Forum

Destiny 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » man 15 maj 2017 13:10

3 Dage til bungie streamer gameplay fra destiny 2, du kan se med live ved at følge linket

https://www.twitch.tv/bungie
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf Dropdat » tors 18 maj 2017 12:07

mrlenniboy skrev:3 Dage til bungie streamer gameplay fra destiny 2, du kan se med live ved at følge linket

https://www.twitch.tv/bungie


Så er det i aften det sker! Der er pre-show fra kl. 18, og selve showet starter kl. 19 og vil være ca. en time lang.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2

Indlægaf oliman22 » tors 18 maj 2017 19:18

Det ser satme kedeligt ud
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254

+1

Re: Destiny 2

Indlægaf weissmuller » tors 18 maj 2017 21:01

Stadig 30 fps på consol. Skuffende.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » fre 19 maj 2017 13:37

nå, men masser af nyt D2 info, bla vil klaner være indlagt i spillet, samt en slags matchmaking i Trials,Raid,Nightfall. men det kan videoen forklarer bedre.



lidt gameplay fra et af de nye strikes



desværre ser det ikke ud til at køre 60 fps på konsol, kun på Pc
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » ons 19 jul 2017 11:35

hvis du har preordered destiny 2 så har du haft adgang til betaen fra i går, den åbne beta starter 21-23. dem der har prøvet hvad syntes i så om det?
jeg er så klar, kan næsten ikke vente til 6 september
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf Erroneus » ons 19 jul 2017 11:58

Skal have prøvet det af i dag og vi regner med at have et preview af det om et par dage, klar til den åbne beta.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Destiny 2

Indlægaf Nemesis » ons 19 jul 2017 16:15

Ser meget frem til dette spil... Men er der nogle der ved hvornår man kan begynde at hente den opne beta? Syntes ikke at jeg kan finde info om dette..
Nemesis
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » ons 19 jul 2017 17:26

Destiny 2 Open Beta start time for all players on consoles - July 21st, 10am PST / 6pm UK time, open access

så kl 1900
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf Tupilak » tors 20 jul 2017 02:22

de bliver nødt til at justere power ammo drop da det er for sjældent man får noget.

Buff til super recharge og abilities vil være godt. Der kan gå en hel kamp crucibke uden at man får super... selv med plus 10 kills
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Destiny 2

Indlægaf Dropdat » tors 20 jul 2017 15:01

Tupilak skrev:de bliver nødt til at justere power ammo drop da det er for sjældent man får noget.

Buff til super recharge og abilities vil være godt. Der kan gå en hel kamp crucibke uden at man får super... selv med plus 10 kills


De meldte allerede ud et par timer efter beta starten, at der vil droppe mere power ammo i den fulde version. Jeg følte ikke det var et problem, men hænger nok sammen med, jeg ikke brugte power våben særlig meget, da de føles meget svage, i forhold til heavy våben i D1.

Hvis man kigger på deres reveal stream af D2, som de havde for et par måneder siden, er der armor perks som forbedre cooldowns på abilities. De har nok valgt ikke at have disse i betaen, da det er nemmere for dem at sammenligne data, når der er faste ability recharge.

Jeg har ikke spillet PVP endnu, men i PVE synes jeg ikke, jeg havde problemer med at få min super op. Det samme med class abillity, som jeg næsten følte jeg havde klar hele tiden. Men granater og melee har alt for lang recharge.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2

Indlægaf Tupilak » fre 21 jul 2017 19:52

Er glad for jeg har titan som main character. Indtil videre bliver det følgende rækkefølge:

1 titan
2 hunter
3 warlock
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » lør 22 jul 2017 11:30

Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf Erroneus » lør 22 jul 2017 23:19

Det er da weird de har valgt en "gammel build" til beta'en, det sender da det forkert signal for dem som vi prøve spillet af.

Personligt er jeg meget lidt imponeret.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Destiny 2

Indlægaf weissmuller » søn 23 jul 2017 10:51

Erroneus skrev:Det er da weird de har valgt en "gammel build" til beta'en, det sender da det forkert signal for dem som vi prøve spillet af.

Personligt er jeg meget lidt imponeret.

De har vel brugt Destiny 1 enginen som forventet?
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster