Forum

COD WWII

Snak om Playstation relaterede nyheder.

COD WWII

Indlægaf Slimjay DK » fre 21 apr 2017 19:52

Back to the roots ...

Billede

https://www.callofduty.com/da/

=D>
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: COD WWII

Indlægaf wMikkel » fre 21 apr 2017 20:15

Tja ... De vil stadig benytte sig af Supply Drops, højst sandsynligt, så serien er ret død for mig, selvom de vender tilbage til WW2.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: COD WWII

Indlægaf ikkNico » fre 21 apr 2017 20:36

Supply drops er blevet en guldgrube, og det vil sprede sig til andre spiltyper meget, meget hurtigt.

Men dejligt med BotG igen. MWR er fantastisk, på trods af en horribel tick rate. Endnu en ting, der heller ikke bliver rettet så længe Acvtivsion kan slippe afsted med sine såkaldte hybrid servere.

Hvis de så bare gad at smide en max ping i spillet, så kunne man sidde på en svensk gigabit host, og slippe for alle de spanske, italienske og franske skod forbindelser . 4 bar ville ikke være nopk som søgekriterie, da 4 bar i COD er = 120ms
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: COD WWII

Indlægaf Cena » fre 21 apr 2017 21:11

Overvejer virkelig at springe over i år. Har spillet BO3 de sidste uger og det er hæsligt at komme til konstante lorte connections når man har været vant til BF1. Så medmindre der kommer dedi servers så tror jeg at jeg springer pænt over. Bruger 700kr som sidste år på noget jeg ikke får spillet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: COD WWII

Indlægaf Askinas » lør 22 apr 2017 10:16

Jeg glæder mig meget :)
Tilbage til WW2 :D
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: COD WWII

Indlægaf DefenzZ » lør 22 apr 2017 10:57

Så er det forhåbenligt slut med at løbe på væggene og hoppe som en hare.Ser spændende ud med WW2, også grafisk ifht de gamle WW2 shooters.Bliver lækkert med et gensyn med K98 og M1.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: COD WWII

Indlægaf Volpi » lør 22 apr 2017 12:26

Jeg er godt nok spændt på det her. Call of duty der hvor det startede var episk. Intet mindre. Elskede bf 1942, men kampagnen i cod var virkelig medrivende - dengang.

Cod de seneste år har dog været til at græde over for en sentimental gut som mig:) - så jeg håber, men frygter en gedigen skuffelse.
Jeg tror personligt mere bf serien rammer rigtigt hvis/når de tager fat på wwII igen. Men lad os håbe:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: COD WWII

Indlægaf pjulledk » lør 22 apr 2017 17:39

Gad godt se et anden verdens krigs spil fra nazisternes øjne. Det ville være grænse overskridende men et frisk pust til generen og noget som højst sandsynligt aldrig er set før
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: COD WWII

Indlægaf ikkNico » lør 22 apr 2017 18:52

Rygter og "leaks" (så oas på med at tage det hele for gode varer)

http://www.fpspoint.com/call-of-duty/ca ... ls-inside/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: COD WWII

Indlægaf Vreki » lør 22 apr 2017 19:12

ikkNico skrev:Rygter og "leaks" (så oas på med at tage det hele for gode varer)

http://www.fpspoint.com/call-of-duty/ca ... ls-inside/


This game will be set in World War II era in Omaha Beach & Normandy

Det kunne godt blive en episk SP oplevelse. De har før vist at de mestre den slags.
Desværre er jeg 99,8% sikker på at MP bliver mere af det samme gamle fisen-omkring og camping som personlig ikke interessere mig.

Jeg køber den nok på udsalg om et par år eller låner den på biblioteket.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: COD WWII

Indlægaf enfen » ons 26 apr 2017 08:14

Så er det i dag, at det bliver præsenteret. Efter at have kastet det meste af min spiltid over på Battlefield 1, ser jeg frem til at se, hvad de disker op med.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: COD WWII

Indlægaf DefenzZ » ons 26 apr 2017 10:17

Kommer der live stream herfra PSlife?
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: COD WWII

Indlægaf Askinas » ons 26 apr 2017 19:57

Hold da op det ser lækkert ud! Skal ejes :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: COD WWII

Indlægaf enfen » ons 26 apr 2017 20:07

Ja, det ser fedt ud - at dømme ud fra traileren. Lige nu er det need to buy :)
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: COD WWII

Indlægaf DefenzZ » tors 27 apr 2017 08:39

Jeg håber at de med WW2 genindfører TrueSkill ranking som i COD3.Det kunne være fedt med et unikt insignia emblem,som man kan rende rundt og blære sig med i social space :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster