Forum

Marvel Heroes Omega!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » søn 14 maj 2017 21:26

Iøvrigt kan jeg se, at der er åben beta den 23. Jeg føler mig slet ikke dum over, at havde brugt 130 kroner på det.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Cena » søn 14 maj 2017 21:35

Da Senzai skrev:Iøvrigt kan jeg se, at der er åben beta den 23. Jeg føler mig slet ikke dum over, at havde brugt 130 kroner på det.


Det ville jeg ellers godt kunne forstå hvis du gjorde :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » søn 14 maj 2017 23:20

Det sjoveste er, at der er character-wipe om et par dage, så jeg gider sådan set heller ikke bruge mere tid på det, før den 23 xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » fre 19 maj 2017 18:20

Det her er godt nok dumt!

Siden betaen har de hævet prisen på de fleste figurer fra 400 Magiske Krystaller til 525!

Når man har klaret tutorialen, så får man 400 krystaller... Det vil sige før, der kunne man vælge sin yndlingsfigur fra start af og blive hooked på spillet. Lige nu er der kun 3 figurer, der koster 400 Krystaller. Nova og Angela (kendt fra Spawn) er superseje, men der er jo absolut ingen n00bs, der kender dem.

Hvis de vil have folk til at spille spillet og ikke skræmme dem væk, så er det da fuldstændigt fjollet, at de længere ikke kan starte med at købe en sej helt de kender, som f. eks Captain America, Spider-Man eller Hawkeye.

Nu har jeg så godt nok lige brugt 34 kroner, så jeg kan få Cyclops,.. men jeg er også idiot.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » fre 19 maj 2017 19:32

Da Senzai skrev:Det her er godt nok dumt!
Siden betaen har de hævet prisen på de fleste figurer fra 400 Magiske Krystaller til 525!


Så er det lige man overvejer om det kan betale sig at engagere sig i et spil der er så profit-drevet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » fre 19 maj 2017 21:14

Jeg kan godt lide spillet, men jeg synes, at det er plat at gøre sådan.

Min Online-Makker, han kan godt lide Rocket Raccoon. Så jeg tænkte, at vi kunne gennemføre spillet sammen. Jeg er ikke overbevist om, at han er med på ideen, når han finder ud af, at han skal betale 70 kroner for at få lov til at spille some den figur, han gerne vil være.

(det kan heller ikke være optimal forretningsmodel at gøre sådan. Han går fra at give spillet et forsøg (og måske blive grebet af spillet og købe anden figur også) til at sige "Lol, hvad tror I selv" og aldre åbne spillet igen.

Og de tre figurer, de vælger at give nye spillere mulighed for at købe uden penge er relativt obskure. Angela fra Spawn, Nova og Squirrel Girl.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » lør 20 maj 2017 11:05

Okay, alt er ikke doom and gloom og der kommer en updatering, der retter problemet, så nu er der næsten frit valg på heltehylden igen! :D

After the weekend we'll be pushing out an update that corrects the amount of Eternity Splinters awarded by the tutorial to 525 to match the Hero unlock adjustments. This should be in place before Open Beta officially begins on the 23rd.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf mowdy » fre 26 maj 2017 18:31

Kan man åbne for alt idet her spil uden at bruge real $$$ ?? Det virker som et sjovt spil, er pt lvl 20 og halvvejs gennem story.
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » fre 26 maj 2017 22:33

Teknisk set ja, men i praksis nej. Nye helte koster boksen.

Jeg har allerede droppet spillet igen. Spillet er ikke særligt godt og der er for mange irritationsmomenter i deres f2p model.

Men de nåede at suge næsten 200 kroner ud af mig i form af founder pack og Cyclops.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster