Forum

Paladins.

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Paladins.

Indlægaf Da Senzai » søn 04 dec 2016 03:09

Jeg har en ekstra Paladins beta kode, hvis nogen vil have.

Som altid har nice guys og outrageous overbud førsteprioritet .
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Laffer » søn 04 dec 2016 15:17

Det vil jeg da gerne prøve hvis du stadig har den :)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » man 05 dec 2016 07:52

Jeg har sendt den i en pb ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » man 05 dec 2016 07:53

Jeg har kun spillet 2-3 kampe, men jeg synes ikke, at spillet er helt så godt som jeg havde håbet. Det er okay, men der er slet ikke noget "omphf!", når man skyder de andre.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » tirs 31 jan 2017 22:49

DetKanel og jeg har lige givet spillet en Chance til. Det er faktisk ret fedt, når man kommer op i levels og begynder spille mod andre spillere.

Det minder meget om OverWatch bare med lidt lavere budget, men med sejere spilbare figurer.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » fre 03 feb 2017 00:50

Okay, okay :D

Nu har vi fået spillet det mere og jeg synes virkeligt, at Paladins er Awesome! Fede figurer og dejlige symetriske baner, hvor der ikke er nogen tvivl om, hvor slaget skal udkæmpes.

Jeg er også meget imponeret over, at der ikke er eneste figur, jeg synes er plat,

Det eneste ligenu der er op ad bakke har ikke noget med spillet at gøre, men spillerne. Kanel og Jeg spiller publics og et hold skal helst bestå af 2 Frontliners, 1 Support, 1 Damage Dealer og en Flanker.

Problemet er bare, at de n00bs vi spiller sammen med alle sammen vælger Flankers! Hvem i alverden skal så holde objektiverne, når næsten hele holdet er tøsedrenge, der hellere vil forsøge at skyde folk i ryggen end at capture de points, der gør, at man vinder?

Men sådan er det - det er ikke spillets skyld.

Jeg er faktisk meget positivt overrasket over Paladins. Det bliver sammenlignet en del med OverWatch, men jeg må sige, atjeg synes, at Paladins er et bedre spil. Ihvertfald er det mere mig. Grafikken er ikke ligeså poleret som i OverWatch, men jeg synes personligt at banerne og de spilbare figurer er langt federe.

Man skulle nok havde været der, men jeg synes, at denne her var sjov.

"Du skal ikke tro, at du får liv fordi, at vores healer heler dig. Det er kun fordi, at du står stille og ikke bliver skudt på"

Det var nok kun sjovt, hvis man var med, men vi havde lige brugt 10 år på at brokke os over vores holdkammerater og at vores holdsammensætning er helt væk fordi, at der ikke er nogen, der gider spille Front-liners. xD

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » fre 03 feb 2017 21:50

Vi spillede et par timer i formiddags og hvis jeg fik holdt en pistol for panden, så kan jeg godt gå med til at Skye er jeg lidt træt af og hun er nok hende, jeg er død til flest gange. Altså lige efter Skildpadden, men skilpadden er AweSome, så det går, men Sky er lidt plat, når hun gør sig usynlig og Skyder dig i ryggen :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » søn 05 feb 2017 00:22

Her er 90 sekunder med mig, der skyder Skye. Fordi, hun er en nar :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » tirs 07 feb 2017 23:14

Er her andre end mig, der spiller Paladins?

Prøv at se den Objective Time! Jeg får jo helt ondt i ryggen af hele tiden at være på hold med aber!

#SoloQueueWarrior4Life!


Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » tirs 14 feb 2017 15:34

Det her er årets tackling, så den er jeg nødt til at dele! :D :mrgreen:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » tors 23 feb 2017 08:09

Det var dråben! Jeg giver snart op på det her spil!

Altså selve spillet er super fedt, men jeg er efterhånden godt træt af kun at komme på hold med klaphatte. Paladins er det skydespil, jeg har spillet, der er allermest afhængigt af Teamwork, men alligevel, så er er Flank-figurer det eneste folk vælger.

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at jeg altid skal stå Alene som Support og forsøge at tage objektivet fordi at resten af holdet prøver at rende og skyde hinanden i ryggen.

Og jeg forstår det ikke. I alle andre spil, der vælger folk altid Tier 1 figurer eller bruger de bedste våben, men i det her, der er der ingen der gider spillet Frontliners, som ellers i mine øjne er klart de bedste i spillet. Nej, nej. Her spiller vi kun Flank - Fjolser. Det giver ingen mening. I andre spil går folk kun op i en ting. Win-Rate og toptiers. Hvorfor er der så ingen, der er Robotter og Skildpadder? En som Robotten kan det hele. Når jeg er ham, så har jeg både mest Damage, Shield og Objektive Time? Hans eneste minus er, at han er en meget ærlig figur. Du kan hele tiden, se, hvad han vil. Det må åbenbart kun være 12-årige børn, der spiller det her. 12 årige børn, der synes ,at det er sejt at skyde folk i ryggen.

Folk må godt kunne lide at tabe.

Og når der så endeligt er en på Holdet udover mig, der gider spiller Frontline, så tænker jeg "FEDT MAND!, JEG SPILLER HEALER OG SÅ KØRER DET!" Bare for at jeg må se frontlineren rende rundt uden for objektivet og lege idiot.

Tit er modstanderenholdet ligeså så dumme. Så når jeg er i Party med Kanel og vi kører Robot+Mal´Damba kombinationen, så kører vi modstanderen fuldstændigt over.

- Jeg synes faktisk, at Frontliners og Healers er det sjoveste at spille, men det kan ikke være rigtigt, at det er os, der skal være dem hver eneste gang og tit, som healer, så er der ikke nogen at heale, fordi, at hele holdet er flank-fjolser. Og selvom Frontliners er seje, så kan de ikke vinde et HOLDbasseret spil alene. Jeg bliver så fucking træt.

Når det er sagt, så har der også været fede kampe. Havde en monsterfed kamp, hvor jeg var Fernando og var på hold med en Barik, hvor vi to stod side om sidde og beskyttede objektivet fra alle sider af. Vi holdte den rigtigt godt med dobbeltskjold lige indtil sirenen lød og vi vidste, at det betød, at der ville komme Air-strike oppe fra. bag vores skjold.

Aldrig har vi sprunget så hurtigt for livet, som vi gjorde der. Bagefter spurtede vi som Usain Bolt 1 og 2 tilbage til objektivet for at passe på det igen. Vi havde endda også en Descent healer på holdet. Modstanderen holdet var også dygtige. Det var århundr.. Nej, Årtusindets kamp. Ja, det var ligefør, at det var eSport, så fedt var det! :D

Men det er kun en ud af 20 kampe, der er sådan. Resten af tiden er man på hold med idioter. Det er helt vildt.

Spillet er sindssygt godt, men man bliver godt nok træt af at være på hold med klaphatte. Det er synd.

Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det her, men folk spiller Paladins forkert.

Det er også tit, at allerede i loadingskærmen, der kan man se, hvem der har vundet. Okay, de har 2 Frontliners, 1 Support, 1 Damage og 1 Flank. Vi er døde. Vores hold består af 4 flanks og en frontline (mig)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » tors 23 mar 2017 23:54

Jeg har to koder mere til Paladins, hvis nogen vil have.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Jb » fre 24 mar 2017 00:17

Da Senzai skrev:Jeg har to koder mere til Paladins, hvis nogen vil have.


altså til selve spillet?? jeg tager gerne en i så fald, jeg er kørt død i overwatch (efter 25 timer)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Paladins.

Indlægaf SimonThorsager » fre 24 mar 2017 08:34

Da Senzai skrev:Jeg har to koder mere til Paladins, hvis nogen vil have.


Jeg kunne også godt tænke mig en kode, hvis du stadig har tilovers :)
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » fre 24 mar 2017 11:40

Jb skrev:
Da Senzai skrev:Jeg har to koder mere til Paladins, hvis nogen vil have.


altså til selve spillet?? jeg tager gerne en i så fald, jeg er kørt død i overwatch (efter 25 timer)


Ja, mand. Det er bare til Download af spillet. Du siger til, hvis vi skal spille. Jeg synes, at det er bedre end overwatch fordi, at figur-designet er mere mig og så kan jeg godt lide, at Ultimates´ne ikke er helt ligeså Gamechanging omend stadig solide.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster