Forum

Nioh tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » tirs 14 mar 2017 19:58

Unklemac skrev:Det er ikke en synd at få lidt selskab :-)

Jeg tjekker lige Dual Sword i morgen, mht. hvilke move som vil dræne hendes KI, og hvis hun stadig spiller op til tango, så hopper jeg gerne ind til en sving om :D


Mine dansetrin virker ikke til og blødgøre hende, kunne godt bruge lidt lektioner i din tango, har sendt en venneanmodning :P
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » ons 15 mar 2017 14:43

baunevej skrev:
Unklemac skrev:Det er ikke en synd at få lidt selskab :-)

Jeg tjekker lige Dual Sword i morgen, mht. hvilke move som vil dræne hendes KI, og hvis hun stadig spiller op til tango, så hopper jeg gerne ind til en sving om :D


Mine dansetrin virker ikke til og blødgøre hende, kunne godt bruge lidt lektioner i din tango, har sendt en venneanmodning :P


Det gik jo fint fremad igår aftes :-) Tak for CO-OP, det var sjovt! :mrgreen:

Jeg blev faktisk lidt bidt af det, at jeg helt sikkert lige skal prøve at få en "accessory" som et helt vild.. den giver -1 til set items, så man behøver 1 mindre for at få bonussen (og det gælder allerede ved at have 1 Set item - så får man første og ANDEN bonus! :shock: ) - must have :D da det åbner muligheden for "multi-set" :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » ons 15 mar 2017 16:32

Jeg sad den ene aften og stenede med min kammerat i CO-OP hvor vi bare farmede summons. Vi tog en tidlig bane vi begge havde gennemført og så genoplivede vi bare alle summons der var i banen. Det grinede vi begge noget ret fedt gear på. Så man behøver ikke nødvendigvis spille CO-OP for at komme i gennem historien. Man kan også bare sidde og hygge grinde i banerne :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » ons 15 mar 2017 17:07

Cena skrev:Jeg sad den ene aften og stenede med min kammerat i CO-OP hvor vi bare farmede summons. Vi tog en tidlig bane vi begge havde gennemført og så genoplivede vi bare alle summons der var i banen. Det grinede vi begge noget ret fedt gear på. Så man behøver ikke nødvendigvis spille CO-OP for at komme i gennem historien. Man kan også bare sidde og hygge grinde i banerne :)


Ja jeg tænker at vi får os nogle gode grinds når vi er i new game+ pga. der er level 150 gear (det højeste level), til div. builds :)

Hvis der er revenants med kun 1 våben og måske en eller 2 stks. armor... så det nogle gange fordi folk er venlige til at give et godt drop videre. Tænkte i starten fordi det var noobs! Men nixen, det somregl en venlig sjæl (en død en af slagsen :lol: )
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » ons 15 mar 2017 18:36

Unklemac skrev:
baunevej skrev:
Unklemac skrev:Det er ikke en synd at få lidt selskab :-)

Jeg tjekker lige Dual Sword i morgen, mht. hvilke move som vil dræne hendes KI, og hvis hun stadig spiller op til tango, så hopper jeg gerne ind til en sving om :D


Mine dansetrin virker ikke til og blødgøre hende, kunne godt bruge lidt lektioner i din tango, har sendt en venneanmodning :P


Det gik jo fint fremad igår aftes :-) Tak for CO-OP, det var sjovt! :mrgreen:

Jeg blev faktisk lidt bidt af det, at jeg helt sikkert lige skal prøve at få en "accessory" som et helt vild.. den giver -1 til set items, så man behøver 1 mindre for at få bonussen (og det gælder allerede ved at have 1 Set item - så får man første og ANDEN bonus! :shock: ) - must have :D da det åbner muligheden for "multi-set" :mrgreen:


Selv tak det var rigtigt fedt, og fik en masse god info jeg har brugt på sidemissionerne :). Og er helt sikkert med på coop også uden hjælp til en boss men bare for og have det sjovt :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » tors 16 mar 2017 13:31

Nogen der er friske iaften på lidt grinding sjov i nogle af de første baner bare for hyggens skyld :)??
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » tors 16 mar 2017 22:22

Så nåede jeg op på 43 timer i Nioh. Er lige blevet færdig med region 3. Så først du havde skrevet nu baune for har ellers bare siddet og farmet lidt gear her til aften i bane 1 i region 4. Du er velkommen til at tilføje men er først på i næste uge da jeg tager i sommerhus hele weekenden i morgen.

Men når jeg er tilbage skal jeg nok spille videre i banerne. Skal se at komme videre inden mass effect udkommer. Men kommer nok til at spille Nioh over lang tid da jeg ikke har travlt med at skulle blive færdig. Har fået det digitalt af en kammerat så det kan alligevel ikke sælges og jeg hygger mig rigtig meget med det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » fre 17 mar 2017 01:29

Jeg er frisk på nogle timers grinding Baune i weekenden.

Cena det var da en dejlig gave at få :D Go tur i sommerhus!
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » fre 17 mar 2017 01:42

Unklemac skrev:Jeg er frisk på nogle timers grinding Baune i weekenden.

Cena det var da en dejlig gave at få :D Go tur i sommerhus!


Det lyder super :) hygger mig gevaldigt med spillet, og lære ting hele tiden. Kan ikke mindes hvornår jeg sidst har været så glad for et spil, slet ikke med tanke på sværhedsgraden. :D

Cena tilføjer også dig, og rigtig god ferie :mrgreen:

Og har det også selv digitalt, dog har jeg betalt fuld pris hehe, men har heller ikke fortrudt et sekundt :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » fre 17 mar 2017 07:39

Takker :) Der er nogen der siger det er sundt at komme væk fra sin konsol ind i mellem - ved ikke om jeg er enig :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Unklemac » man 20 mar 2017 16:33

Cena skrev:Takker :) Der er nogen der siger det er sundt at komme væk fra sin konsol ind i mellem - ved ikke om jeg er enig :lol:


Overhovedet ikke sundt! Nærmere det modsatte :lol:

Hermed afsløret at jeg ikke holdte mig tilbage i weekenden, og mangler nu kun 1 achievement for at få Platinum.

Jeg mangler kun alle twilight missions - men de køre sgu på rotation hver dag (kl. 22:00 vist nok), og man kan ikke gå offline - og snyde med "det interne ur" :mrgreen: - Så jeg er på hver dag en times tid, mens de klares.... hvilket betyder vi også kan snuppe lidt CO-OP hvis i friske.

Har et godt build med en 160+10 Kusarigama samt armor mellem +7 til +9 (5 x Fantatics + 1 x Kingo), og det sparker sgu røv :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » søn 26 mar 2017 21:39

Har haft gang i Nioh en del her i weekenden. Er kommet til 2. Story mission i region 6 nu. Det begynder at spidse noget til. Er ca 25 lvl underpowered så fjenderne skal have virkelig mange slag! Har flere gange løbet rundt i panik efter næste shrine fordi jeg ikke havde mere liv :lol: Skulle måske havde grindet lidt mere inden denne mission. Er ved sidste shrine inden bossen og tror det bliver et helvede :oops:

Jeg har haft virkelig mange death i dag, puha... :cry:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf baunevej » søn 26 mar 2017 22:20

Er også nået til et punkt hvor det er blevet for meget med sværhedsgraden for mit vedkommende, men har haft mange forrygende timer med Nioh men holder en pause. Har snydt på det sidste med Coop af samme grund, har ikke skills eller nerver til det hehe. Har spillet mere en 60 timer indtil videre, ikke mange spil man får de timer ud af
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » man 27 mar 2017 13:25

baunevej skrev:Er også nået til et punkt hvor det er blevet for meget med sværhedsgraden for mit vedkommende, men har haft mange forrygende timer med Nioh men holder en pause. Har snydt på det sidste med Coop af samme grund, har ikke skills eller nerver til det hehe. Har spillet mere en 60 timer indtil videre, ikke mange spil man får de timer ud af


Af en eller anden årsag bliver jeg sjælent super frustreret når jeg dør i Nioh, da det 98/100 gange er min egen skyld fordi jeg lige bliver lidt for overmodig, eller ikke tænker mig om inden jeg går i kamp. Det er sjælent jeg dør fordi jeg sidder fast i noget eller lignende eller fordi det er umenneskelig svært.

Den der havne bane har dog være den mest frustrerende bane i et spil nogensinde for mig. Ikke fordi den er svær, men fordi jeg kon-fucking-stant faldt i vandet. Så blev jeg irriteret og så faldt jeg endnu mere i vandet :lol: #-o

I går opgav jeg dog en af dojo missionerne for mystic art, da jeg simpelthen var for underpowered til at klare den. Jeg besluttede at vende tilbage når jeg ikke slog som en tysk skolepige, da den simpelthen var for svær.
Men ellers har jeg ikke quittet nogle baner, da de fleste bosser bare har været svære indtil man har lært deres mønster eller svagheder. Problemet er spillet ikke hjælper én ret meget med hvordan man skal gribe det an. Og kan sagtens se det kan blive frustreret hvis man er underpowered og bliver smeltet fuldstændig!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nioh tråd

Indlægaf Cena » man 27 mar 2017 21:28

Hold nu kæft hvor er den sidste boss dog latterligt lavet mand. Simpelthen så ringe design!

Jeg har ikke tal på hvor mange forsøg jeg brugte på den men det tog mig tæt på 2 timer. Så mange gange hvor jeg døede fordi jeg ikke kunne se hvad jeg lavede! Det er den ringeste boss fight der har været i spillet! Bossen er overhovedet ikke svær, der er bare mange vinkler hvor man ikke kan gøre en skid for at undgå skade. Og når man spiller med Light armor, så dør man hurtigt :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster