Forum

PS VR first impressions

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » fre 17 feb 2017 00:22

anarchoi skrev:Jeg synes bare ikke det virker til at pricerunner er opdateret hvad angår VR. Søger jeg f.eks. på Robinson - the journey er der kun 1 hit, og det er i en bundle. Og det er ikke fordi det ikke findes - Gamestop har det eksempevis.

Nogen der ved hvor man kan købe Batman i et fysisk eksemplar?


Jeg kan nu finde en håndfuld Robinson på Pricerunner: http://www.pricerunner.dk/pl/1422-31505 ... ign-Priser

Batman er jeg ikke sikker på er udkommet fysisk i EU, det var muligvis kun i USA.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » fre 17 feb 2017 19:07

Vreki: Ah ja, der havde jeg ikke kigget godt nok.

Ang. mine små signaltab: jeg har nyeste firmware på TV'et...Men efter lidt søgning kan jeg se at der er mange der har samme problemer, og det lyder til at det er noget Sony kigger på. Og så sker det også så tilpas sjældent at det er til at leve med. For nu i hvert fald :)
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » tirs 28 feb 2017 11:35

Nogen der kan bidrage med lille review af VR delen af Tomb Raider ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tirs 28 feb 2017 14:16

Ikke pt., men har planer om at spille det inden for et par måneder dog.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » tirs 28 feb 2017 16:06

Erroneus skrev:Ikke pt., men har planer om at spille det inden for et par måneder dog.


Kommer nok ikke til at spille det før det har været en del længere nede i pris.

Spillede til gengæld Tumble VR den anden aften. Det er sgu fedt, meget value for money i de 79,- :D
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf ikkNico » ons 08 mar 2017 14:44

Mixed Reality (mix af augmented og virtual) ser altså også spændende ud



... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Cena » ons 08 mar 2017 15:31

Holy :shock:

Det ser godt nok fedt ud mand! :D =D>
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS VR first impressions

Indlægaf JanR » ons 08 mar 2017 15:47

Det kunne være fedt med en kommanderende Erwin Rommel i VR headseattet på den måde, i mens man sidder i en Panzer III kampvogn på vej til at smadre de allierede i Nordafrika.

War Thunder må komme i gang med en opdatering.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tors 20 apr 2017 17:40

StarBlood Arena anmeldelse oppe: https://www.pslife.dk/review/starblood-arena-522.html - Det er en cool shooter, dog primært tænkt til online.

Er gået i gang med Tethered som virkelig er sødt og virker godt. Spiller det med Move controllere, det fungerer rigtigt godt. Der kommer også en anmeldelse af det, hvor der også kigges på "ikke VR delen".
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tirs 25 apr 2017 12:27

Jeg fik endeligt taget mig sammen til at prøve Tomb Raiders VR del.
Lige i starten så virkede det lidt groft i opløsningen, men der gik ikke lang tid før indlevelsen var så god at jeg ikke tænkte over det.

Stemningen var lidt uhyggelig i det forfaldne croft manor, så jeg frygtede hele tiden at de havde et jump scare i baghånden. Det er jeg ikke sikker på at jeg ville have overlevet :lol:

Det er ikke fordi grafikken er fuldstændigt fotorealistisk, men det fungere bare rigtigt god når man går rundt derinde og løser puzzles. Man kan blive helt trist ved at se den tilstand huset er i, når man kender det fra de gamle spil.

Jeg kunne godt forestille mig at de gamle point-and-click adventures kunne få nyt liv i VR.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tirs 25 apr 2017 13:56

Fedt, tak for indtryk, det skal helt sikkert prøves af, når jeg får fat i TR.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » tirs 25 apr 2017 16:28

Fedt med lille anmeldelse af vr delen Vreki. Hvor lang tids gameplay vil du sige der er ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tirs 25 apr 2017 16:40

Kimosabe skrev:Fedt med lille anmeldelse af vr delen Vreki. Hvor lang tids gameplay vil du sige der er ?


Jeg havde ikke rigtigt nogen tidsfornemmelse, men jeg tog det i eet stræk så jeg vil gætte på et par timer.
Det forlængede måske også oplevelsen at jeg valgte den styremåde hvor man går (langsomt) rundt under egen kontrol, i stedet for at teleportere rundt
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tors 27 apr 2017 19:18

I mit forsøg på at få noget motion uden at forlade huset har jeg nu anskaffet mig Fruit Ninja VR.
Mon ikke det originale spil er kendt af alle?

Det virker faktisk temmelig godt, den simple grafik er netop den slags PSVR er god til.
Move controllerne matcher også sværdene fint, så længe at man sørger for at holde sig inden for kameraets synsfelt.
Jeg må indrømme at hver gang jeg har ville være sej og lige snurre controllerne en gang rundt i remmene har det givet et ryk i mig når det så ud som klingerne kom susende mod mit hoved, så indlevelsen er også i top. :D

Gameplayet er selvfølgeligt det samme gamle, den eneste motivation er at få bedre score. Men den slags kan også være uhyggeligt fængende.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » tors 27 apr 2017 20:23

Har set nogle videoer af det og det ser sjovt ud. Tror jeg snupper det, når det rammer udsalg, har stadigvæk en sjat andre VR spil jeg skal igennem :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster