Forum

Destiny 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » lør 01 apr 2017 13:19

Billede

Hej alle danske guardians

Vi skal da have en destiny 2 tråd, nu hvor det officielt er annonceret.
Spillet udkommer 8 september i år, hvis man preordre får man adgang til betaen, som kommer senere i år. Og så kommer det denne gang også til PC folket.
der kommer lidt forskellige udgaver af spillet:

Standart udgaven - Webhallen: https://www.webhallen.com/dk-da/spil/pl ... rch:result CDON: http://cdon.xboxlife.dk/spil/destiny_2-36779246

Standart med expansionpack - PSstore: https://store.playstation.com/#!/da-dk/ ... Y2EPBNDPRE

Digital Deluxe edition - PSstore: https://store.playstation.com/#!/da-dk/ ... Y2DELUXPRE

Limited edtion - CDON: http://cdon.xboxlife.dk/spil/destiny_2_ ... n-40198506 - Webhallen: https://www.webhallen.com/dk-da/spil/pl ... rch:result

Collectors edition - Webhallen: https://www.webhallen.com/dk-da/spil/pl ... rch:result

De første trailere:





der vil være en livestream 18 maj med gameplay.

Andre der er ligeså meget hyped som jeg selv er?
Senest rettet af mrlenniboy fre 19 maj 2017 13:28, rettet i alt 1 gang.
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers

+1

Re: Destiny 2

Indlægaf Morten Skou » lør 01 apr 2017 13:33

God ide - det bliver spændende at se hvad de finder på :)

Jeg har i øvrigt tilrettet linksne til cdon, så man samtidig støtter PSlife hvis man køber spillet efter at have klikket på dem.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » lør 01 apr 2017 13:38

Morten Skou skrev:God ide - det bliver spændende at se hvad de finder på :)

Jeg har i øvrigt tilrettet linksne til cdon, så man samtidig støtter PSlife hvis man køber spillet efter at have klikket på dem.


det er bare i orden morten :D
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf Dental Floss » lør 01 apr 2017 14:42

Jeg gad bare godt at vide om der kommer dedikerede servere, da lag var ubærlig i 1'eren...
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Destiny 2

Indlægaf morfar » lør 01 apr 2017 15:15

Dental Floss skrev:Jeg gad bare godt at vide om der kommer dedikerede servere, da lag var ubærlig i 1'eren...


Jeg har aldrig oplevet lag i 1'eren
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » lør 01 apr 2017 17:14

morfar skrev:
Dental Floss skrev:Jeg gad bare godt at vide om der kommer dedikerede servere, da lag var ubærlig i 1'eren...


Jeg har aldrig oplevet lag i 1'eren

Heller ikke her
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf Dental Floss » lør 01 apr 2017 22:26

Sikkert fordi det var jer der laggede så....

I Crucible generelt var/er der altid minimum 2-3 stykker med rød forbindelse og gerne flere (!) - og 95% af kampene var domineret af lige præcis de 2-3 stykker. I nogle kampe havde jeg dårlig forbindelse og der var jeg nærmest usårlig (de andre skød meget forbi mig).

I ToO var det helt skidt, hvor der skete mange mærkelige ting som super der ingen skade giver, og man bliver taberdømt på trods af at man står i capture osv..

Det var så ekstremt frustrerende.
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Destiny 2

Indlægaf weissmuller » søn 02 apr 2017 10:23

bliver spændende at se hvor meget indhold der er år 1. Synes først Destiny blev et fuldt spil med Taken King udvidelsen.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » søn 02 apr 2017 12:06

Dental Floss skrev:Sikkert fordi det var jer der laggede så....

I Crucible generelt var/er der altid minimum 2-3 stykker med rød forbindelse og gerne flere (!) - og 95% af kampene var domineret af lige præcis de 2-3 stykker. I nogle kampe havde jeg dårlig forbindelse og der var jeg nærmest usårlig (de andre skød meget forbi mig).

I ToO var det helt skidt, hvor der skete mange mærkelige ting som super der ingen skade giver, og man bliver taberdømt på trods af at man står i capture osv..

Det var så ekstremt frustrerende.


jeg har aldrig dårlig forbindelse, så nej det er ikke derfor, men jeg har spillet siden launch og jeg har ikke haft de oplevelser som du har haft så kan ikke give ret i det, men det er da uheldigt for dig
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf Hasani94 » søn 02 apr 2017 13:04

Jeg ser frem til det. Havde "aldrig" en dårlig oplevelse med 1'ern, men det skyldes nok at jeg hoppede på spillet lidt inden "Taken king" udkom, så jeg fik en del for pengene... :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Destiny 2

Indlægaf Hades » søn 02 apr 2017 13:59

mrlenniboy skrev:
Dental Floss skrev:Sikkert fordi det var jer der laggede så....

I Crucible generelt var/er der altid minimum 2-3 stykker med rød forbindelse og gerne flere (!) - og 95% af kampene var domineret af lige præcis de 2-3 stykker. I nogle kampe havde jeg dårlig forbindelse og der var jeg nærmest usårlig (de andre skød meget forbi mig).

I ToO var det helt skidt, hvor der skete mange mærkelige ting som super der ingen skade giver, og man bliver taberdømt på trods af at man står i capture osv..

Det var så ekstremt frustrerende.


jeg har aldrig dårlig forbindelse, så nej det er ikke derfor, men jeg har spillet siden launch og jeg har ikke haft de oplevelser som du har haft så kan ikke give ret i det, men det er da uheldigt for dig

Jeg er i samme båd - været med siden begyndelsen og aldrig oplevet noget der lignede ubalanceret lag
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Destiny 2

Indlægaf Redman DK » søn 02 apr 2017 14:12

mrlenniboy skrev:
morfar skrev:
Dental Floss skrev:Jeg gad bare godt at vide om der kommer dedikerede servere, da lag var ubærlig i 1'eren...


Jeg har aldrig oplevet lag i 1'eren

Heller ikke her


I har opnået det alle Destiny spillere har drømt om i jeg ved ikke hvor lang tid :lol:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Destiny 2

Indlægaf Dropdat » søn 02 apr 2017 15:56

Glæder mig til at høre mere om historien. Destiny har en virkelig dybte i sin historie, desværre har de bare fortalt det meste igennem Grimore cards og ikke via spillet direkte.

Især de nye Grimore cards er rigtig spændende, fordi de fortæller historier der ikke er sket endnu. Eris Morn gør sig klar til at forlade Tower for, at finde ud af mere om hvad der sker med The Hive, som på nuværende tidspunkt nok er ved at blive overtaget af en af Oryx's søstre. Men alt tyder på Eris Morn vil finde Toland først, og han er for mig en af de mest interessante personer i Destiny. Så cool hvis vi kommer til at høre mere om ham.

Et andet kort fortæller om hvordan Shrio-4's Hawks melder tilbage at the Fallen ikke længere er en trussel mod The Last City. De har fundet brændte stakke af Fallen bannere fra alle Fallen Houses på nær The Kings. Så det kan tyde på, at de Fallen der er tilbage, samler sig under et banner i House of Kings. Det bliver gjort endnu mere spændende da det tyder på at Prince Uldren har formådet at blive Kell for The Kings. Så det kan ende med at the Fallen bliver vores allierende i Destiny 2.

Det er så fedt at se de historier vi har fået fortalt over de sidste 2 ½ år langsomt begynder at blive en del af et større plot.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2

Indlægaf Dental Floss » søn 02 apr 2017 22:24

Fair nok, at I ikke har haft problemer, men SBMM kontra CBMM har været et kæmpetema og Bungo har justeret det flere gange efter mange mange klager over lag på deres forum. Det seneste jeg har hørt om det, var for nogle måneder siden, hvor Bungo meldt ud, at matchmaking nu ville være overvejende connection-based, og at man derfor kunne forvente/risikere at møde spillere der var noget bedre end én selv.
Stoppede med at spille for noget tid siden, så ved ikke om det er blevet bedre, men for et år siden var det slemt. Hvis spillet valgte én som host, var man jo nærmest garanteret en sejr.
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Destiny 2

Indlægaf DefenzZ » tirs 04 apr 2017 09:56

Der har været problemer med lag længe i Destiny.I Year 1 havde jeg ofte flere kills end hele resten af mit hold tilsammen,når jeg spillede på mit job med en elendig 5 Mbit forbindelse.Hjemme havde jeg en 100Mbit fiber og kunne aldrig opnå samme resultat.

Bungie skal komme op med noget helt ekstraordinært,før jeg overhovedet vil overveje Destiny 2.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster