Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Rytteren » tors 16 mar 2017 17:41

Forstår ikke de kan have lavet så god en historie... Med alt det pis i killzone serie (håber et andet studie forsætter med den)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » tors 16 mar 2017 18:58

Rytteren skrev:Forstår ikke de kan have lavet så god en historie... Med alt det pis i killzone serie (håber et andet studie forsætter med den)

De har fået tilført nye manuskrift forfattere, bl.a. en af dem som har arbejdet på Fallout: New Vegas, og det kan mærkes :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » tors 16 mar 2017 22:39

https://www.guerrilla-games.com/read/ho ... -6-million

Guerrilla Games har sammen med det imponerende salgstal på 2,6 mio kopier på 2 uger annonceret at der allerede arbejds på DLC til spillet. Det bliver day one køb for mig! Det er sjælendt jeg jubler over DLC. Men der er også langt i mellem jeg spiller så gode spil som HZD!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf palawan » tors 16 mar 2017 23:02

Er lige kommet igennem - Det var vitterligt fremragende...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » fre 17 mar 2017 09:26

Er der forresten nogen der oplever problemer med Horizons på PS4 pro og sort skærm af en 3-5 sekunders varighed?
Det er ikke ofte, men jeg har vel set det en 5-10 gange nu.

Jeg har godt hørt om at PS4 Pro kunne have problemet, men jeg har kun oplevet det i Horizons.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Volpi » fre 17 mar 2017 09:31

Vreki skrev:Er der forresten nogen der oplever problemer med Horizons på PS4 pro og sort skærm af en 3-5 sekunders varighed?
Det er ikke ofte, men jeg har vel set det en 5-10 gange nu.

Jeg har godt hørt om at PS4 Pro kunne have problemet, men jeg har kun oplevet det i Horizons.


Hvilken skærm bruger du? Oled B6, har det issue pt med ps4 pro
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » fre 17 mar 2017 09:59

Volpi skrev:
Vreki skrev:Er der forresten nogen der oplever problemer med Horizons på PS4 pro og sort skærm af en 3-5 sekunders varighed?
Det er ikke ofte, men jeg har vel set det en 5-10 gange nu.

Jeg har godt hørt om at PS4 Pro kunne have problemet, men jeg har kun oplevet det i Horizons.


Hvilken skærm bruger du? Oled B6, har det issue pt med ps4 pro


Samsung UE48JU6475XXE, et af deres billigere 4K tv fra 2015.
Og kablet kører p.t. også igennem PSVR.

Men som sagt, uden problemer før jeg begyndte at spille Horizons.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Cena » fre 17 mar 2017 10:34

Jeg har intet oplevet med sort skærm da jeg gennemførte spillet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf palawan » fre 17 mar 2017 11:46

Jeg har også spillet det igennem på en PS4 Pro, og har ikke oplevet noget problem.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » lør 18 mar 2017 02:39

Hvis jeg skal pege på én lille ting der irritere mig i spillet, så er det at Override ikke tæller med på de missioner hvor man skal slå nogle maskiner ihjel. Hvis f.eks man skal beskytte en by mod angreb og missionen hedder "Kill the Glinthawks" så er man nødt til at tage livet af alle de dyr man har overridet under kampen, ellers tæller missionen ikke som fuldført.

Det er da dumt. Man kan ikke engang lave insta-kill på de maskiner man kontrollere, de skal dræbes på normal vis.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Iasakai » lør 18 mar 2017 16:52

Tja, det ville jo samtidig være lidt fesent at kunne insta kill en Thunderjaw hvis man har lavet override på den
Iasakai
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Dasiima » søn 19 mar 2017 11:53

Vreki skrev:Er der forresten nogen der oplever problemer med Horizons på PS4 pro og sort skærm af en 3-5 sekunders varighed?
Det er ikke ofte, men jeg har vel set det en 5-10 gange nu.

Jeg har godt hørt om at PS4 Pro kunne have problemet, men jeg har kun oplevet det i Horizons.


Oplevet det første gang i går. Sort skærm under opstart af Horizon, og mit TV viste signalet til PS4'eren var helt forsvundet. 10 sekunder efter kom det tilbage.

Jeg tænker om der kan være noget buggy HDR i Horizon, der får skærme til at gå i sort. Mit TV er et Samsung KS7005
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » søn 19 mar 2017 13:24

Har også oplevet det, men sjovt nok ude i PS menuen, dog med Horizon kørende i baggrunden. Men ud af de 40 timer jeg har spillet, har jeg måske oplevet det 2 gange og så billedet kommer tilbage efter et par sekunder, men ja ser ud til at HZD kan fremprovokere et HDMI handshake.

Har også et KS7005.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » søn 19 mar 2017 18:56

Så er det gennemført. Det blev til ca 60 timer, fordelt over lidt mere ned 2 uger.
Det er vel ok valuta for pengene :D

Jeg kan sikkert få lidt mere tid til at gå med at indsamle diverse af de der småting de har spredt rund omkring, men det virker ikke til at de uddyber historien nævneværdigt ud over hvad jeg allerede har indsamlet.

Så er det bare at vente på DLC. :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Rena » man 20 mar 2017 02:23

Husk at Platinum Horizon Zero Dawn giver et theme til PS4
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron