Forum

PS VR first impressions

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » ons 17 maj 2017 18:59

Hvor præcist føles geværet ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » ons 17 maj 2017 20:31

RIGTIG præcist. Det fedeste er næsten at du sigter ved at lukke det ene øje for at kunne se ordentligt. Føles meget virkeligt. Og lasersigtet som man ser, er meget meget steady og præcist.

Jeg er personligt mere imponeret over geværet end over selve spillet (selvom det også er super fedt indtil videre - har kun spillet en bane).
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » ons 17 maj 2017 21:18

Yup helt enig, fornemmelsen for geværet er super god man klarer sig godt med en kombination af semi "hip-fire" og så hvor du tager den helt op til øjet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » ons 17 maj 2017 21:58

Hvis man ikke ønsker at 'rushe' igennem Farpoint så er Dick Wilde også udkommet i dag. Det er et "skydetelt" med Aim support.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » tors 18 maj 2017 08:48

anarchoi skrev:Hvis man ikke ønsker at 'rushe' igennem Farpoint så er Dick Wilde også udkommet i dag. Det er et "skydetelt" med Aim support.


Brookhaven skulle også få Aim support i starten af Juni, det ser faktisk ganske lovende ud. :D

Jeg har lige rykket Amazon i ørene, de sender i dag som prioritet, men det er nok usandsynligt at jeg har det før weekenden. Men hvad, jeg hører historier om andre der har fået skubbet deres Farpoint ordre ved Amazon et par uger, så en weekend klarer jeg nok.

Det kan dog godt være at mine preordres lander et andet sted fremover. Ikke det at jeg laver så mange, men hele pointen er vel netop at have tingene til release.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » tors 18 maj 2017 10:11

Vreki skrev:
anarchoi skrev:Hvis man ikke ønsker at 'rushe' igennem Farpoint så er Dick Wilde også udkommet i dag. Det er et "skydetelt" med Aim support.


Brookhaven skulle også få Aim support i starten af Juni, det ser faktisk ganske lovende ud. :D

Jeg har lige rykket Amazon i ørene, de sender i dag som prioritet, men det er nok usandsynligt at jeg har det før weekenden. Men hvad, jeg hører historier om andre der har fået skubbet deres Farpoint ordre ved Amazon et par uger, så en weekend klarer jeg nok.

Det kan dog godt være at mine preordres lander et andet sted fremover. Ikke det at jeg laver så mange, men hele pointen er vel netop at have tingene til release.


Ja når man tager risikoen og pre-order noget, så skal man fanme også have det på release.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » tors 18 maj 2017 10:25

Jeg har lavet min preorder hos Komplet og fik den også udskudt. Det havde jeg dog ikke tålmodighed til så jeg smuttede ned i den lokale Gamestop og købte et eksemplar dér (100 kr dyrere).
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » fre 19 maj 2017 08:16

anarchoi skrev:Jeg har lavet min preorder hos Komplet og fik den også udskudt. Det havde jeg dog ikke tålmodighed til så jeg smuttede ned i den lokale Gamestop og købte et eksemplar dér (100 kr dyrere).


Hvad kostede den i Gamestop?

Jeg er efterhånden ved at tro at de gode folk hos Amazon holder mig for nar, de har i hvertfald ikke afsendt min pakke endnu på trods af deres løfter. ](*,)
Til gengæld har de sendt mig en pre-ordre kode til en rød rumdragt, men det skal jo fedt hjælpe uden spillet.

Nå, men mens jeg venter er det lykkedes mig at gennemføre to baner mere i The Brookhaven Experiment. Det er faktisk et rigtigt fedt spil. :D
Efter at jeg har fået et forlængerkabel til kameraet er jeg begyndt at placere det i et par meters højde til den slags spil, og det har gjort en forskel med tracking. Nu kan jeg skyde bagud uden at tracking flipper helt ud, hvilket gør det meget nemmere at klarer panik-situationer.
Præcisionen er selvfølgeligt stadigvæk bedst med fronten mod kameraet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » fre 19 maj 2017 10:32

Vreki skrev:Til gengæld har de sendt mig en pre-ordre kode til en rød rumdragt, men det skal jo fedt hjælpe uden spillet.


:lol: :lol: Ja den er god at have
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » fre 19 maj 2017 12:08

Det blev lige til en hurtig tur i den lokale gamestop her i frokost pausen. 799, hvilket kun er 60kr mere end amazon med levering osv.

Men langefinger til amazon. Deres support lovede mig at den vil blive sendt i går, men jeg er efterhånden overbevist om at de slet ikke har den på lager. Deres hjemmeside siger forventet på lager 27. Maj, og så længe gider jeg altså ikke blive trukket rundt ved næsen.
Jeg beholder deres røde rumdragt, så kan de lære det :evil:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+2

Re: PS VR first impressions

Indlægaf anarchoi » fre 19 maj 2017 16:05

Tillykke med geværet - er sikker på du nok skal blive glad for det.

Arizona Sunshine som Riftejerne længe har haft fornøjelsen af kommer i næste måned og de har lavet våbnene om således at de passer til Aim controllern (Dvs ingen dual wielding). Det ser meget spændende ud - glæder mig!
https://www.youtube.com/watch?v=mGrYTB39-c4

Og så er Star Trek jo ude lige om lidt (30/5) hvilket også ser hysterisk morsomt ud. https://www.youtube.com/watch?v=p_Rz_btMLR4

Det er virkelig en god periode for PSVR. Fantastisk tid at være gamer i :)
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » fre 19 maj 2017 19:46

Manner, man får næsten trang til at tage et bad når man er blevet overdænget med eksploderende edderkop. Add.

Men det har virkeligt potentiale.
Grafikken er meget bedre end jeg havde forventet. Den er måske lidt simpel, men det fungere 100%. Det er som at være inde i et spil, måske et med et par år på bagen men alligevel.
Jeg har valgt at sætte det op så man styrer retning med bagerste thumbstick, og efter lidt tid bevæger man sig helt naturligt rundt uden at tænke over det. Det føles dog lidt for "glat", det ødelægger illusionen at man er et menneske der går. Men man kan bare forestille sig at man står på et hoverboard. :lol:

Aim controlleren fungere også rigtigt godt, og det holografiske sigte man ser i spillet er meget overbevisende.
Jeg havde dog et enkelt problem hvor riflen pludseligt frøs, og det viste sig så at aim controlleren var slukket :?:
Det er kun sket én gang, men det er ikke noget jeg håber sker igen [-X

Selve gameplayet mangler måske lige et eller andet til at pifte det op, det er næsten synd at begrænse det her til kun at være en wave-shooter. Jeg er ikke så langt i det endnu, men jeg tænker at lidt mindre zerg og i stedet nogle menneske-agtige modstander der selv bruger dækning og kan flankes ville virke rigtigt godt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS VR first impressions

Indlægaf Vreki » fre 19 maj 2017 23:07

Jeg har for resten lagt mærke til noget: Hvis man holder geværet i een hånd strakt foran sig som en pistol, så detektere spillet det og skifter til enhåndsgreb.
Fantastisk med den slags detaljer. :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Kimosabe » lør 20 maj 2017 10:39

Så kan jeg ikke klare at høre mere om det.. det er hermed bestilt :-)
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS VR first impressions

Indlægaf Erroneus » lør 20 maj 2017 14:53

Så fik jeg tid til at spille det mere. Det holder sq 100%. Nogle heftige kampe man kommer ind i, og kan kun underskrive på, at man skal bevæge sig ellers bliver man dræbt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron