Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » tirs 18 apr 2017 17:50

Jeg er ved at hente spillet igen nu efter jeg købte en ny PS4. Jeg stinker til det men syntes det er virkelig sjovt. Så skriv endelig herinde eller på PS4 hvis du/i vil spille lidt
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » tirs 18 apr 2017 20:52

Jeg har været i træningslejr med min veninde Emma. Der er plads til forbedring! Jeg har været væk meget længe!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Cena » ons 19 apr 2017 20:47

Tak for kampene Shin. Det var god underholdning! Jeg var dog tydeligt overmatchet af jeres niveau!!

Men jeg gjorde faktisk en Ok figur i den næste kamp jeg spillede
Billede

Jeg er bare langt under jeres og modstandernes niveau!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 19 apr 2017 23:35

Selv tak!

Det var en fornøjelse! :D

Jeg giver det 7 dage og så er du bedre end mig! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Cena » tors 20 apr 2017 05:19

Da Senzai skrev:Selv tak!

Det var en fornøjelse! :D

Jeg giver det 7 dage og så er du bedre end mig! :P


Ahh der skal sku nok lige lidt mere end 1 uge til tænker jeg :lol: Jeg skal i træningslejr de næste par dage!
Jeg er totalt forelsket i det nye soundtrack. Spell er virkelig et fedt nummer! Det er totalt pump nummer når man starter spillet og gør klar til kamp!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Cena » lør 22 apr 2017 22:43

Shin har haft verdens længste aften sammen med Emma og jeg. Jesus det er irriterende at vi spiller mod folk på hans lvl hele tiden. Emma og jeg er bare en klods om benet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 23 apr 2017 18:57

Haha, det er okay. Jeg går ikke op i rank - ihvertfald ikke længere! :mrgreen:

Det sjoveste var da Emma power-quittede for at gå ind og spille Black Ops, hvorefter hun brokker sig over sine holdkammerater derinde og siger noget i retningen af: "Hvorfor skal jeg altid komme på hold med idioter, der ikke kan finde ud af at spillet?"

Der kunne jeg ikke liiiiiige finde ud af, hvad jeg skulle sige til det.. Efter at havde tabt 10 kampe i streg med dig og Emma xD.

"Øeh, Nej, det øhhh.. kan jeg godt se..Øhh, det er da også irriterende at være hold med nogen, der ikke er så gode.." :mrgreen:


Men real talk, så er Matchmaking systemet i ranked, da lidt op ad bakke, når man spiller på et blandet hold. Når Rocket League Match-Maker, så kigger den på, den højest rankede spiller på holdet og matcher dig op med folk på samme rank. Så selv om vi var en Guld spiller og to Bronze, så mødte vi konstant hold, der bare bestod af tre guldspillere.

Det er ikke noget, jeg har lagt mærke til før, da dem, jeg plejer at spille med, de er nogenlunde samme rank som mig.

Jeg ved godt at systemet er for at undgå det, der hedder "Smurfing", men det er kun en meget lille procentdel af Rocket League spillerne, der går op i, hvem der er i toppen af leaderboardet, så det er lidt fjollet at lave et system, der gansker vidst preventer smurfing men så "straffer" folk af blandet rank, der spiller sammen.

- Men okay, med alt det vi taber, så må vi da snart møde nogen på voresn niveau.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » søn 23 apr 2017 21:53

Da Senzai skrev:Haha, det er okay. Jeg går ikke op i rank - ihvertfald ikke længere! :mrgreen:

Det sjoveste var da Emma power-quittede for at gå ind og spille Black Ops, hvorefter hun brokker sig over sine holdkammerater derinde og siger noget i retningen af: "Hvorfor skal jeg altid komme på hold med idioter, der ikke kan finde ud af at spillet?"

Der kunne jeg ikke liiiiiige finde ud af, hvad jeg skulle sige til det.. Efter at havde tabt 10 kampe i streg med dig og Emma xD.

"Øeh, Nej, det øhhh.. kan jeg godt se..Øhh, det er da også irriterende at være hold med nogen, der ikke er så gode.." :mrgreen:


Det var epic ja :lol:

Men hey. I dag spillede vi da LIDT bedre! Vi fik da lavet et par aerials og dummede os ikke hele tiden :mrgreen: Men ja det er sku lidt nederen med rank systemet :( Vi må spille unranked indtil Emma og jeg bliver lidt bedre til spillet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 24 apr 2017 10:20

Det er Kasper 8 år, der har lavet denne her video, men jeg indstiller min Rocket League karriere.

Min tålmodighed rækker simpelthen ikke til Solo-queue.

For det første. Jeg er en supern00b i Sølv-Rank og vi bliver Matchet op mod en tidligere Grand Champion spiller.

De scorer 2 mål på 30 sekunder. Det er fair nok, sådan er Rocket League... MEEEN, så kommer den første "Vote to give op" allerede

OMG, vi har over 4 minutter til at udligne.

Lidt efter misser jeg et Save og så begynder min hold"kammerat" randy at sidde og kalde mig for stupid dipshit og alt muligt.

Det lykkedes os næsten at indhente modstanderen. Desværre får de lige lavet et mål og så begynder Randy at svine vores 3, spiller til. WTF?!

Randy har ikke lavet en skid selv. Hverken shots, indlæg eller noget. Han har lige et enkelt Save, men det vil jeg ikke engang kalde for at save. Han fik bare tyret bolden lige i hovedet.

Det er virkeligt synd, at hans stemme ikke er kommet med på optagelserne for, nøj, han siger meget lort. Han er ikke engang sjov. Han er bare en kæmpe idiot.

Og min tese holder stik. Det er altid ham med færrest point på holdet, der sidder og sviner sine holdkammerater til.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » man 24 apr 2017 12:28

Da Senzai skrev:Det er Kasper 8 år, der har lavet denne her video, men jeg indstiller min Rocket League karriere.

Min tålmodighed rækker simpelthen ikke til Solo-queue.

For det første. Jeg er en supern00b i Sølv-Rank og vi bliver Matchet op mod en tidligere Grand Champion spiller.

De scorer 2 mål på 30 sekunder. Det er fair nok, sådan er Rocket League... MEEEN, så kommer den første "Vote to give op" allerede

OMG, vi har over 4 minutter til at udligne.

Lidt efter misser jeg et Save og så begynder min hold"kammerat" randy at sidde og kalde mig for stupid dipshit og alt muligt.

Det lykkedes os næsten at indhente modstanderen. Desværre får de lige lavet et mål og så begynder Randy at svine vores 3, spiller til. WTF?!

Randy har ikke lavet en skid selv. Hverken shots, indlæg eller noget. Han har lige et enkelt Save, men det vil jeg ikke engang kalde for at save. Han fik bare tyret bolden lige i hovedet.

Det er virkeligt synd, at hans stemme ikke er kommet med på optagelserne for, nøj, han siger meget lort. Han er ikke engang sjov. Han er bare en kæmpe idiot.

Og min tese holder stik. Det er altid ham med færrest point på holdet, der sidder og sviner sine holdkammerater til.



Du lever et hårdt liv Shin. Hvis alternativet er ovenstående eller Emma og Jeg - så havde jeg også taget en færge ud af verden tror jeg :lol: Heldigvis har du da Jay9 og Kanel en gang i mellem!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 25 apr 2017 22:15

Jeg burde nok bare tage en pause :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Cena » tirs 25 apr 2017 22:37

Da Senzai skrev:Jeg burde nok bare tage en pause :P


Ja vi ved godt vi er en belastning at spille med rent niveau mæssigt :lol: til gengæld bliver du draget ind i masse irrelevante samtaler fra mit og Emmas liv :mrgreen: Det må tælle for et eller andet trods alt. Selvom vi ikke vinder så meget syntes jeg det er hyggeligt!

Man kan sige meget om mit og Emmas niveau, men vi er dedikerede! De eneste tidspunkter vi ikke spiller på er når vi arbejder eller Emma dater random dudes! Vi har ikke noget liv ved siden af RL ellers i øjeblikket!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 26 apr 2017 09:51

I er altså ikke en belastning! Ellers ville jeg ikke joine jer!

Planen lige nu er at vente på, at min rank er faldet så meget, at vi begynder at møde nogle n00bs. Når vi tre spiller sammen vinder we like 1 ud af 10 kampe, så vi må da forhelvede snart være der! xD

Emma siger godt nok nogle sjove ting en gang imellem :P

Man kan godt se, at I er blevet bedre. Jeg gruer for den dag i opdager, at jeg er en fraud. Når jeg spiller med Kanel og J9 er det mig, der er n00ben :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Cena » ons 26 apr 2017 19:58

Vi er allerede blevet meget bedre siden vi startede i sidste uge ja.

I dag er vi on fire og har vundet 8 og tabt 2. De fleste af dem i overlegen stil 3+ mål. Det er fedt at mærke man endelig mærker man flytter sig niveau mæssigt. Men vi er begge langt fra hvor vi gerne vil være.

Haha ja hun siger nogle virkelig fuckt ting men det er god underholdning :lol:

Det er ligegyldigt hvem der er bedst. Så længe vi har det sjovt og vinder nogle kampe :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » tors 27 apr 2017 09:35

Det var virkelig en opturs dag for Emma og jeg i går i doubles. Lige pludselig begyndte tingene bare at fungere for os begge to. Tror vi tabte 3 kampe hele aftenen. Og den sidste kamp vi vandt 5-4 i overtime havde vi været bagud hele kampen, men vi spillede super disciplineret (Det var en by i Rusland for 2 dage siden) formåede vi sku at hive sejren til sidst.

Billede

Ikke super imponerende, men det begynder at gå den rigtige vej, hvilket er det vigtigste for mig :D Vi gik fra Bronze 1 Div 1 til Bronze 1 Div 4 på én enkelt aften, hvilket både Emma og jeg var super tilfredse med!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron