Forum

Nier Automata

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Nier Automata

Indlægaf ikkNico » lør 04 mar 2017 17:50

Jeg troede helt bestemt, at vi have en Nier Automata tråd. Det havde vi ikke ... men det har vi nu.

Jeg har aldrig spillet Nier før, men efter at have gennemspillet demoen flere gange omkring juletid, røg det helkt sikkert på min shortlist.

Spillet kan åbenbart gennemføres på 7-12 timer, men det er slet ikke gennemført. For at få den rigtige slutning, skal man åbenbart igennem mange gange ligesom i Stories: Path of Destinies, og med samme new game+ tilgang.
Gameplayet fik mig med det samme. Fantastisk mix af platformer, hack'n'slash, shoot'em up og 3rd person action. Baggrunden er grå, rusten og smækfyldt med robotter, der bare venter på at blive smadret. faktisk har jeg kun en negativ ting sige: hovedpersonen ligner en stuepige ... Forhåbentlig kan man unlocke nogle fede fatigues eller android skin.

Ser man kun en anmeldelse, så vil jeg anbefale ACGs

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Nier Automata

Indlægaf Rytteren » lør 04 mar 2017 17:56

Jeg for helt sikkert snydt mig selv, men jeg var VILD med 1'eren og den skjulte historie i new game + og new game ++

Derfor er jeg enlig bare sur. Sur over det ikke er en forsættelse! Det samme gør min nervøs med Ni Nu Kuni.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Nier Automata

Indlægaf mrlenniboy » søn 05 mar 2017 16:49

Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Nier Automata

Indlægaf Cena » man 06 mar 2017 13:34

Så Digital Foundry's tekniske gennemgang af spillet og hold nu op der er fart over feltet og man bliver hevet rundt i mange forskellige spil genre. Jeg syntes det er super sjovt at kigge på - men tror ikke det er noget mig at spille og universet virker for "crazy" til mig. Men hold nu op der er ild i piben i det spil :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nier Automata

Indlægaf Unklemac » tirs 07 mar 2017 09:48

Skal med garanti købes når det falder i pris :-)

Bayonetta var fantastisk, så det skal med i biblioteket.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Nier Automata

Indlægaf Moods » lør 18 mar 2017 18:16

Købte det igår, jeg er 100% hooked, har spillet næsten konstant siden, kæft det er fedt!
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Nier Automata

Indlægaf Cena » fre 14 apr 2017 16:37

Kunne ikke vente længere efter at have prøvet demo i går. Så købte for 475,- med cashback fra sidste måned. Har lige gennemført første bane og nu venter jeg på spillet er hentet færdigt. Jeg er ikke super fan af musikken so far, men elsker allerede det skiftende gameplay og universet. Glæder mig til at spille mere!

Ved jeg skrev tidligere i tråden at det næppe var noget for mig. Men efter at være hooked på Nioh som jeg heller ikke troede var noget for mig, har jeg besluttet at i år skal være det år hvor jeg hopper ud af min spil comfort zone og køber titler jeg ellers aldrig ville have spillet. Simpelthen for ikke at snyde mig selv for fantastiske spil oplevelser.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Nier Automata

Indlægaf Cena » fre 14 apr 2017 21:16

Er et par timer inde i spillet nu. Universet og gameplay er virkelig fedt! Har aldrig nogensinde prøvet et spil der på nogen måder minder om det her. Fed måde historien bliver fortalt på og man bliver sat ind i spillet på. Det er virkelig en fed og anderledes oplevelse. Her efter et par timer er det klart et spil jeg kan anbefale! Glæder mig til at komme længere ind i det her virkelig skæve univers!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nier Automata

Indlægaf Cena » man 17 apr 2017 19:49

Er der virkelig ikke andre end mig der spiller?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nier Automata

Indlægaf ikkNico » man 17 apr 2017 22:27

Jeg har det i backlog til en kedelig periode uden spil. Lige nu er det MWR, og derfter følger både Crash og Wipeout, så måske til august :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Nier Automata

Indlægaf Cena » tirs 18 apr 2017 09:52

ikkNico skrev:Jeg har det i backlog til en kedelig periode uden spil. Lige nu er det MWR, og derfter følger både Crash og Wipeout, så måske til august :)


Ja lige i øjeblikket handler det om prioriteringen af backlog, da man simpelthen ikke kan nå at følge med :lol:
Jeg havde læst så meget godt om spillet på reddit, så det blev prioriteret før en masse andet.

Det eneste dårlige ved spillet er map. Det er simpelthen umuligt at forstå, men de kunne have løst det ved at lave en quest marker man kunne følge på mappet, som vi kender fra mange andre spil. Det at jeg har et punkt på mappet, som er umuligt at gennemskue hvordan man kommer hen til det eller finder questen når man så er der, er sku lidt ærgerligt. Så jeg har ind i mellem måtte slå op på diverse wiki på nettet for at finde det.

Men ellers et fantastisk spil!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nier Automata

Indlægaf Cena » lør 06 maj 2017 19:29

Så har jeg været i gennem slutning A og B. Ikke den store forskel i selve spillet udover nogle missioner udføres anderledes, men historien er den samme. Bare fra den anden person med mere info :) Stadig et super godt spil men det bliver lidt kedeligt til slut når selve spillet minder så meget om hinanden. Nu er jeg klar til at starte på rute C som jeg har hørt skulle være den bedste og spilles med en ny karakter og helt andet spil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nier Automata

Indlægaf Cena » søn 07 maj 2017 12:29

Så fik gennemspillet alle de normale slutninger og hold nu kæft rute C er fed. Jeg købte mig til de manglende trofæer i trophy shoppen i spillet. Så nu er der sku platin!

Fantastisk spil som jeg kan klart kan anbefale til alle!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Nier Automata

Indlægaf Unklemac » søn 07 maj 2017 22:58

Jamen det var hurtigt Cena :D Jeg fik impulser i lørdags og så røg det i kurven. Har kun lige suset rundt 40min tid og det virker lovende :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Nier Automata

Indlægaf Cena » man 08 maj 2017 22:05

Unklemac skrev:Jamen det var hurtigt Cena :D Jeg fik impulser i lørdags og så røg det i kurven. Har kun lige suset rundt 40min tid og det virker lovende :mrgreen:


Ja men det er nemt platin når man kan købe de trofæer man mangler når man har været i gennem de 3 slutninger :)
Du skal ikke tage dig af hvis historien ingen mening giver i første gennemspilning. Det er faktisk først i 3. man forstår helt præcis hvad der sker :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster