Forum

E3 2017 - All aboard the hype train

Generelt snak om Playstation og services.

E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » fre 02 jun 2017 21:13

Vi nærmer os E3 2017, her er konference tiderne.

EA - Lørdag 10 Juni kl. 21
Bethesda - Mandag 12 juni kl. 06:00
Ubisoft - Mandag 12 juni kl. 22:00
Sony - Tirsdag 13 juni kl. 03:00

Andre:
Microsoft - Søndag 11 juni kl. 23
Nintendo Digital konference - Tirsdag 13 juni kl. 18:00
Senest rettet af Erroneus lør 10 jun 2017 11:15, rettet i alt 1 gang.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » fre 02 jun 2017 21:14

God of War reklame på vej op i LA hvor E3 afholdes

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Morten Skou » fre 02 jun 2017 22:25

Nice :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf wMikkel » fre 02 jun 2017 22:26

Jeg får set EA's, Ubisoft's og Microsoft's præsentation live.
Sony's må jeg se på et andet tidspunkt, det er alt for sent igen.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Scoring » lør 03 jun 2017 00:42

Tror aldrig jeg har glædet mig så meget til et E3 som dette - der er simpelthen så mange gode spil, og nye overraskelser at jeg slet ikke kan finde hovede og hale i det hele.

Men skal jeg vælge ét spil, så bliver det Spiderman. Hold nu op hvor har jeg store forventninger til det spil.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » lør 03 jun 2017 10:59

YouTube er også klar :o

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Sbergy » lør 03 jun 2017 11:53

Nogen som kan fortælle mig lidt mere om E3? Handler det om alle de spil der bliver udgivet eller?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Muppetmilker » lør 03 jun 2017 15:38

Sbergy skrev:Nogen som kan fortælle mig lidt mere om E3? Handler det om alle de spil der bliver udgivet eller?


Yes. Alle store udgivere, EA, Ubisoft, etc. holder konferencer hvor der bliver vist spil frem, kendte som ukendte titler.
Så holder de store konsoludviklere som Microsoft og Sony også konferencer, hvor der også bliver vist nye titler frem og alt mulig andet, samt en sund mængde penismåling mellem de to giganter (ironi kan forekomme).
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » ons 07 jun 2017 23:13

Ingen Death Stranding https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/sta ... 2434128896 (kke overraskende), men SpidermanPS4 kommer vi til at se mere til https://twitter.com/insomniacgames/stat ... 3137095681 :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Cena » tors 08 jun 2017 10:59

Erroneus skrev:Vi nærmer os E3 2017, her er konference tiderne.

EA - Lørdag 10 Juni kl. 21
Bethesda - Mandag 12 juni kl. 04:00
Ubisoft - Mandag 12 juni kl. 22:00
Sony - Tirsdag 13 juni kl. 03:00

Andre:
Microsoft - Søndag 11 juni kl. 23
Nintendo Digital konference - Tirsdag 13 juni kl. 18:00


Det er simpelthen utroligt! Sony's konferencer har HVERT år de sidste 3 år ligget om natten op til en dag hvor skal have elever til eksamen dagen efter :roll: Og i år har jeg ellers virkelig få hold jeg skal have til eksamen! Nå men jeg må se det dagen efter jo :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rena » tors 08 jun 2017 11:41

Set lidt sjovt at, EA og Microsoft har valgt at, holde deres E3 conference før Mandag.

Tror Microsoft er p.g.a. Scorpio, men kan ikke se hvad EA har der er så vigtigt (Måske Dante's Inferno 2)
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Slimjay DK » tors 08 jun 2017 12:15

Erroneus skrev:God of War reklame på vej op i LA hvor E3 afholdes

Billede



Billede

:D
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » fre 09 jun 2017 10:46

Rena skrev:Set lidt sjovt at, EA og Microsoft har valgt at, holde deres E3 conference før Mandag.

Tror Microsoft er p.g.a. Scorpio, men kan ikke se hvad EA har der er så vigtigt (Måske Dante's Inferno 2)


EA gjorde det samme sidste år. Grunden var at flere af deres spil, døde i de mange annonceringer (noget der også skulle have haft indflydelse på MS beslutning). EAs vigtige spil i år er... Viscerals star wars.

Dog ser jeg mest frem til microsoft.
MS komme med alt deres tunge skyts. MS for bank både på salgstal og MAU (sony gav tal på deres MAU sidst de snakke ps+ mm. i Japan).

Derfor er det alt eller intet med Scorpio (når vi snakker fysisk konsol). Phil ved MS "faste/gamle" Ips er falmet. Gears og Halo hiver ikke de vilde tal hjem. Forza er vel det eneste sikker kort i portfolioet. Så forventer faktisk 5-6 nye IPs i AAA klassen. Med udgivelse mellem november og 1 år frem.

Herudover tænker jeg MS siger "fuck it, let's go for the kill". Scorpio 399$=E3 win.

har dog været stille på rygtemølle i år.. Men klart med 2 års "drømmeannonceringer" Shinmue 3, FFVII remake, TLG, Crash bandicoot, TLoU:part2, nyt fra Kojima osv.

Så er faktisk ikke super hyped i år..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Slimjay DK » fre 09 jun 2017 14:15

Kunne være sjovt hvis Sony lige teasede PS5 som MS gjorde med Scorpio .. Bare for at stjæle opmærksomheden :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » fre 09 jun 2017 15:49

Rytteren skrev:Tror Microsoft er p.g.a. Scorpio

Mener at MS altid har afholdt sine konference før E3 gik igang


Rytteren skrev:Dog ser jeg mest frem til microsoft.

Tror kun de okmmer med Scorpio og gaming services. det sidste er fedt, det første er jeg meget imod (men jeg er også bare en sur gammel mand)


Rytteren skrev:MS komme med alt deres tunge skyts. MS for bank både på salgstal og MAU (sony gav tal på deres MAU sidst de snakke ps+ mm. i Japan).

MAU?


Rytteren skrev:Derfor er det alt eller intet med Scorpio (når vi snakker fysisk konsol).

Phil har ved flere lejligheder sat at Scorpio ikke skal sælge lige så godt som XBO. det er en konsol til dem der vil have en 'premium' oplevelse


Rytteren skrev: Phil ved MS "faste/gamle" Ips er falmet. Gears og Halo hiver ikke de vilde tal hjem. Forza er vel det eneste sikker kort i portfolioet. Så forventer faktisk 5-6 nye IPs i AAA klassen. Med udgivelse mellem november og 1 år frem.

Tror ikke de kommer med så mange nye spil. De har haft meget fokus på cross-play og cross-buy. de vuil hellere sælge abonnementer
Tilbage i januar sagde Phil også, at det er slut med at annoncere spil og vise trailere et år før de udgives. Han sagde, at de kun vil annoncere ting der udkomer indenfor de næste 6 mdr ... nu må vi se om det holder.
Herudover tænker jeg MS siger "fuck it, let's go for the kill". Scorpio 399$=E3 win.

Rytteren skrev:har dog været stille på rygtemølle i år.. Men klart med 2 års "drømmeannonceringer" Shinmue 3, FFVII remake, TLG, Crash bandicoot, TLoU:part2, nyt fra Kojima osv.]

FF7 og Shenmue blev da annonceret allerede for 2 år siden ... eller husker jeg galt?
Kojima finder jeg overvurderet, eller rettere det er sjældent jeg synes hans spil er sjove at spille.
Jeg kunne godt frygte at Sony allerede nu annoncerer PS5 til udgivelse i november 2018.

Alt i alt er dette et E3 jeg ikke er specielt hypet omkring.
Så er faktisk ikke super hyped i år.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron