Forum

Titanfall 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » ons 30 nov 2016 14:04

ikkNico skrev:Dagens patch notes: https://forums.titanfall.com/en-us/disc ... atch-notes

dMITIj skrev:hvad er et godt setup af wep og titan? (er ikke begyndt på det endnu, men gør det nok her i løbet af ugen)

Til en ny spiller vil jeg foreslå
R-201 + Holo + Speedloader + CritKill
MGL Launcher + Extra ammo + Speeloader
Cloak (den er ændret efter seneste patch, så ikke helt så god)
Regen
Low profile (får du først omkring level 40)

Tone er en god begynder titan


Takker ;-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf weissmuller » ons 30 nov 2016 17:42

Titanfall2 er første gang jeg prøver det. Virkelig godt spil både single- og multiplayer. MEN, igår blev jeg skudt af en spiller der havde en oneshot auto aim pistol, der i samme åndedrag skød 2 andre?! Er det en form for killstreak reward?
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Titanfall 2

Indlægaf Andreas93 » ons 30 nov 2016 18:25

Fedt spil. Jeg er lige blevet færdig med singleplayer, som var helt kanon. Jeg ville lige prøve et par multiplayer runder efterfølgende. Jeg kommer ind i den første uden den store ventetid, men efterfølgende bruger jeg virkelig lang tid på matchmaking. Jeg ligger så mærke til at ved "Attrition" at der står "48 playing(12320 worldwide) Kan det virkelig passe, der er så lidt online??
Andreas93
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » ons 30 nov 2016 19:23

weissmuller skrev:Titanfall2 er første gang jeg prøver det. Virkelig godt spil både single- og multiplayer. MEN, igår blev jeg skudt af en spiller der havde en oneshot auto aim pistol, der i samme åndedrag skød 2 andre?! Er det en form for killstreak reward?

Det er det lige netop. Killstreaks i RTF2 hedder Boosts (og så selvfølgelig titans). Den der hedder Smart pistol, og har 24 skud (mener jeg det er). En pilot kan klare 3 skud.
Et godt begynder boost er Amped Weapons, hvor dine våben giver mere skade (indtil du dør), og du derved vinder flere 1v1s

Andreas93 skrev:Fedt spil. Jeg er lige blevet færdig med singleplayer, som var helt kanon. Jeg ville lige prøve et par multiplayer runder efterfølgende. Jeg kommer ind i den første uden den store ventetid, men efterfølgende bruger jeg virkelig lang tid på matchmaking. Jeg ligger så mærke til at ved "Attrition" at der står "48 playing(12320 worldwide) Kan det virkelig passe, der er så lidt online??

Worldwide online stiger hen under aften og i weekenderne. Seneste weekend nåede vi op på omkring 28.000 spillere, og en normal hverdags aften lander vi som rgel på ml. 15-18.000 spillere.
Der er dog sldrig problemer med at finde kampe. Det største problem er de lag spikes, der nogle gange opstår. Respawn kigger på det. Mit bedste bud er fordi man møde spillere meget langt fra hinanden og det kan lag comp'en ikke finde ud af.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf weissmuller » tors 01 dec 2016 00:45

ikkNico skrev:
weissmuller skrev:Titanfall2 er første gang jeg prøver det. Virkelig godt spil både single- og multiplayer. MEN, igår blev jeg skudt af en spiller der havde en oneshot auto aim pistol, der i samme åndedrag skød 2 andre?! Er det en form for killstreak reward?

Det er det lige netop. Killstreaks i RTF2 hedder Boosts (og så selvfølgelig titans). Den der hedder Smart pistol, og har 24 skud (mener jeg det er). En pilot kan klare 3 skud.
Et godt begynder boost er Amped Weapons, hvor dine våben giver mere skade (indtil du dør), og du derved vinder flere 1v1s

Andreas93 skrev:Fedt spil. Jeg er lige blevet færdig med singleplayer, som var helt kanon. Jeg ville lige prøve et par multiplayer runder efterfølgende. Jeg kommer ind i den første uden den store ventetid, men efterfølgende bruger jeg virkelig lang tid på matchmaking. Jeg ligger så mærke til at ved "Attrition" at der står "48 playing(12320 worldwide) Kan det virkelig passe, der er så lidt online??

Worldwide online stiger hen under aften og i weekenderne. Seneste weekend nåede vi op på omkring 28.000 spillere, og en normal hverdags aften lander vi som rgel på ml. 15-18.000 spillere.
Der er dog sldrig problemer med at finde kampe. Det største problem er de lag spikes, der nogle gange opstår. Respawn kigger på det. Mit bedste bud er fordi man møde spillere meget langt fra hinanden og det kan lag comp'en ikke finde ud af.


Ok, cool :D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » man 12 dec 2016 22:56

Hmm kan det virkelig passe man ej heller i TF2 kan aime/skyde med L1/R1?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf Rytteren » man 12 dec 2016 23:53

dMITIj skrev:Hmm kan det virkelig passe man ej heller i TF2 kan aime/skyde med L1/R1?



Nu har jeg ikke brugt det. Men kan man ikke på ps4 (i OSet), mappe som man lyste. Kom vist i 3.0 firnware
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » tirs 13 dec 2016 00:04

Rytteren skrev:
dMITIj skrev:Hmm kan det virkelig passe man ej heller i TF2 kan aime/skyde med L1/R1?



Nu har jeg ikke brugt det. Men kan man ikke på ps4 (i OSet), mappe som man lyste. Kom vist i 3.0 firnware


hmm kender jeg ikke lige noget til?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf Cena » man 13 feb 2017 18:47

Har lige købt Titanfall 2 i dag og er startet på SP. Hold nu kæft hvor er det fedt! Har spillet de første par missioner og er jeg er vild med det. Er spændt på om MP er noget for mig!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Titanfall 2

Indlægaf Rytteren » man 13 feb 2017 19:38

Cena skrev:Har lige købt Titanfall 2 i dag og er startet på SP. Hold nu kæft hvor er det fedt! Har spillet de første par missioner og er jeg er vild med det. Er spændt på om MP er noget for mig!


Den venter på mig, på biblioteket. Har overvejet, om jeg lige skal hente det. Skal nemlig i gang med noget nyt, nu hvor Deus ex er klaret. Men hentede Batman og The last guardian på biblioteket for et par dage siden.. Måske jeg lige skal vente med Titanfall
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » man 13 feb 2017 23:44

Cena skrev:Har lige købt Titanfall 2 i dag og er startet på SP. Hold nu kæft hvor er det fedt! Har spillet de første par missioner og er jeg er vild med det. Er spændt på om MP er noget for mig!

single player er fantastisk- Noget af det bedste i mange, mange år på FPS fronten

Multiplayer svinger. Flere og flere oplever dette

,,, Men når det kører er det skægt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf JohnH » man 13 feb 2017 23:53

ikkNico skrev:
Cena skrev:Har lige købt Titanfall 2 i dag og er startet på SP. Hold nu kæft hvor er det fedt! Har spillet de første par missioner og er jeg er vild med det. Er spændt på om MP er noget for mig!

single player er fantastisk- Noget af det bedste i mange, mange år på FPS fronten

Multiplayer svinger. Flere og flere oplever dette

,,, Men når det kører er det skægt



Samme proble på Xbox One desværre, kørte ellers rigtig flot i lang tid, stadig en af de bedste fps spil ....
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Titanfall 2

Indlægaf Unklemac » tirs 14 feb 2017 09:10

Cena skrev:Har lige købt Titanfall 2 i dag og er startet på SP. Hold nu kæft hvor er det fedt! Har spillet de første par missioner og er jeg er vild med det. Er spændt på om MP er noget for mig!


Godt køb du fik lavet :) Jeg har kun spillet MP meget kort (da Battlefield 1 or 4 tog alt min MP tid), men hvis du frisk på at team up, så kunne det være sjovt at starte med en som er ligeså grøn som mig (mit aim er dog "ok").
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Titanfall 2

Indlægaf JFlindt » tirs 14 feb 2017 12:06

Cena skrev:Har lige købt Titanfall 2 i dag og er startet på SP. Hold nu kæft hvor er det fedt! Har spillet de første par missioner og er jeg er vild med det. Er spændt på om MP er noget for mig!


Jubiii.... jeg spiller også gerne MP med dig Cena - er vild med Titanfall 2
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Titanfall 2

Indlægaf Cena » ons 15 feb 2017 17:22

Så fik jeg gennemført SP. Virkelig fed campaign :D Har lige prøvet MP. Fatter intet af hvad der sker, men det virker da meget sjovt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron