Forum

E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Snak om Playstation relaterede nyheder.

E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Indlægaf EvilNinjaMoby » tors 16 feb 2017 12:38

Tænkte at vi godt kan bruge en sådan tråd, selvom at der er lidt tid endnu til at årets E3-messe løber ad stabelen.

Så lige at Microsoft har tænkt sig at blæse til kamp omkring næste generation d. 11. juni, hvor man vil konkretisere hvad Scorpio er/bliver for en størrelse. Kilde.

Med det bekræftet, så tænker jeg lidt: Har Sony tænkt sig at komme med et "modtræk" på det tidspunkt - ingen tvivl om at PS5 er i støbeskeen - men er man klar til at fremvise noget, så man overbeviser folk om, at man bare skal spare sine penge omkring julen 2017, og i stedet afvente Sonys næste konsol i 2018(?)...

Hvad tror I? Har I set noget som kunne være interessant?
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Indlægaf Askinas » tors 16 feb 2017 13:32

Dato på Gran Turismo Sport tak :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Indlægaf Sheikah » tors 16 feb 2017 14:12

Jeg har en stærk formodning om at de kommer til at gå all in på gameplay footage og vise nye IP's frem. Jeg forventer gameplay footage af Spiderman, Days Gone, Destiny 2, mere God of War og måske et lille sneak peek på The Last of Us 2.
De kommer antageligvis til at dedikere en del af deres show til PS VR og så skovler de sikkert også lidt kul i PS Pro/4K ovnen og præsenterer nogle flere titler med Pro support.

Jeg tror ikke at de er klar til at tale om PS5 endnu - slet ikke i kølvandet på PsPro'en, nu hvor den stadigvæk sælger.
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Indlægaf Vreki » tors 16 feb 2017 14:59

EvilNinjaMoby skrev:Med det bekræftet, så tænker jeg lidt: Har Sony tænkt sig at komme med et "modtræk" på det tidspunkt - ingen tvivl om at PS5 er i støbeskeen - men er man klar til at fremvise noget, så man overbeviser folk om, at man bare skal spare sine penge omkring julen 2017, og i stedet afvente Sonys næste konsol i 2018(?)...


En annoncering af Ps5 nu ville i hvert fald overbevise folk om at de ikke skal købe Ps4 Pro.
Jeg tror at der er for tidligt, nu hvor de har valgt at lave midtvejsopgraderinger af deres konsoller.

Jeg håber også på noget PSVR fokus, der er mange sjove småspil men der mangler nogle store titler der rigtigt kan sælge det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Indlægaf farzam1999 » søn 26 feb 2017 21:02

Tror det er alt for tidligt til at PS5 bliver præsenteret. PS3 fik omkring 7 år, PS4 er indtil videre på omkring 3,5 år, og nu hvor PS4 Pro er kommet, så tror jeg at PS4 får en del længere levetid.

Jeg tror at der kommer til at blive vist gameplay for en del spil, og måske bliver der præsenteret nogle nye titler, måske kommer der PSVR understøttelse til nogle af de større titler også.
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens

+1

Re: E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Indlægaf Erroneus » søn 26 feb 2017 21:26

Helt sikkert ingen PS5, det venter de med til slutningen af slutningen af 2018/starten af 2019 at annoncere. Det er heller ikke nødvendigt, forskellen fra Scorpio til PS4 Pro bliver ikke stor nok. De har en hav af store eksklusive spil på vej, så gameplay fra Knack 2!!!, God of War, Detroit: Beyond Human, GT Sport, Spiderman og Days Gone. Nej intet fra The Last of Us 2, det bliver gemt til PSX 2017, fordi de udkommer først i slutningen af 2018 tidligst. Det interessante er at vi faktisk pt. kender til hvad alle deres studier er i gang med, undtaget Sucker Punch Productions som stod bag Sly og Infamous spillene.

Så jeg forventer vi får at se en annoncering af et eksklusivt spil mere fra Sucker Punch Productions, så får vi også en annoncering af Bloodborne 2 og anden bølge af PS VR spil. Muuuligvis et eller andet obskurt fra San Diego Studio, men det vil sandsynligvis være en mindre ting.

Nå ja og sikkert også noget eksklusiv DLC knald til Destiny 2 :roll:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Indlægaf farzam1999 » søn 26 feb 2017 21:32

Erroneus, tror ikke engang 2018/start 2019 kan gøre det for PS5, bare på grund af PS4 Pro åbner op for så mange muligheder.
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: E3 - 2017 *Den officielle tråd*.

Indlægaf Erroneus » søn 26 feb 2017 21:48

farzam1999 skrev:Erroneus, tror ikke engang 2018/start 2019 kan gøre det for PS5, bare på grund af PS4 Pro åbner op for så mange muligheder.

Ikke udgivelse nej, men en annoncering kunne jeg godt se komme omkring der og så udkommer den i slutningen af 2019. Det kommer lidt an på hvordan PS4 klarer sig og hvordan PC hardware rykker sig, samt hvilken tanker der er med VR på det tidspunkt. 2020 er også meget muligt, det vil også betyde samme tidsramme som fra PS3 til PS4.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster