Forum

Marvel Heroes Omega!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » tors 06 apr 2017 00:05

Det ser ud som om, at der kommer et nyt spil i stil med X-Men Legends og Marvel Ultimate Alliance! :D Håber jeg.

Jeg var superglad for X-Men Legends spillene og det første Marvel Ultimate Alliance var også ganske sjovt!



Var det Motherfucking Moon Knight, jeg så i den trailer? Det tror jeg vist nok, at det var! HELLE FOR AT VÆRE HAM!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Cena » tors 06 apr 2017 06:04

Jeg er lige noob her. Hvad er det for en type spil Shin? Er det noget MMO eller?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Erroneus » tors 06 apr 2017 07:46

Action-RPG, tænk Diablo, men med superhelte.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Cena » tors 06 apr 2017 08:56

Erroneus skrev:Action-RPG, tænk Diablo, men med superhelte.


4-real? Så er det ét sten sikkert køb på day one! Både til mig og sønnike! =D> Håber der kommer en co-op del så vi kan spille det sammen.

EDIT:
http://blog.us.playstation.com/2017/04/ ... is-spring/

Link inde fra Playstation Blog hvor man læse mere om det. Free to play, hvor man så umiddelbart kan købe en masse karakterer. Det kommer til at blive dyrt for mig det her :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » tors 06 apr 2017 10:10

Så vidt jeg kan forstå, så kan man sagtens unlocke alle figurer uden at bruge rigtige penge, men hvis man vil have nogle sicks skins, så skal man hoste op - og det er lige præcis sådan, jeg vil have mine F2P skal være :).

Jeg er ret spændt på det her spil. Håber, at det bliver godt :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » fre 21 apr 2017 20:28

Betaen er ude i dag, men jeg kan simpelthen ikke finde den på EU´ storen. Er det mig, der er galt på den eller er det virkeligt rigtigt, at Betaen ikke kommer i EU? :(
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » fre 21 apr 2017 20:44

Nå, det lader til, at de ikke vil have mine penge;

Country list: ONLY in Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, India, Ireland, Israel, Malta, Romania, Slovakia, Slovenia, SA, Spain, UK"
"
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Cena » fre 21 apr 2017 21:00

Syntes også 20$ er lidt til peberet side for at være med i beta. Men så har vi mere tid til RL!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » lør 22 apr 2017 07:23

Da Senzai skrev:Nå, det lader til, at de ikke vil have mine penge;

Country list: ONLY in Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, India, Ireland, Israel, Malta, Romania, Slovakia, Slovenia, SA, Spain, UK"
"


Kan man ikke korttids-emigrere?
Lige som når jeg skal bruge noget fra US store og flytter til USA?

Det lyder rigtigt spændende hvis det er i stil med Diablo. Noget af det jeg godt kan lide ved D3 er at klasserne er så forskellige at man kan spille det hele igennem med hver klasse uden at det følelses som en gentagelse.

Med Marvel universet som kilde kan der være rigtigt meget content.

F2P er fint med mig hvis ikke det er for påtrængende, jeg bruger gerne lidt penge på ekstra indhold hvis jeg kan lide spillet. Og tit så kan de også spilles online selv om man ikke har Ps+.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » lør 22 apr 2017 07:36

Nå, efter at have set det på US store bliver min begejstring kølnet noget.
Det ligner en af den slags F2P hvor man ender med at betale mange gange prisen for et fuldtidsspil for at få hele oplevelsen.

$60 for en starterpack er lidt voldsomt, og $20 for en enkelte karakter kommer nok til at føles lidt begrænsende.
Det afhænger selvfølgeligt af hvor mange karaktere der er tilgængeligt som F2P.
Men umiddelbart ville jeg hellere købe et fuldt spil til normal pris.

Det er efterhånden længe siden jeg har set et F2P spil der forstår meningen med microtransactions, hvis man vil have andet en xpboosts plejer det at koste kassen. Ikke meget "micro" over det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Cena » lør 22 apr 2017 09:18

Vreki skrev:Nå, efter at have set det på US store bliver min begejstring kølnet noget.
Det ligner en af den slags F2P hvor man ender med at betale mange gange prisen for et fuldtidsspil for at få hele oplevelsen.

$60 for en starterpack er lidt voldsomt, og $20 for en enkelte karakter kommer nok til at føles lidt begrænsende.
Det afhænger selvfølgeligt af hvor mange karaktere der er tilgængeligt som F2P.
Men umiddelbart ville jeg hellere købe et fuldt spil til normal pris.

Det er efterhånden længe siden jeg har set et F2P spil der forstår meningen med microtransactions, hvis man vil have andet en xpboosts plejer det at koste kassen. Ikke meget "micro" over det.


Sad og læste om spillet på reddit. Det har jo været ude på PC et par år. Folk siger at alle karakterer kan unlockes med in-game currency men at det ca tager 60 timer at optjene til en karakter. Så ja...
Men kommer helt sikkert til at bruge en del penge på det og spille det meget sofa co-op med knægten da han er helt fortabt i Marvel universet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » lør 22 apr 2017 10:07

Cena skrev:Men kommer helt sikkert til at bruge en del penge på det og spille det meget sofa co-op med knægten da han er helt fortabt i Marvel universet.


Ja, jeg håber på præcist det samme.
Hvis det er underholdende og har nogle rimelige priser har jeg heller ikke noget imod at bruge penge på det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » lør 22 apr 2017 19:22

Cena skrev:Syntes også 20$ er lidt til peberet side for at være med i beta. Men så har vi mere tid til RL!


True dat. Jeg bliver mere og mere i tvivl om Marvel Heroes er noget for mig. Min tålmodighed rækker ikke til MMO eller Loot-basseret Dungeon Crawlere, hvor loot og Grinding er i Fokus. Jeg gider ikke grinde igen og igen for at få et våben, der gør det samme som det jeg har - bare med lidt bedre tal.

Jeg synes, at det er sejt nok, hvis man får våben og items, der gør forskellige ting, men hvis det bare handler om bedre tal, så er det for kedeligt. Især, hvis det er online og jeg kommer til at spille sammen med andre, der kan det samme som mig - bare meget bedre - fordi, at de har bedre tal.

Grunden til, at jeg interesseret i det her er - at på trods af, hvor meget jeg gør ud af at fortælle, at jeg bestemt ikke læser Marvel - så er jeg alligevel opfostret med det og der er stadig nogen figurer, jeg synes er seje.

Det er så gangsta. at man kan være Moon Knight i det her. Jeg elsker Moon Knight og han er næsten nok alene til, at jeg gerne vil give det et forsøg. Jeg kom til at kigge på det officielle forum, og der var en tråd, der beskrev, at Ranged Moon Knight Build er meget bedre end Meelee Moon Knight. Jeg gider ikke sådan noget med, der er builds, der er andre overlegene og man spiller "forkert", hvis man ikke kører det her build og så kan man ikke følge med.

Prøv lige at hør her. Det er motherfucking Moon Knight, vi taler om her. Han er ikke en eller andet Ranged tøsedreng, der står og gemmer sig. Moon Knight er en rigtig mand, der bare skal i nærkamp.

Var det ikke også Taskmaster, der sagde, at han ikke ville Mimic´ Moon Knights Fighting Style fordi, at Moon Knight er en psycho, der heller tager imod slaget end dodger det?

Derudover så havde jeg det også rigtigt sjovt med både X-Men Legends og Marvel Ultimate Alliance. Serier, jeg har gennemført flere gange på flere sværhedsgrader.

De spil var god gammeldags sjov og vigtigts af alt, så havde de "Omphf!!" Ompfh! Er vigtigt for mig i spil. Der skal være godt knald på, når man skyder eller slår folk. Det skal føles godt og fedt. Det føltes fedt i de gamle spil, når man f. eks var Colossus og samlede én fjende op og brugte ham til at slå de andre med.

Samme Ompfh synes jeg generelt ikke, der er i spil som Diablo eller MMO`er. Og den ser umiddelbart heller ikke helt til at være der i Marvel Omega. Jeg kan ikke lide feelingen i spil som MMO´eller Smite (spillet kan jeg godt lide), hvor det føles mega-fesent, når man slår folk. Man slår dem ikke. Man vifter bare lidt med sit sværd og så ryger der nogle tal ud af modstanderen.

Jeg er stadig villig til at give Marvel Omega en chance. Især, hvis jeg kan være Moon Knight, Cyclops, Bishop, Fantomex, Spider-Woman og andre fra Marvel, der er seje.

Vreki skrev:Nå, efter at have set det på US store bliver min begejstring kølnet noget.
Det ligner en af den slags F2P hvor man ender med at betale mange gange prisen for et fuldtidsspil for at få hele oplevelsen.


Jeg kan godt følge dig - men på den anden side. Har det her spil ikke 10-15 gange, så mange figurer som f. eks Diablo? Hvad kostede den nye figur i Diablo, da han kom?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » lør 22 apr 2017 19:37

Da Senzai skrev:
Vreki skrev:Nå, efter at have set det på US store bliver min begejstring kølnet noget.
Det ligner en af den slags F2P hvor man ender med at betale mange gange prisen for et fuldtidsspil for at få hele oplevelsen.


Jeg kan godt følge dig - men på den anden side. Har det her spil ikke 10-15 gange, så mange figurer som f. eks Diablo? Hvad kostede den nye figur i Diablo, da han kom?


Ingenting, så vidt jeg husker.
PS4 spillet kom med udvidelsen som en del af basisspillet da den var baseret på en ældre PC release.
Men det her er vist også en portering af et ældre PC spil?

Hvis du sammenligner med prisen per karakter i D3, så ser det måske rimeligt ud.
Men hvis du ser på hvad det vil koste dig at få adgang til hele spillet, så er det straks en anden historie.

I stedet for at sammenligne med D3 kunne vi måske kigge på Lego spillene, der netop kommer med et stort udvalg af karaktere. Prøv at forestille dig at kun 6 af dem var spilbare fra starten, og at resten så kostede $20 stykket. Det matcher vist meget godt hvad du får hvis du køber en $60 startpakke til MHO.

Jeg så heller at de gjorde som andre spil og solgte ekstra karakterslots, sådan at det ville koste ekstra hvis man ville have flere aktive karaktere, men man kan prøve og udskifte dem som man har lyst.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » lør 22 apr 2017 22:12

Vreki skrev:
Ingenting, så vidt jeg husker.
PS4 spillet kom med udvidelsen som en del af basisspillet da den var baseret på en ældre PC release.
Men det her er vist også en portering af et ældre PC spil?


Okay, jeg slog det lige op. En Diablo Character (Necromancer) koster 20 dollars. Der var også andet nyt content i Necromancer pakken, men der bliver også added nyt Content til Marvel en gang imellem.


Vreki skrev:Men hvis du ser på hvad det vil koste dig at få adgang til hele spillet, så er det straks en anden historie.


Ja, men er det ikke fjollet at gøre det, hvis der er tale om to forskellige størrelser spil? Hvis (nu hiver jeg tal ud af røven) 10% procent af Marvel Omega svarer til et helt Diablo?

Du skrev, at du kunne spille Diablo igennem på ny med en ny figur og hvis Marvel har 38 figurer, så vil du kunne spille det igennem 38 gange. (Du dør nok af kedsomhed inden, men alligevel). Eller 6 gange med X-Men pakken, hvis den giver 6 figurer. Hvor mange figurer er der i Diablo?

Man skal vel se på, hvor meget spil man får.

Vreki skrev:I stedet for at sammenligne med D3 kunne vi måske kigge på Lego spillene, der netop kommer med et stort udvalg af karaktere. Prøv at forestille dig at kun 6 af dem var spilbare fra starten, og at resten så kostede $20 stykket. Det matcher vist meget godt hvad du får hvis du køber en $60 startpakke til MHO.


Mon ikke, der ligger meget mere arbejde i en Marvel Omega figur end i en Lego figur?

Nu er jeg ikke ligefrem Lego ekspert, man alle figurer i det spil er næsten ens, spiller ens og kan det samme. Dog kræver enkelte "Puzzles", at du f. eks har en mand, der kan flyve. Jeg synes ikke, at det giver mening at sammenligne. Det er to forskellige spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster