Forum

GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Krede1972 » tors 18 maj 2017 22:00

Findes der nogen i dette forum, som spiller dette gratis-spil og som kunne være interesseret i at spille sammen?

Kender man ikke spillet kan jeg da hurtigt ridse op at det er et arkade-basket-spil, der som udgangspunkt er let at gå til og er relativt casual, selv om man selvfølgelig spiller for at vinde.

Man er 3 på et hold og en kamp varer 5 minutter, medmindre man selvfølgelig kommer ud i overtime.
Der kan kastes penge efter spillet hvis man ønsker hurtigt at kunne købe nye karakterer eller at levele hurtigt op eller købe skins, men det er ikke noget der på nogen måde er nødvendigt.

Der er også trofæer i spillet :wink:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Krede1972 » søn 21 maj 2017 16:08

Slet ingen?

Spillet er GRATIS, og efter min mening ganske sjovt og underholdende.

Prøv i det mindste at downloade det, og se om ikke I til egen overraskelse kan lide spillet.
Man kan jo altid slette det igen hvis det falder helt udenfor interesseskalaen ;-)

Jeg er egentligt ikke til "sportsspil", men Rocket League og dette spil har altså alligevel fanget mig.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Erroneus » søn 21 maj 2017 19:35

Har hentet det, skal have prøvet det af, fordi det ser sjovt nok ud. Men der er andre ting som trækker pt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Vreki » søn 21 maj 2017 22:44

Der var en gang hvor jeg prøvede alle gratisSpaceBalls, men som Erroneus siger så er der bare så meget andet nu hvor platformen er modnet.
Så jeg kommer ikke rundt i hjørnerne mere
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Krede1972 » man 22 maj 2017 00:44

Vreki skrev:Der var en gang hvor jeg prøvede alle gratisSpaceBalls, men som Erroneus siger så er der bare så meget andet nu hvor platformen er modnet.
Så jeg kommer ikke rundt i hjørnerne mere


Nogle gange er det i hjørnerne at guldet ligger ;-)

Så er det vel heller ikke dig der står for rengøringen i husholdningen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Vreki » man 22 maj 2017 07:11

Krede1972 skrev:
Vreki skrev:Der var en gang hvor jeg prøvede alle gratisSpaceBalls, men som Erroneus siger så er der bare så meget andet nu hvor platformen er modnet.
Så jeg kommer ikke rundt i hjørnerne mere


Nogle gange er det i hjørnerne at guldet ligger ;-)

Så er det vel heller ikke dig der står for rengøringen i husholdningen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Delvist, men huset er på den anden side heller ikke blevet flere gange større siden vi købte det :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf JFlindt » man 22 maj 2017 09:08

Krede1972 skrev:Slet ingen?

Spillet er GRATIS, og efter min mening ganske sjovt og underholdende.

Prøv i det mindste at downloade det, og se om ikke I til egen overraskelse kan lide spillet.
Man kan jo altid slette det igen hvis det falder helt udenfor interesseskalaen ;-)

Jeg er egentligt ikke til "sportsspil", men Rocket League og dette spil har altså alligevel fanget mig.


Jeg hentede det for en måneds tid siden og har endnu ikke kunne spille andet end tutorialen - 9/10 gange kan jeg ikke connecte til serveren og så sker der bare ikke mere.

Nok er det gratis, meeen ville også være bitter hvis jeg havde smidt penge efter det.
Giver det gerne et skud mere, næste gang jeg har tid til at game.

Alternativt kan jeg anbefale NBA Playgrounds som koster omkring 150,-
Det er totalt som det gamle NBA Jam men med nogle forbedringer (og et par ting der er dårligere).

En klar forbedring er at man ikke kan spamme "skub" knappen og vælte modstanderen hele tiden. Et sjovt spil som efter den 150,- er 100% gratis :)
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Krede1972 » tirs 23 maj 2017 03:12

Jeg har prøvet NBA Playgrounds.
Det er umiddelbart ikke lige min kop te. Og det irriterer mig især voldsomt at man ikke kan se hele banen på en gang.

Men det er nok smag og behag som afgør om man er til det ene eller det andet. Battlefield vs COD, PES vs FIFA eller PS vs Xbox :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Da Senzai » søn 28 maj 2017 13:43

Okay, vi var lige nødt til at prøve spillet for at se, hvad al hypen er about! :D

Jeg tror, at vi forsøgte at spille næsten ti kampe, men der var ikke eneste, der blev spillet færdig fordi, at folk quittede.

For mig virker spillet lidt sløjt. Det bliver ihvertfald ikke det nye Rocket League, men jeg synes, at det er ret sejt, at de figurer man kan være, de kan lære nye evner på banen og kan noget forskelligt. Nu tænker jeg ikke bare på nye "trick" animationer, men nye skills, der ret faktisk gør noget. Det er meget fedt og noget, der ikke plejer at være med i sportsspil.


Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Krede1972 » søn 28 maj 2017 21:53

Da Senzai skrev:Okay, vi var lige nødt til at prøve spillet for at se, hvad al hypen er about! :D

Jeg tror, at vi forsøgte at spille næsten ti kampe, men der var ikke eneste, der blev spillet færdig fordi, at folk quittede.

For mig virker spillet lidt sløjt. Det bliver ihvertfald ikke det nye Rocket League, men jeg synes, at det er ret sejt, at de figurer man kan være, de kan lære nye evner på banen og kan noget forskelligt. Nu tænker jeg ikke bare på nye "trick" animationer, men nye skills, der ret faktisk gør noget. Det er meget fedt og noget, der ikke plejer at være med i sportsspil.




Nej, det er helt sikkert ikke det nye Rocket League - på ingen måde.
Men jeg synes at det er et på sin hvis afslappende spil, samtidigt med at man alligevel skal være skarp og have en forståelse for at spille sammen. Man vinder ikke hvis man ikke kan finde ud af at spille de andre fri.
Jeg har nu ikke oplevet specielt mange der quittede, men det sker da en gang imellem hvis man er helt håbløst bagud. Men det er jo også en af grundene til at jeg efterlyser andre som vil spille, så slipper man for random-spillere som enten skrider eller ikke fatter at man ikke vinder ved at lege enmandshær.

Det er selvfølgelig svært at gøre noget ved at modstanderholdets skrider før tid ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

+1

Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Erroneus » tirs 30 maj 2017 13:36

Til info, så kommer der en "PlayStation Plus Bonus Pack (june)" for spillet den 1 juni. Der er allerede en maj pakke som indeholdte "coins" og andet stuff.

http://bit.ly/2riKy7q
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: GRATIS SPIL: 3on3 Freestyle

Indlægaf Krede1972 » tirs 30 maj 2017 17:08

Erroneus skrev:Til info, så kommer der en "PlayStation Plus Bonus Pack (june)" for spillet den 1 juni. Der er allerede en maj pakke som indeholdte "coins" og andet stuff.

http://bit.ly/2riKy7q


Fedt, havde på ingen måde opdaget pakkerne. Opdagede også at der var en "Marts-pakke", som også kan købes. Den koster også gratis :-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 16 gæster