Forum

Battlefield 1 - første indtryk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » fre 03 mar 2017 10:06

Cena skrev:
Volpi skrev:Hvornår er udvidelsen klar på ps4? Hvis man anskaffer sig season pass


14. Marts med season pass og 28 marts hvis man ikke har det :) Spændende at se hvad det får af betydning for spillerbasen at man gør det. Man må håbe der er nok der har season pass til at de kan finde kampe.


Ja det er ellers aldrig noget jeg har frygtet med battlefield serien, men jeg syntes altså det er minimalt med servere MED spillere på, ihvertfald til conquest.
Det er rigtig ærgerligt, da bf1 virkelig bare virker. Bevares der er da sine fejl, men overall syntes jeg det holder maks.
Glæder mig sindsygt til nogle vinter kampe
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf TheGodFatherDK » søn 19 mar 2017 17:53

SÅ er der lidt Gameplay fra DLC Maps :D
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf wMikkel » ons 22 mar 2017 18:28

Måske nogle kan hjælpe her.
Jeg har købt Battlefield 1 med min US account, men jeg spiller med min danske.
Hvis jeg så gerne vil have premium, så er jeg jo nødsaget til at købe det fra US PSN. Men, er premium abonnementet så låst fast til min US account, eller vil min danske godt kunne spille DLC'et (de nye maps etc). ?

På forhånd tak
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf morfar » ons 22 mar 2017 18:51

wMikkel skrev:Måske nogle kan hjælpe her.
Jeg har købt Battlefield 1 med min US account, men jeg spiller med min danske.
Hvis jeg så gerne vil have premium, så er jeg jo nødsaget til at købe det fra US PSN. Men, er premium abonnementet så låst fast til min US account, eller vil min danske godt kunne spille DLC'et (de nye maps etc). ?

På forhånd tak


Man har altid kunne købe dlc i us og spille det på dk account. Sådan burde det også være med BF1
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf wMikkel » ons 22 mar 2017 19:45

morfar skrev:
wMikkel skrev:Måske nogle kan hjælpe her.
Jeg har købt Battlefield 1 med min US account, men jeg spiller med min danske.
Hvis jeg så gerne vil have premium, så er jeg jo nødsaget til at købe det fra US PSN. Men, er premium abonnementet så låst fast til min US account, eller vil min danske godt kunne spille DLC'et (de nye maps etc). ?

På forhånd tak


Man har altid kunne købe dlc i us og spille det på dk account. Sådan burde det også være med BF1


Det var også min tanke. Jeg kan dog huske, at jeg købte PVZ2 deluxe edition, og der var de ekstra bonus ting låst til selve den account det var købt med.
Det var derfor jeg tænkte, at selve 'premium' abonnementet var låst til brugeren.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » ons 22 mar 2017 19:46

morfar skrev:
wMikkel skrev:Måske nogle kan hjælpe her.
Jeg har købt Battlefield 1 med min US account, men jeg spiller med min danske.
Hvis jeg så gerne vil have premium, så er jeg jo nødsaget til at købe det fra US PSN. Men, er premium abonnementet så låst fast til min US account, eller vil min danske godt kunne spille DLC'et (de nye maps etc). ?

På forhånd tak


Man har altid kunne købe dlc i us og spille det på dk account. Sådan burde det også være med BF1


Næsten altid. Jeg har været ud for nogen ganske få spil hvor DLC var låst til kontoen.
Men de er heldigvis sjældne.

ETA: Det kan godt være mere tvivlsomt med "services" som måndelige Battlepacks og prioritets adgang. De er nok låst til kontoen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Unklemac » ons 22 mar 2017 23:33

wMikkel skrev:Måske nogle kan hjælpe her.
Jeg har købt Battlefield 1 med min US account, men jeg spiller med min danske.
Hvis jeg så gerne vil have premium, så er jeg jo nødsaget til at købe det fra US PSN. Men, er premium abonnementet så låst fast til min US account, eller vil min danske godt kunne spille DLC'et (de nye maps etc). ?

På forhånd tak


Det kan du godt. Det vigtigeste er bare at du køber DLC fra det land du købte "hovedspillet".. US spil, US DLC osv.

Lærte det på den hårde måde da jeg købte Fifa 17 på US store, men Dansk "Premium" DLC... det virker ikke, og måtte købe en Dansk version af spillet før de snakkede sammen :-S
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Rasbred » man 10 apr 2017 22:11

Har bajonetten nogen påvirkning på våben ??
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf enfen » tirs 11 apr 2017 09:19

Er det bare mig, eller er det ikke unormalt at se mange, der ikke helt forstår konceptet Domination (kunne også være en anden gamemode). De farer enten forvirret rundt, eller vælger at blive stående i den modsatte ende af kortet i stedet for at hjælpe med at tage det tabte tilbage.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » tirs 11 apr 2017 10:07

enfen skrev:Er det bare mig, eller er det ikke unormalt at se mange, der ikke helt forstår konceptet Domination (kunne også være en anden gamemode). De farer enten forvirret rundt, eller vælger at blive stående i den modsatte ende af kortet i stedet for at hjælpe med at tage det tabte tilbage.


Folk spiller primært for dem selv, og deres egen K/D ratio, så nej det er ikke dig, sådan er alle FPS desværre
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Unklemac » tirs 11 apr 2017 10:18

enfen skrev:Er det bare mig, eller er det ikke unormalt at se mange, der ikke helt forstår konceptet Domination (kunne også være en anden gamemode). De farer enten forvirret rundt, eller vælger at blive stående i den modsatte ende af kortet i stedet for at hjælpe med at tage det tabte tilbage.


Tror det har noget at gøre med at rigtig mange børn under 12 år spiller BF1 - og som laller rundt :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » tirs 11 apr 2017 10:58

Hvad er der sket med mondragon storm?
Den er helt væk i mit spil nu. Den registrerer simpelthen ikke hits - nogle men langt fra alle.
Øvrige våben er det min evne der kan tilskrives ansvar;)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Vreki » tirs 11 apr 2017 11:28

Unklemac skrev:
enfen skrev:Er det bare mig, eller er det ikke unormalt at se mange, der ikke helt forstår konceptet Domination (kunne også være en anden gamemode). De farer enten forvirret rundt, eller vælger at blive stående i den modsatte ende af kortet i stedet for at hjælpe med at tage det tabte tilbage.


Tror det har noget at gøre med at rigtig mange børn under 12 år spiller BF1 - og som laller rundt :mrgreen:


Det er derfor man skal starte ungerne op med børnevenlige spil som Garden Warfare så de de kan lære alle de basale koncepter. :lol:

Men jeg ville nu ikke lade min 12-årig spille BF. I et FPS bliver volden lidt mere personlig end jeg syntes er godt for nogen i udviklingsalderen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf morfar » tirs 11 apr 2017 16:22

Vreki skrev:
Unklemac skrev:
enfen skrev:Er det bare mig, eller er det ikke unormalt at se mange, der ikke helt forstår konceptet Domination (kunne også være en anden gamemode). De farer enten forvirret rundt, eller vælger at blive stående i den modsatte ende af kortet i stedet for at hjælpe med at tage det tabte tilbage.


Tror det har noget at gøre med at rigtig mange børn under 12 år spiller BF1 - og som laller rundt :mrgreen:


Det er derfor man skal starte ungerne op med børnevenlige spil som Garden Warfare så de de kan lære alle de basale koncepter. :lol:

Men jeg ville nu ikke lade min 12-årig spille BF. I et FPS bliver volden lidt mere personlig end jeg syntes er godt for nogen i udviklingsalderen.


Jeg er ikke bange for at lade mine børn spille BF. Heller ikke selvom de kun er 8-9 år.

Bambi er stadig mere sindsygt. Barnets mor blover skuddræbt og barnet må leve med en dominerende far. Bliver ikke meget værre.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 11 apr 2017 17:04

Har det på samme måde, min knægt er 9 år og han spiller både battlefront og battlefield. Men han spiller nu også garden warfare. For ham er det "seje" at man kan lave modifikationer til våben og karaktere. Han er skuffet over udvalget af våben i BF1 :).

Han har haft mareridt en gang, hvor han har fortalt det. Og det var over et julekalender afsnit i DR's julekalender. Så det er vist meget individuelt, hvad der skræmmer en :) hehehe

Desuden tror jeg ikke rigtig på det med, at folk der spiller computerspil. Automatisk bliver psykopatiske mordere når de vokser op. Tror det har meget mere at gøre med, manglende social kontakt i familie og vennerelationer. :)
Ellers skulle jeg jo have slået de første 8 mennesker ihjel allerede ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 10 gæster