Forum

Battlefield 1 - første indtryk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » søn 26 feb 2017 19:37

6 spil i træk, kommer man ind, hvor holdet er håbløst bagefter, og 2 af gangene kommer man direkte ind og får et loss.. gal det er ved at være latterligt, man skal bruge så lang tid, på at komme ind i en kamp fra starten af.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » man 27 feb 2017 15:21

Xainz skrev:6 spil i træk, kommer man ind, hvor holdet er håbløst bagefter, og 2 af gangene kommer man direkte ind og får et loss.. gal det er ved at være latterligt, man skal bruge så lang tid, på at komme ind i en kamp fra starten af.


Det er vel naturlig nok at de ledige pladser findes på det tabende hold, da det er der alle kyllingerne er stukket af fra.

Men hvis man bliver hængende runden ud så er man vel med fra starten resten af gangene?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » man 27 feb 2017 17:17

Vreki skrev:
Xainz skrev:6 spil i træk, kommer man ind, hvor holdet er håbløst bagefter, og 2 af gangene kommer man direkte ind og får et loss.. gal det er ved at være latterligt, man skal bruge så lang tid, på at komme ind i en kamp fra starten af.


Det er vel naturlig nok at de ledige pladser findes på det tabende hold, da det er der alle kyllingerne er stukket af fra.

Men hvis man bliver hængende runden ud så er man vel med fra starten resten af gangene?


Og så ender min win/loss så med at hedde 90% tabt, eller noget i den stil.
Det er latterligt man skal bruge et sted mellem 15min og en time, på at finde en kamp.
Sæt en straf op til folk der leaver, enten 30min-1t udelukkelse, og/eller en stat hvorfra det fremgår hvor mange % af kampene man leaver.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Odyzeus » man 27 feb 2017 18:19

Synes slet ikke det har været noget problem for mig. Har ikke rigtig oplevet at komme ind og tabe med det samme. Det er sket meget få gang i hvert fald.

Jeg spiller dog også primært Operations, så der starter man jo forfra hver gang. Her er det til gengæld også meget forskelligt, om det ene hold bare tromler det andet, eller omvendt. Synes faktisk sjældent, at kampene er meget lige.

At det så er MEGET sjovere at være det angribende hold + at man kan få mange flere point, er så en helt anden ting, som jeg synes de bør prøve at balancere lidt mere. Det er ikke uset, at jeg får dobbelt så mange point som den bedste på det forsvarende hold, selvom jeg ikke nødvendigvis ligger i toppen selv eller spiller mega godt.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tirs 28 feb 2017 00:41

Jeg må indrømme jeg også syntes der er store udfordringer ift holdene. Jeg kommer også tit ind i et spil hvor man virkelig er bagud. Kigger man på de spillere der er på hvert hold, så er der altid et kæmpe niveau forskel (baseret på level/rang) at jeg undres. Det er altsåmogså tit selvom der ikke er en bunke der er skippet ud.
Næste runde kan være helt 180 grader hvor man pludselig er det smadrende hold. Det føles enormt skævt fordelt.
Jeg forstår det sådan at nogle squads skifter side baseret på skills? I såfald syntes jeg der er en udregning der fejler.
Jeg syntes det er ærgerligt at det opleves sådan, at man ikke føler ok næste bane der tager vi dem. For "dem" er pludselig en masse af dem der var mine teammates i sidste runde.
Jeg ved ikke lige hvordan man skal gøre op med det, for jeg oplever også mange hoppe på, for lynhurtigt at hoppe af igen og så hviler fordelingen på folks egen lyst til at skifte side.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Cena » tirs 28 feb 2017 07:33

Jeg oplever stort set aldrig det i snakker om. Det er meget få gange jeg er kommet ind hvor kampen har været umulig at vende hvis vi var bagud. Men når jeg er kommet ind bliver jeg også hængende i samme lobby længe. Så allerede fra næste kamp starter man jo fra ny? Hopper i ud og prøver en ny lobby siden i oplever de ting?

Jeg har en win rate på 69%.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tirs 28 feb 2017 08:45

Cena skrev:Jeg oplever stort set aldrig det i snakker om. Det er meget få gange jeg er kommet ind hvor kampen har været umulig at vende hvis vi var bagud. Men når jeg er kommet ind bliver jeg også hængende i samme lobby længe. Så allerede fra næste kamp starter man jo fra ny? Hopper i ud og prøver en ny lobby siden i oplever de ting?

Jeg har en win rate på 69%.



Nej jeg blir når jeg er kommet ind - netop fordi jeg ved langt fra blir det samme spil i næste runde. Det er mere her min "anklage" ligger.
Det er den forskellighed jeg syntes er lidt kedelig, at holdene er så skiftende.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Cena » tirs 28 feb 2017 12:15

Volpi skrev:
Cena skrev:Jeg oplever stort set aldrig det i snakker om. Det er meget få gange jeg er kommet ind hvor kampen har været umulig at vende hvis vi var bagud. Men når jeg er kommet ind bliver jeg også hængende i samme lobby længe. Så allerede fra næste kamp starter man jo fra ny? Hopper i ud og prøver en ny lobby siden i oplever de ting?

Jeg har en win rate på 69%.



Nej jeg blir når jeg er kommet ind - netop fordi jeg ved langt fra blir det samme spil i næste runde. Det er mere her min "anklage" ligger.
Det er den forskellighed jeg syntes er lidt kedelig, at holdene er så skiftende.


Ahh på den måde. Læste nok dit indlæg forkert ved morgenkaffen :)
Men det vil jeg give dig ret i. Jeg kan nærmest kun huske 3-4 gange hvor kampene har været VIRKELIG tætte - måske lige undtaget TDM. Det er tit at man i conquest vinder eller taber kæmpe stort!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » tirs 28 feb 2017 17:48

Cena skrev:Jeg oplever stort set aldrig det i snakker om. Det er meget få gange jeg er kommet ind hvor kampen har været umulig at vende hvis vi var bagud. Men når jeg er kommet ind bliver jeg også hængende i samme lobby længe. Så allerede fra næste kamp starter man jo fra ny? Hopper i ud og prøver en ny lobby siden i oplever de ting?

Jeg har en win rate på 69%.


Kommer jeg ind i en kamp, hvor man er håbløst bagud, så smutter jeg selvfølgelig igen,
Jeg har intet ud af, at tage et nederlag, for en kamp, jeg ingen indflydelse har haft på.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » ons 01 mar 2017 20:39

5 kampe i træk her til aften, så finder jeg da bare noget andet at spille. Fandme da latterligt den måde det er sat op
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » ons 01 mar 2017 21:00

Er der ingen servere længere? Jeg har intet ændret nogen steder, men jeg kan max finde 3 servere hvor der er over 10 spillere og de er til gengæld fyldte.
Vælger quick match er det især skæve kampe jeg kommer ind på og med virkelig mange +90 level spillere
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Cena » ons 01 mar 2017 22:07

Jeg ser det ikke som et problem at tage et loss i første kamp og så kæmpe for sejren i den næste. Men jeg spiller så heller aldrig alene og har flere gange oplevet at vi har vendt en håbløs kamp. BF1 og et hold spil så gider ikke sidde selv.

Jeg tror ikke jeg går så meget op i stats som i måske gør. Jeg vil bare have det sjovt når jeg spiller sammen med gutterne. Vi går altid efter at vinde men hvis vi kommer på hold med noobs så taber man bare nogle gange. Det gjorde vi også i cod.

Men ud fra mine stats vinder vi 2 ud af 3 kampe.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » tors 02 mar 2017 08:31

Jeg spiller også for at have det sjovt, og tager også de nederlag, jeg selv har været med til at få.
Spiller altid alene, og stort set kun domnation og war pigeons.
Stats går jeg ikke voldsomt meget op i, da man ikke kan vurdere noget som helst ud fra det.
BF er ment som et holdspil ja, dog bliver det i 95% af tiden ikke spillet sådan, og jeg er også skiftet væk fra at spille for holdet, men istedet for mig selv. smider dog medic bags til andre, men det er alene af den grund jeg får point for det. ellers havde jeg ikke gjort det.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tors 02 mar 2017 21:04

Hvornår er udvidelsen klar på ps4? Hvis man anskaffer sig season pass
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Cena » fre 03 mar 2017 08:48

Volpi skrev:Hvornår er udvidelsen klar på ps4? Hvis man anskaffer sig season pass


14. Marts med season pass og 28 marts hvis man ikke har det :) Spændende at se hvad det får af betydning for spillerbasen at man gør det. Man må håbe der er nok der har season pass til at de kan finde kampe.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron