Forum

TCG/CCG spil til PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

TCG/CCG spil til PS4

Indlægaf ikkNico » søn 19 mar 2017 20:46

Det ser lidt tyndt ud med de strategiske kortspil på PS4, og det er lidt øv.

Lige nuer der 3½
Might & Magic: Duel of Champions Forgotten Wars som kun kan hetnes fra USA
Qurare: Magic Library som kun er i Asien og USA
Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist som er OK for selve YGO, men som ikke er lige så godt som fordums Tag Force (på PSP)
Hands of Fate er det halve. Et ganske godt spil, men ikke et rigtigt CCG/TCG.

På plus siden så skulle Gwent gå i åben beta her til foråret, og det har generet fået roser med på vejen i den lukkede beta (på PC og XBO).
ArmaGallant kommer 100% sikkert i 2017. Det ligner til gengæld et decideret CCG/TCG

Så mangler i bare at få Hearthstone (som har sin egen tråd her på siden), Hex, Shadow Era og ikke mindst Magic Duels, og så ville det faktisk se helt anstændigt ud. Desvæære ser det uid til at rigtig mange udviklere satser på de mere åbne, og sikkert billigere, platforme som iOS, Abdroid og PC
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: TCG/CCG spil til PS4

Indlægaf Da Senzai » søn 19 mar 2017 23:42

Jeg ser frem til Duelyst. Brian Kibler har sagt god for det! :D. Det ser ud til at være lidt i stil med Summoner Wars (Som jeg elsker! :D) i og med, at det er et kortspil, men spiller samtidigt som et bræt/figur-spil.

Smite: Tactics bliver sikkert også okay, men det er nok et års tid væk endnu. Jeg ved ikke så meget om det, men Paladins og Smite er begge gode spil, så med den track record tror også, at vi kan forvente os et fornuftigt spil af Smite Tactics.

Hearthstone er jeg kørt død i, men det kommer nok aldrig til Playstation.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: TCG/CCG spil til PS4

Indlægaf ikkNico » man 20 mar 2017 08:57

Da Senzai skrev:Hearthstone er jeg kørt død i, men det kommer nok aldrig til Playstation.

Nej, både det og Magic Duels har vist meget, meget lange udsigter
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: TCG/CCG spil til PS4

Indlægaf Martinw » fre 31 mar 2017 04:48

Det er i denne weekend mulighed for at prøve en teknisk beta a gwent på ps4. https://www.playgwent.com/en/news det er en lidt begrænset version man kan spille, men spillet er super godt! Jeg har spillet det på pc i lang tid nu. Jeg har efterhånden spiller alle de populære kortspil til pc, og udover hearthstone er gwent det eneste der har holdt min interesse!
Martinw
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Strasbourg

+1

Re: TCG/CCG spil til PS4

Indlægaf ikkNico » fre 31 mar 2017 07:33

Super, det skal prøves.
Tak for heads-up
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: TCG/CCG spil til PS4

Indlægaf klatzen » fre 31 mar 2017 08:23

Ak ja Gwent var egentlig den største grund til jeg blev ved med at starte W3 op på konsollen, så det ser jeg helt klart frem til :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster