Forum

Mass Effect Andromeda Tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf pjulledk » søn 19 mar 2017 17:28

Snak om alt Mass Effect Andromeda Relateret i denne tråd.

Senest rettet af pjulledk søn 19 mar 2017 17:34, rettet i alt 1 gang.
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: MASS EFFECT ANDROMEDA TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » søn 19 mar 2017 17:29

jeg har været så uheldig at ikke have prøvet nogle af de tidligere spil i serien og har heller ikke muligheden for at gøre det så har et spørgsmål til dem som har spillet dem.

kan jeg starte fra Mass Effect Andromeda uden at have spillet de tidligere eller vil jeg være totalt lost i historien da det vil være en totalt Deal breaker for mig.
har hørt noget om at det er en helt ny historie og hovedperson man spiller som så måske er jeg heldig
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Egeberg » man 20 mar 2017 10:52

Den gamle triologi behøver du ikke have spillet. Dette er en ny historie i samme univers. Der bruges god tid i det nye spil på at rammesætte historien.

Jeg vil dog anbefale dig at se en opsummeringsvideo, fx https://youtu.be/r6LZZTEHBeA
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Cena » man 20 mar 2017 11:09

En bruger på reddit har lavet et overskueligt overblik over anmeldelserne so far. Så hvis i ikke har besluttet jer endnu, kan i lige tage et kig på det. For mig har det ikke gjort valget nemmere!:
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/6 ... egathread/

EDIT:
Jeg havde egentlig lavet en anden tråd som vi skrev i til at starte med, men jeg er ligeglad hvilken vi bruger :)
viewtopic.php?f=13&t=25021
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Sethos » man 20 mar 2017 14:05

Cena skrev:En bruger på reddit har lavet et overskueligt overblik over anmeldelserne so far. Så hvis i ikke har besluttet jer endnu, kan i lige tage et kig på det. For mig har det ikke gjort valget nemmere!:
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/6 ... egathread/

EDIT:
Jeg havde egentlig lavet en anden tråd som vi skrev i til at starte med, men jeg er ligeglad hvilken vi bruger :)
viewtopic.php?f=13&t=25021


Man må sige der er blandede meninger.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Cena » man 20 mar 2017 14:15

Sethos skrev:
Cena skrev:En bruger på reddit har lavet et overskueligt overblik over anmeldelserne so far. Så hvis i ikke har besluttet jer endnu, kan i lige tage et kig på det. For mig har det ikke gjort valget nemmere!:
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/6 ... egathread/

EDIT:
Jeg havde egentlig lavet en anden tråd som vi skrev i til at starte med, men jeg er ligeglad hvilken vi bruger :)
viewtopic.php?f=13&t=25021


Man må sige der er blandede meninger.


Ja det gjorde det faktisk sværere at beslutte sig syntes jeg. Snakkede også med Tue om det.
Jeg tror dem er skuffede troede det var det gamle Mass Effect og de ting serien var kendt for. Dem der syntes det er godt ser det som et nyt spil eller var ikke fan af det gamle Mass Effect.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf MrGlennDK » man 20 mar 2017 17:45

Jeg har annulert min Pre-Order og venter til det falder i pris
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf WikDK » man 20 mar 2017 20:47

Jeg har spillet det på PC og elsker det virkelig, Fantastisk game, jeg kan snart ikke vente længere på at komme i gang med det fulde spil :)
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Egeberg » man 20 mar 2017 21:30

Cena skrev:
Sethos skrev:
Cena skrev:En bruger på reddit har lavet et overskueligt overblik over anmeldelserne so far. Så hvis i ikke har besluttet jer endnu, kan i lige tage et kig på det. For mig har det ikke gjort valget nemmere!:
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/6 ... egathread/

EDIT:
Jeg havde egentlig lavet en anden tråd som vi skrev i til at starte med, men jeg er ligeglad hvilken vi bruger :)
viewtopic.php?f=13&t=25021


Man må sige der er blandede meninger.


Ja det gjorde det faktisk sværere at beslutte sig syntes jeg. Snakkede også med Tue om det.
Jeg tror dem er skuffede troede det var det gamle Mass Effect og de ting serien var kendt for. Dem der syntes det er godt ser det som et nyt spil eller var ikke fan af det gamle Mass Effect.


Generelt tror jeg det er enormt svært at lave efterfølgeren til en succesfuld historie. Spil som Dragon Age og Neverwinter Nights fik også verbale tæsk af spillerne, knap så meget af anmelderne. Mht. Mass Effect, så blev folk virkelig investeret i særligt 2'eren imens Bioware "tabte bolden" med afslutningen af 3'eren. Meget godt symboliseret ved, at Andromeda slet ikke forholder sig til valgene i ME 1-3.

Personligt glæder jeg mig til gensynet med universet, både hvad angår vante racer, powers og lignende, og jeg prøver at tage historien mere som et reboot i et andet univers, på den måde tror jeg, jeg har de bedste forudsætninger for spillet.

At folk tæver løs på animationer, særligt ansigter, lægger jeg ikke det store i. Jeg har ikke behov for foto-realisme. Men siden Bioware åbent skrev, at de lod sig inspirere af Witcher 3 (i hvert fald ift. quests/sidequests), så fatter jeg virkelig ikke, at de ikke hev nogen tips til ansigts animationer med sig. Jeg har ikke set det gjort bedre i noget andet spil.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf magiske » ons 22 mar 2017 22:58

Jeg glæder mig helt vildt. Det eneste problem er jeg lige har spillet Horizon.. Sku svært at slå..
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Muppetmilker » tors 23 mar 2017 13:23

Vil anbefale at smide Dynamic range under lyd indstillingerne op på wide. Skal love for at der kom smæk på eksplosionerne!
Har også lagt mærke til at spillet kører markant værre, når man slår Chromatic Abberation fra under billed indstillinger, underligt.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf magiske » tors 23 mar 2017 15:30

Ja, default lyd indstilling skal der lige stilles på..
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Rechain » fre 24 mar 2017 02:40

Jeg har spillet det siden d. 16 marts (PC) og må sige jeg er godt underholdt :) der er dog intet som slår Mass Effect 2, og ansigts animationerne trækker en del ned. Men resten er godt, og jeg er glad for at være tilbage i ME universet.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf magiske » lør 25 mar 2017 15:18

Men FU.... hvor er der mange bugs.. Ødelægger godt nok en del af oplevelsen.
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Dumbster » lør 25 mar 2017 15:58

Er først lige landet på den første planet, men ja der er godt nok mange små grafiske glitches her og der.. indtil videre ikke noget der hindre i spillet, men man skal sluge en kamel eller 2 hen af vejen, og man kan ikke ignorere det selvom man langt hen af vejen gør forsøget. Syntes dog stadig det er et underholdende spil, og minder mig om 1&2 i serien.
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster