainz » ons 15 feb 2017 18:14

Reedtz skrev:Er der stadigvæk gang i jer/brug for spillere? :-)


Klubben er desværre ikke aktiv mere, muligvis der kommer gang i den i fifa 18 :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster