Forum

Horizon Zero Dawn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf BizzyVaping » ons 12 apr 2017 17:42

Så fik jeg også taget mig sammen til at gå igang med Horizon Zero Dawn. Jeg har det desværre lidt som jeg havde det med uncharted 4, når det kommer til det visuelle. Jeg forstår overhovedet ikke al den ståhej der har været omkring grafikken. Det er da ikke et grimt spil, men jeg er ikke på nogen måde imponeret over grafikken efter ca 3 timers spil.

Gameplayet virker dog godt, ikke fantastisk, men det kan jo nå at ændre sig endnu.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » ons 12 apr 2017 17:58

Bliv ved med at spille, der kommer nogle fantastiske områder og spillet byder på mange forskellige typer af natur, samt en god historie, der åbner sig op efter en 7-8 timer, hvis jeg ikke husker helt forkert.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Rytteren » ons 12 apr 2017 19:57

BizzyVaping skrev:. Jeg har det desværre lidt som jeg havde det med uncharted 4, når det kommer til det visuelle. Jeg forstår overhovedet ikke al den ståhej der har været omkring grafikken. Det er da ikke et grimt spil, men jeg er ikke på nogen måde imponeret over grafikken efter ca 3 timers spil.


Jamen hvad er så et pænt spil?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Laffer » søn 16 apr 2017 14:30

Så fik jeg gennemført spillet, fantastisk slutning og sikke en følelse man sidder tilbage med.

Jeg var skeptisk undervejs men er dybt imponeret efter at have gennemført det.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 maj 2017 00:31

Så blev jeg også færdig .. mit første Platin og det eneste spil jeg har haft lyst til at lave platin i :)

Konge spil ....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+2

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Muppetmilker » fre 19 maj 2017 00:56

Rytteren skrev:
BizzyVaping skrev:. Jeg har det desværre lidt som jeg havde det med uncharted 4, når det kommer til det visuelle. Jeg forstår overhovedet ikke al den ståhej der har været omkring grafikken. Det er da ikke et grimt spil, men jeg er ikke på nogen måde imponeret over grafikken efter ca 3 timers spil.


Jamen hvad er så et pænt spil?


Sammenligner man Uncharted 4 og Horizon med mange PC titler, er grafikken i de to spil stadig værd at nævne. Sammenligner man så samtidig med det hardware som den grafik bliver presset ud på, er det endnu mere imponerende. Skal man finde noget der er pænere end de to spil, skal man jo til at sammenligne med PC spil, hvor som sagt at mange spil STADIG ikke kan toppe de to spil rent grafisk.
Er også spændt på at høre hvad der så er et "pænt" spil.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Slimjay DK » fre 19 maj 2017 08:41

Han ser åbenbart ikke det flertallet af andre ser , og det er jo bare syndt for ham. Jeg kender kun 2 der ikke har været imponeret, og det er min datter og min bedre halvdel, og det er fordi deres interesse for spil er tæt på nul :)

Bevares, der er der ting man godt kunne have tilføjet det grafiske, men så ville det nok være på bekostning af noget andet. :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Vreki » fre 19 maj 2017 09:42

Folk oplever tingene forskelligt. Jeg har aldrig været typen der lægger mærke til om AA er lidt grov, eller om FPS er 40 i stedet for 60.
Når jeg først er i gang så lever jeg mig ind i spillet, og hjernen fylder det manglende ud medmindre det virkeligt er slemt.
PSVR har helt objektivt en ringe opløsning, men når det først kører er der ganske få spil hvor jeg oplever det som et problem.

Men hvis man, hvordan skal jeg formulere det, ser grafikken i stedet for at opleve den, så kan manglerne måske godt springe i øjnene.
Heldigvis har jeg ikke det problem, på den anden måde kan man dybest set ikke være tilfreds før det er fotorealistisk VR.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Chiesa » fre 19 maj 2017 10:39

Netop gennemført dette fremragende spil. Manglede kun 2 trophies for at platte, så det kom bagefter. Frygtede man skulle rundt og finde alle tekster :shock: Svært at vurdere om sådan en titel bør have en efterfølger eller stå alene. Jeg er klar på mere, men det skal også give mening.
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf anarchoi » tors 08 jun 2017 14:16

Er der andre end mig der oplever at deres PS4 Pro larmer helt sindssygt og at det især er slemt i Horizon?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » tors 08 jun 2017 16:50

Støj er meget subjektivt. Men spillet presser da konsollen, både PS4 og PS4 Pro godt, så jo min PS4 Pro kunne da bestemt godt høres når jeg spillede Horizon: Zero Dawn, men jeg syntes ikk det vaar "sindssygt".

Sørg for den står et sted, hvor den kan komme af med luften og få nyt frisk luft.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf wMikkel » ons 17 jan 2018 14:17

Så er jeg kommet i gang med spillet. Købte Complete edition til de 239 kr på PS Store.
Indtil videre er jeg ret underholdt. Kan nogle fortælle mig, uden at spoile, hvor stor en betydning ens valg i samtaler har?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf quad » ons 17 jan 2018 14:39

Ingen betydning.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Horizon Zero Dawn

Indlægaf Erroneus » ons 17 jan 2018 18:36

Det har lidt i forhold til den allersidste del af spillet, men nej ikke nogle rigtig betydning. Hvis du går efter platin dog, skal du være opmærksom på hvad du vælger.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster