Forum

FlatOut 4: Total Insanity!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Da Senzai » tors 09 mar 2017 12:32

Redman DK skrev:Det er på tilbud lige nu for folk med ps plus til 375, og hvis man køber for 375 den her måned får man 75 i kredit i april.


Den endte jeg med at hoppe på! :D Så er der også lige til 10 nøgler i Rocket League! :mrgreen:

Jeg havde ellers en ide om, at alle de spil, jeg oprigtigt synes er fede, dem skulle jeg havde på Disc, men fuck det. Det giver heller ikke mening pladsmæssigt mere - Har også en hel dvd reol med xbox 360 spil stående. En maskine jeg ikke engang ejer! :P

Nøj, jeg glæder mig til at få fingrene i det nye FlatOut. Jeg havde det rigtigt sjov med forgængeren online, da det er en slags bilspil, der lige er i mig. Sådan i stil med Full Auto og Rumble Racing. :D

Lidt urelateret, så læste jeg for et par dage siden, at Baja: Edge of Control blive remasteret! Det spil synes jeg er virkeligt fedt og er et af de få bilspil, jeg synes er så gode, at jeg har gidet bruge tid på Single Player-delen. :D

DET BLIVER SÅ GODT AT SPILLE ORDENTLIGE BILSPIL IGEN, WOOOOHOOOOOO! :D :D :D :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Jb » tors 09 mar 2017 20:29

jeg preorderede også :) bliver fedt
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Da Senzai » søn 19 mar 2017 15:03

Jeg har bange for, at jeg endnu en gang har spildt penge ved at købe et spil på release.

Jeg har kun spillet FlatOut 4 ganske få timer, men det lader til at have samme problem som forgængeren. Det kan godt være, at det er mig, der er ved at blive gammel og mærkelig, men det er nok til, at jeg ikke gider spille det.

Der er kun 1 eller 2 biler, der er kompetitive. MD600 (eller hvad den hedder. Den med Raketten på ryggen) er umiddelbart den bedste bil i spillet. Ja, den har en lillesmule mindre liv end de andre, men det betyder ikke noget. Hvis man er god til spillet, så lader man jo bare være med at køre galt og så er det problem løst.

Hvorfor designer de over 30 biler, der ser seje ud, når der reelt set kun er 1-3 biler, man kan vælge imellem, hvis man ikke vil tabe alene af den grund af din bil kører langsommere end de andres?

Jeg ved godt, at det kan være ligemeget, hvordan ens bil ser ud, men jeg synes, at det er kedeligt, når alle kører rundt i den samme bil.

Det kan godt være, at det er mig, der er galt på den fordi, at jeg ikke har spillet nok, men det ødelægger oplevelsen for mig.

Selvekøredelen synes jeg er okay, men jeg fatter ikke, at de laver et spil, hvor Balancen i biludvalget er så horribel. Eller jeg ved godt, hvorfor,. Det er fordi, at de har designet det som et Single-Player spil (lol!), hvor man starter med en dårlig bil og så kan man unlocke bedre biler - det er decideret dumt. Synes jeg.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf ikkNico » søn 19 mar 2017 20:32

Øv.
Havde godt set en del middelmådige anmeldelser, men tænkte at folk bare havde glemt hvor gode closed circuit racere er.

Tror jeg venter med FO4 til senere på året.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Kimosabe » man 20 mar 2017 09:30

Da Senzai skrev:Jeg har bange for, at jeg endnu en gang har spildt penge ved at købe et spil på release.

Jeg har kun spillet FlatOut 4 ganske få timer, men det lader til at have samme problem som forgængeren. Det kan godt være, at det er mig, der er ved at blive gammel og mærkelig, men det er nok til, at jeg ikke gider spille det.

Der er kun 1 eller 2 biler, der er kompetitive. MD600 (eller hvad den hedder. Den med Raketten på ryggen) er umiddelbart den bedste bil i spillet. Ja, den har en lillesmule mindre liv end de andre, men det betyder ikke noget. Hvis man er god til spillet, så lader man jo bare være med at køre galt og så er det problem løst.

Hvorfor designer de over 30 biler, der ser seje ud, når der reelt set kun er 1-3 biler, man kan vælge imellem, hvis man ikke vil tabe alene af den grund af din bil kører langsommere end de andres?

Jeg ved godt, at det kan være ligemeget, hvordan ens bil ser ud, men jeg synes, at det er kedeligt, når alle kører rundt i den samme bil.

Det kan godt være, at det er mig, der er galt på den fordi, at jeg ikke har spillet nok, men det ødelægger oplevelsen for mig.

Selvekøredelen synes jeg er okay, men jeg fatter ikke, at de laver et spil, hvor Balancen i biludvalget er så horribel. Eller jeg ved godt, hvorfor,. Det er fordi, at de har designet det som et Single-Player spil (lol!), hvor man starter med en dårlig bil og så kan man unlocke bedre biler - det er decideret dumt. Synes jeg.


Er resten af spillet godt ? Er styring osv. ok ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Da Senzai » man 20 mar 2017 19:43

Jeg synes, at køredelen er okay.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Jb » tirs 21 mar 2017 00:21

Jeg synes det er rimelig fedt, jeg har kun spillet arena online, og brugt et par timer i career mode nu - det som skuffer mest er bane designet, der er få og de ligner meget hinanden - men der er skrald på med nitro! :) jeg crasher stadig hver ræs hehe.

det er ikke super gennemført, men jeg er godt underholdt, der er ikke rigtig andre spil i genren at sammenligne med på PS4
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Da Senzai » tirs 28 mar 2017 12:14

Godt at høre, at du kan lide det, Jb. :D

Jeg kom egentlig bare ind i tråden for at fortælle, at jeg er i Chok. Jeg var lige i GameStop og der sælger de Flatout 4 til 599. Det er jo nuts.

Og jeg fortryder, at jeg gav 300 for det ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf Redman DK » søn 02 apr 2017 14:07

Jb skrev:Jeg synes det er rimelig fedt, jeg har kun spillet arena online, og brugt et par timer i career mode nu - det som skuffer mest er bane designet, der er få og de ligner meget hinanden - men der er skrald på med nitro! :) jeg crasher stadig hver ræs hehe.

det er ikke super gennemført, men jeg er godt underholdt, der er ikke rigtig andre spil i genren at sammenligne med på PS4


Jeg har det på samme måde. Kunne sagtens være bedre, men jeg er stadig underholdt. Og der er alligevel ingen alternativer på PS4, så fuck it :P

Men det kan pisse mig af, når ens bil lige pludselig flyver ad helvedes til fordi der lige lå et sandkorn på vejen som man ramte forkert.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: FlatOut 4: Total Insanity!

Indlægaf JohnH » tirs 04 apr 2017 16:27

Havde håbet på at kunne prøve det på Xbox One idag, fandt det til 299 kr hos Bilka .... har lige modtaget Fallout 4 idag! istedet #-o =D>
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster