Forum

E3 2017 - All aboard the hype train

Generelt snak om Playstation og services.

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » tirs 13 jun 2017 09:54

Erroneus skrev:Jeg tror bare man må indse at Sony ikke bruger efteråret til deres egen store titler

Hvilket giver fin mening, når man ser hvad 3. part smider ud i Q4 hvert år.

Erroneus skrev:men samtidigt er det et eller andet sted også befriende ikke at få en trailer for et spil der ligger 3 år ude i fremtiden.

Helt enig.
Sony burde faktisk aldrig behøve at annoncere noget med mere end 6mdrs deadline. Med E3 i Juni, og PSX i december, så er hele året dækket ind.

Erroneus skrev:Samtidigt må man stille sig spørgsmålet, hvad så efter 2018

Efter 2018 kan de gemme helt til PSX 2018 for min skyld.

Jeg er meget, meget spændt på 2019-2020 for jeg ved ikke helt hvad de store producenter vil.
Vil de gå service vejen, når nu 5G rulles ud i 2020? Kan de lave en ny konsol baseret på eksisterende arkitektur, eller må de lave en helt ny fra bunden? Det sidste koster jo mange penge, men måske er business planen på plads, hvor man betakler endnu mere for at udvikle ny hardware, men med DLC, microtransactions og GWG/PS+ hiver man penegene hjem den vej.

Slim postede et lin den anden dag, hor Atari har brugt flere år på et nyt projekt. Jeg tænker at det ikke bare er 5 emulatorer i en raspberry Pi så ... men jeg kan heller ikke se dem ave en ny konsol.
Nintendo bliver mere og mere håndholdt. små maskiner til de små lejligheder på det japanske marked
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » tirs 13 jun 2017 10:06

Det er stadigvæk for tidligt til service vejen, også med 5G på trapperne, i hvert fald som primær løsning. Det kan godt være vi ser det som en mulighed, men jeg er 99% sikker på vi stadigvæk kommer til at se en "traditionel" PS5.

Ang. spil der bliver annonceret tidligt, så var det fedt at se Beyond Good and Evil 2, men vi får jo ikke det spil før om flere år igen, så det blev sq lidt tamt med endnu en CGI trailer fra dem og at man kan være med til "udvikle det", what tænker man?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jun 2017 10:36

Erroneus skrev:Jeg tror bare man må indse at Sony ikke bruger efteråret til deres egen store titler, medmindre Days Gone når at udkomme i år, det lader de 3rd party om. Dog er udvidelse til Horizon: Zero Dawn,Knack 2, samt Uncharted: The Lost Legacy i år, så lidt godt er der da at finde :)


I mit hoved (Et mystisk sted), giver det fint mening.
Sony har haft stor succes med at udgive i starten af året, fremfor i slutningen (Infamous, Bloodborne, Horizon mm.).
Smid så det proppede oktober-december ind i konteksten. Her har Sony valgt at lave aftaler med 3parts store spil. Så skal de selvfølgelig ikke smide deres egne spil ud der.

Dog har de masser af spil endnu der kun findes på ps4. Hvor de starter med FFXII og Crash, køres der på med
Knack 2 , Playlink (hidden agenda bliver feee), Matterfall, Uncharted: The lost legacy, H:ZD DLC, Everybody's Golf og, Legend of heroes 3, Gran Turismo Sport

Så de har jo en fantastisk afslutning i møde. Med masser af spil og sikkert et prisfald, til understrege, der INGEN grund er til at købe XboneX
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Vreki » tirs 13 jun 2017 10:46

ikkNico skrev:Jeg er meget, meget spændt på 2019-2020 for jeg ved ikke helt hvad de store producenter vil.
Vil de gå service vejen, når nu 5G rulles ud i 2020? Kan de lave en ny konsol baseret på eksisterende arkitektur, eller må de lave en helt ny fra bunden? Det sidste koster jo mange penge, men måske er business planen på plads, hvor man betakler endnu mere for at udvikle ny hardware, men med DLC, microtransactions og GWG/PS+ hiver man penegene hjem den vej.


En rent servicebaseret arkitektur bliver ikke til noget før man får elimineret latency-problemerne.
Prøv at forestille dig et spil WipeOut hvor dit input lige skal forbi et datacenter i Holland før spillet reagere?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf anarchoi » tirs 13 jun 2017 15:09

Skyrim VR! Den havde jeg ikke lige set komme. Så kan jeg bedre leve med at vi må undvære Fallout VR.
Og det er hele Skyrim inkl. dlc. Det bliver godt nok spændende.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Muppetmilker » tirs 13 jun 2017 15:30

Hvem helvede havde godkendt det FF Fishing VR? Der er jo på højde med Minecraft i 4K.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf wMikkel » tirs 13 jun 2017 16:33

Sony fejlede virkelig med deres show, der var intet nyt og spændende under solen.
Øv bøv!
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » tirs 13 jun 2017 16:36

Vreki skrev:
ikkNico skrev:Jeg er meget, meget spændt på 2019-2020 for jeg ved ikke helt hvad de store producenter vil.
Vil de gå service vejen, når nu 5G rulles ud i 2020? Kan de lave en ny konsol baseret på eksisterende arkitektur, eller må de lave en helt ny fra bunden? Det sidste koster jo mange penge, men måske er business planen på plads, hvor man betakler endnu mere for at udvikle ny hardware, men med DLC, microtransactions og GWG/PS+ hiver man penegene hjem den vej.


En rent servicebaseret arkitektur bliver ikke til noget før man får elimineret latency-problemerne.
Prøv at forestille dig et spil WipeOut hvor dit input lige skal forbi et datacenter i Holland før spillet reagere?

Selvom tingene går ritig stærkt (bare se hvor langt smartphones er kommet på 10 år), så Jeg er faktisk ikke sikker på at det bliver som decideret streaming de næste 5-7 år. I første omgang tror jeg mere gaming skifter i retning af EA Access og Xbox Game Pass services, hvor man "lejer" og downloader spil, men game streaming skal nok blive hverdag ... en dag
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » tirs 13 jun 2017 16:54

Nå, men af spil jeg fik med fra E3:

Matterfall
Need For Speed Payback
Detroit Become Human
The Last Night (regner bestemt med at denne også kommer til PS4 på et tidspunkt)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Sbergy » tirs 13 jun 2017 18:32

Har lige ser gameplay trailer for spider-man. Imponerende grafik! Glæder mig til det udkommer!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Dropdat » tirs 13 jun 2017 21:22

Sikke et E3! For 3 dage siden ville jeg ikke have troet på at Ubisoft vil ende med at have det bedste show, og Nintendo vil have de 2 bedste/mest interessante spil (Mario Odyssey og Mario + Rabbids). Så er det vist på tide at få købt den Switch.

Jeg tager 2 ting med fra dette E3. Det første er at EA aldrig nogensinde skal have lov til at lave et show igen, da de absolut ikke længere er i kontakt med deres målgruppe, og med alle deres skide youtube influencers.

Det andet er, at lige meget hvilken platform man synes bedst om, så bliver de næste 12 måneder de bedste nogensinde for Gaming. Var dejligt at se det var spillene der var i fokus, og de i de fleste tilfælde fik lov til at tale for sig selv. Udover Microsoft, som af gode grunde blev nød til det med XboXOneX, så var der (heldigvis) ikke meget teknisk snak. Fuld fart på med gameplay og historie fortælling.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Rena » ons 14 jun 2017 10:37

Tror jeg skal havde en Switch efter Nintendo E3, da Xenoblade 2 ser spændene ud.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf ikkNico » lør 17 jun 2017 15:25

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf Erroneus » lør 17 jun 2017 17:41

Haha en bullshit analyse. Mange har Ubisoft som den stærkeste E3 conference og helt sikkert var EA ikke over Sony.

Social scores, lol det er godt nok en useless ting at lave en analyse på :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2017 - All aboard the hype train

Indlægaf weissmuller » tirs 20 jun 2017 11:50

Der var fine ting på E3. Mit mest hypede spil er dog dette, ene og alene pgaf det visuelle :-D Spillet er The Last Night
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster