Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 24 maj 2017 22:26

Jeg har efterhånden flere hundrede timer i Smite og det har lært mig en del ting om livet som"Solo-Queuer". Der kan til en vis grad trækkes pareller til Rocket League.

I Smite der er det rent held om du vinder eller taber. Du har kun meget lidt indflydelse selv. Hvis du f. eks kommer på hold med to klaphatte, så er der ikke noget at gøre. Andre gange så møder du bare nogle modstandere, der kan det hele og så får du ikke et ben til jorden. Du kan også være "heldig" at møde nogle modstandere, hvor en af deres spillere ragequitter med det samme og så er det nærmest en gratis seje. Smite er virkeligt et Coin-flip. Det er sjældent op til dig selv om du vinder.

Derudover så er 20-30 procent af alle gamere komplet idioter. Her taler jeg ikke nødvendigtvis skill-mæssigt, men mere, hvordan de opfører sig. Du skal kun lave en fejl i Smite og så bliver der spammet på "YOU ROCK" knappen. Ligesom I Rocket League, så bliver alt quick-chat brugt ironisk.

Jeg har også tit oplevet, at vi har fået tæsk, men så alligevel formår vi, at slå deres hold ihjel og skal lige til at lave comeback, så vi kan vinde spillet... Hvis det ikke var fordi, at vores ene spiller allerede havde givet op og bare står stille i spawn...

Det jeg prøver at sige med det her, at Solo 3´s er på mange måder ligesom Smite; Ren Cancer. Det er altid op ad bakke og det er et coinflip om man vinder. Jeg har en Win-rate på lidt over halvtreds procent. Hvis jeg spillede meget mere, så ville jeg stige i Rang, men da Solo 3 er så tilfældigt, så kommer det til at tage hundrede år.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » tors 25 maj 2017 14:21

Du skal højere op i ranks før du kan 'stole' på dine team mates. Gold iii syntes jeg spillet blev godt og ikke så mange "noobs" :-) I platin rækkerne er det virkelig fedt og dynamisk
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 25 maj 2017 15:42

Jeg er bare ikke god nok til at Carry hele vejen til Platin :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » tors 25 maj 2017 18:06

Haha ja, Rocket League-communitiet kan godt være en smule frustrerende engang imellem. Som du siger, er det særligt Solo Standard og de lavere divisioner, der er mest plaget af dette. Højere oppe bliver det en smule bedre, men der findes idioter i alle divisioner desværre.

Så denne video på reddit, som beskriver de lavere divisioner og Solo Standard meget godt: https://streamable.com/9j378 :D
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 28 maj 2017 13:50

Jeg har lige et begynder spørgsmål. Jeg har snart åbnet 10 Nitro Crates (Tak Jacob) - og jeg har fået noget forskelligt hver gang. Hvis jeg nu åbner 15 crates ender jeg så med at få en af hver ting, da der (vist nok) er 15 ting i en crate?

Vil gerne have Dragehjulene og den nye Boost, hvor man lyder som en Jetjager, når man kører stærkt! :D

Rocket League handler kun om en ting; Hvor seje hjul man har og hvordan man lyder, når man overhaler folk med boostknappen i bund! xD

Antal mål og rank er ikke så vigtigt! :D

Edit:

Så denne video på reddit, som beskriver de lavere divisioner og Solo Standard meget godt: https://streamable.com/9j378 :D


Lol, den rammer ret godt! :D

Passer også meget godt på os, når vi har siddet og spillet for lang tid. Der er vi også pænt dårlige tabere! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » man 29 maj 2017 12:50

Da Senzai skrev:Jeg har lige et begynder spørgsmål. Jeg har snart åbnet 10 Nitro Crates (Tak Jacob) - og jeg har fået noget forskelligt hver gang. Hvis jeg nu åbner 15 crates ender jeg så med at få en af hver ting, da der (vist nok) er 15 ting i en crate?

Vil gerne have Dragehjulene og den nye Boost, hvor man lyder som en Jetjager, når man kører stærkt! :D

Rocket League handler kun om en ting; Hvor seje hjul man har og hvordan man lyder, når man overhaler folk med boostknappen i bund! xD

Antal mål og rank er ikke så vigtigt! :D

Edit:

Så denne video på reddit, som beskriver de lavere divisioner og Solo Standard meget godt: https://streamable.com/9j378 :D


Lol, den rammer ret godt! :D

Passer også meget godt på os, når vi har siddet og spillet for lang tid. Der er vi også pænt dårlige tabere! :D


Det er jo det "smarte" ved random loot crates :-)
Ganske morsomt at løbe ind i hinanden i 3mod3 igår. Vi tabte desværre (læs, jeg var på hold med 2 noobs- selvfølgelig) :-D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 30 maj 2017 13:15

Så skete det endeligt! Jeg er tilbage i Guld tre! :D

Det tog kun 2 dage sammen med Cena at smadre min profil, men halvanden måned at rette op på det igen! :mrgreen:

Billede

Jeg fik spillet en del Rocket League i Weekenden. Lørdag med Jacob og J9 og søndag aften med J9 og Randoms! Vi vandt en hel masse og jeg er i guld igen :D. Jeg synes faktisk at kvaliteten af ens random team-mates i Standard 3´s er langt højere end i Solo3. Det er færre klaphatte og der bliver heller skrevet ligeså toxic ting i chatten.

Det var også sjovt, da en tilfældig spiller spurgte om j9 og jeg om vi skulle teame op, og J9 var like "skal vi det?" og så var jeg like; "Ja, mand! Han er kun guld-rang, så det betyder vi kommer til at møde n00bs!" Jeg ved godt ,at det er plat, men nøj, jeg hygger mig, når jeg er part´yet up i RL! :mrgreen:

- og det så uendeligt vigtigt, at vi vinder, når vi møder andre danskere - det skal jo ikke hedde sig! :mrgreen:

Jeg har også lagt mærke til noget andet. Jeg har langt nemmere ved at koncentrere mig om spillet, når jeg ikke har på headsæt end, når jeg bruger headsæt. For så sidder jeg ikke og skal sige alle mulige dumme ting.

3v3 standard er Try-Hard game-mode´n, mens de andre GamesModes er der, hvor jeg bare kører i cirkler, samler boost, hører Reggae og hygger.

weissmuller skrev:Ganske morsomt at løbe ind i hinanden i 3mod3 igår. Vi tabte desværre (læs, jeg var på hold med 2 noobs- selvfølgelig) :-D


Du tabte i samme øjeblik, du blev matchet op mod J9! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » tirs 30 maj 2017 17:12

Da Senzai skrev:Så skete det endeligt! Jeg er tilbage i Guld tre! :D

Det tog kun 2 dage sammen med Cena at smadre min profil, men halvanden måned at rette op på det igen! :mrgreen:

Billede

Jeg fik spillet en del Rocket League i Weekenden. Lørdag med Jacob og J9 og søndag aften med J9 og Randoms! Vi vandt en hel masse og jeg er i guld igen :D. Jeg synes faktisk at kvaliteten af ens random team-mates i Standard 3´s er langt højere end i Solo3. Det er færre klaphatte og der bliver heller skrevet ligeså toxic ting i chatten.

Det var også sjovt, da en tilfældig spiller spurgte om j9 og jeg om vi skulle teame op, og J9 var like "skal vi det?" og så var jeg like; "Ja, mand! Han er kun guld-rang, så det betyder vi kommer til at møde n00bs!" Jeg ved godt ,at det er plat, men nøj, jeg hygger mig, når jeg er part´yet up i RL! :mrgreen:

- og det så uendeligt vigtigt, at vi vinder, når vi møder andre danskere - det skal jo ikke hedde sig! :mrgreen:

Jeg har også lagt mærke til noget andet. Jeg har langt nemmere ved at koncentrere mig om spillet, når jeg ikke har på headsæt end, når jeg bruger headsæt. For så sidder jeg ikke og skal sige alle mulige dumme ting.

3v3 standard er Try-Hard game-mode´n, mens de andre GamesModes er der, hvor jeg bare kører i cirkler, samler boost, hører Reggae og hygger.

weissmuller skrev:Ganske morsomt at løbe ind i hinanden i 3mod3 igår. Vi tabte desværre (læs, jeg var på hold med 2 noobs- selvfølgelig) :-D


Du tabte i samme øjeblik, du blev matchet op mod J9! :mrgreen:
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 04 jun 2017 20:28

Hype!

I næste update kommer der en Formula 1 Bil! Jeg elsker Racerbiler i spil de ikke hører til :D kørte også F1 i Burnout Revenge og Twisted Metal 2

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Sbergy » man 05 jun 2017 14:43

Jeg er i gang med at hente spillet, har prøvet det før så kan sagtens finde ud af det. Vi burde lave en party på et tidspunkt. Når folk har tid til det.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 05 jun 2017 21:02

Jeg tænder for Rocket League om Tyve minutter
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 05 jun 2017 21:35

Det lader til, at det bliver solo standard :(
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » tirs 13 jun 2017 17:47

Jeg spiller primært på PC, men startede lige Rocket League op igen på PS4'eren, da jeg så, der var nogle trophies, jeg manglede. Så er der nogen, der kunne være interesseret i at låne et certified og et painted item ud til mig? Bare det ringeste I har af den slags - og jeg giver det selvfølgelig tilbage :)

EDIT: Det kunne være fedt med et certified, der er enten Victories, Centers, Clears, eller Shots on Goal.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 14 jun 2017 08:15

Omg, jeg skulle lige prøve spillet igår og kunne absolut ingenting! Har ikke spillet RL siden Tekken 7 og, hvor er det vildt, at man bare mister alle skills fordi, at man ikke har spillet i ti dage xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » fre 16 jun 2017 18:41

Schmidty skrev:Jeg spiller primært på PC, men startede lige Rocket League op igen på PS4'eren, da jeg så, der var nogle trophies, jeg manglede. Så er der nogen, der kunne være interesseret i at låne et certified og et painted item ud til mig? Bare det ringeste I har af den slags - og jeg giver det selvfølgelig tilbage :)

EDIT: Det kunne være fedt med et certified, der er enten Victories, Centers, Clears, eller Shots on Goal.


Ingen der har et af disse certified items? :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron