Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Ubertracker77 » tors 20 apr 2017 18:06

Fik taget mig sammen til, at nappe 100 % i counterspy. Ganske underholdende "gratis" spil =D>
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Redman DK » tors 20 apr 2017 18:15

Schmidty skrev:Tillykke med det! :) Egentlig lidt mærkeligt, at der er en seperat trofæliste for GOTY-edition :?:


Takker :) Tror det er fordi det er en ny disk med alt indhold på, og så bliver det betegnet som et andet spil. Man kan heller ikke bruge sine saves fra ikke goty Witcher 3 med goty udgaven.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Ubertracker77 » søn 23 apr 2017 22:43

Platin i Teslagrad, fint lille platformspil. Men der var da lige nogle steder, hvor jeg tænkte - damn det virker tricky. Her tænker jeg specielt på protective father trofæet ;).
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Tupilak » søn 23 apr 2017 23:33

Destiny
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 24 apr 2017 01:04

100% i Tombraider Osiris

Den første bane er 100 gange nemmere alene end i coop.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » søn 07 maj 2017 12:30

Platin i Nier: Automata :D virkelig fedt spil! Fantastisk variende gameplay og virkelig fede slutninger!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 07 maj 2017 23:07

100% igen i Watch_Dogs 2. Frygtede lidt for 4 win streak trophy, men tog 11 i træk, så det blev ikke noget problem :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BenjaminKjaer » tirs 09 maj 2017 18:09

Fik for et par dage siden Ghost Recon Wildlands platin, så kunne jeg endelig starte på Mass Effect :-D
BenjaminKjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 46

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » fre 12 maj 2017 23:16

Platin i Tales from the Borderlands. Mit første tales spil og helt sikkert ikke det sidste :) God historie og så elsker jeg universet og så var det rart med et virkelig chill spil for en gangs skyld :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Redman DK » lør 13 maj 2017 16:40

Cena skrev:Platin i Tales from the Borderlands. Mit første tales spil og helt sikkert ikke det sidste :) God historie og så elsker jeg universet og så var det rart med et virkelig chill spil for en gangs skyld :)


Det er også et af de bedste "tales" spil. Humoren og soundtracket er fantastisk i det spil :D
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » lør 13 maj 2017 17:18

Redman DK skrev:
Cena skrev:Platin i Tales from the Borderlands. Mit første tales spil og helt sikkert ikke det sidste :) God historie og så elsker jeg universet og så var det rart med et virkelig chill spil for en gangs skyld :)


Det er også et af de bedste "tales" spil. Humoren og soundtracket er fantastisk i det spil :D


Syntes ikke spillet er specielt godt, men du har ret i at Soundtracket er uovertruffent.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 13 maj 2017 18:18

Syntes historien og humoren var rigtig god. Gameplay er sådan lidt bop bop, er sjældent det man finder i deres spil. Men ja suverænt soundtrack :)

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » lør 13 maj 2017 19:08

Redman DK skrev:
Cena skrev:Platin i Tales from the Borderlands. Mit første tales spil og helt sikkert ikke det sidste :) God historie og så elsker jeg universet og så var det rart med et virkelig chill spil for en gangs skyld :)


Det er også et af de bedste "tales" spil. Humoren og soundtracket er fantastisk i det spil :D


Jeg elsker den vanvittige humor i Borderlands! Og ja mega nice soundtrack!
Har du prøvet Batman? Det er på tilbud så overvejer det lidt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 13 maj 2017 19:54

Cena skrev:
Redman DK skrev:
Cena skrev:Platin i Tales from the Borderlands. Mit første tales spil og helt sikkert ikke det sidste :) God historie og så elsker jeg universet og så var det rart med et virkelig chill spil for en gangs skyld :)


Det er også et af de bedste "tales" spil. Humoren og soundtracket er fantastisk i det spil :D


Jeg elsker den vanvittige humor i Borderlands! Og ja mega nice soundtrack!
Har du prøvet Batman? Det er på tilbud så overvejer det lidt :)

Batman er meget anderledes. Det er ikke rigtigt et spil med meget humor, det er dog en god batman fortælling, som dog starter roligt, men fra afsnit 2 og frem giver de den gas.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » lør 13 maj 2017 20:39

Erroneus skrev:Batman er meget anderledes. Det er ikke rigtigt et spil med meget humor, det er dog en god batman fortælling, som dog starter roligt, men fra afsnit 2 og frem giver de den gas.


Tak for svar. Tænkte godt at det var HELT anderledes end Borderlands :) Jeg ved ikke om jeg går død i spil genren uden humor - men da det er på tilbud overvejer jeg virkelig at smide det i kurven :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron