Forum

Coolshop EU Prisgaranti?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Coolshop EU Prisgaranti?

Indlægaf MrGlennDK » tors 22 jun 2017 11:43

Et lille tip til dem som ikke ved at coolshop har fået EU Prisgaranti =D> Fx COD:WW2 til 374kr...

Gå amok!
Senest rettet af MrGlennDK tors 22 jun 2017 16:37, rettet i alt 2 gange.
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf Slimjay DK » tors 22 jun 2017 13:16

Vildt at de giver prisgaranti på spil der ikke er udkommet endnu .. Synes ellers jeg kan huske at deres betingelser for prisgaranti krævede at varen var på lager og prisen man vil matche er incl. porto.

Men det må være lavet om ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf enfen » tors 22 jun 2017 13:31

I skal lige være obs på, at varen skal være mærket med 'prisgaranti' (det er langt fra alle varer, der er det), og varen skal være på lager.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf Slimjay DK » tors 22 jun 2017 13:39

enfen skrev:I skal lige være obs på, at varen skal være mærket med 'prisgaranti' (det er langt fra alle varer, der er det), og varen skal være på lager.


MrGlennDK påstår så noget andet, da han har fået prisgaranti på spil der ikke er udkommet ... :roll:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf Slimjay DK » tors 22 jun 2017 13:42

Men ja, det står i deres betingelser : · Varen skal være på lager i butikken eller onlinebutikken, vi matcher.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf MrGlennDK » tors 22 jun 2017 14:30

Må være en fejl så, må Vente og se tiden an og se hvad der sker ...
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf vendictas » tors 22 jun 2017 14:45

MrGlennDK skrev:Må være en fejl så, må Vente og se tiden an og se hvad der sker ...


Tror ikke det er en fejl. Man har nemlig også en frist, på 14 dage, efter køb på Coolshop, til at få differencen udbetalt.Så i princippet kunne man jo bare preorder,modtage og få det til den billigere pris.

https://www.coolshop.dk/minisite/t/prisgaranti-eu
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar
+1

Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf enfen » tors 22 jun 2017 15:09

Jo, men spillet skal også være mærket med 'Prisgaranti' for at man kan benytte sig af prisgarantien.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf enfen » tors 22 jun 2017 15:10

Slimjay DK skrev:
enfen skrev:I skal lige være obs på, at varen skal være mærket med 'prisgaranti' (det er langt fra alle varer, der er det), og varen skal være på lager.


MrGlennDK påstår så noget andet, da han har fået prisgaranti på spil der ikke er udkommet ... :roll:

Jeg forholder mig bare - som du efterfølgende skriver - til hvad Coolshop selv skriver i deres betingelser.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: Coolshop EU Prisgaranti

Indlægaf MrGlennDK » tors 22 jun 2017 15:20

Jeg fandt bare det biligste uk side og der var det simplygames der havde Codww2 til 41.85£ plus lidt i fragt.. sendte link til Coolshop Chat og skriv EU prisgranti , så fik jeg en pris af dem på 374kr
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev

+1

Re: Coolshop EU Prisgaranti?

Indlægaf vendictas » tors 22 jun 2017 17:03

https://www.base.com

https://www.shopto.net

http://www.thegamecollection.net

http://www.simplygames.com

Tænkte lige at smide links til nogle gode uk spil stores til at evt jagte gode tilbud.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Coolshop EU Prisgaranti?

Indlægaf Erroneus » søn 25 jun 2017 22:51

Det gør man og det kan man.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Coolshop EU Prisgaranti?

Indlægaf sleeperdk » tirs 27 jun 2017 11:48

Jeg købte The Binding of Isaac: Afterbirth+ til switch for 349 kr og jeg fandt spillet inde på base.com til £29.14 med fragt hvilket svare til 247 kr :D
Har modtaget svar igår som lød, Kan se at du har givet 349 og -247 så jeg vil gerne tilbyde dig 102 kr på din Coolshop bruger :)
Vil de blive sat ind på min points på coolshop eller hvordan fungere det ^^ og hvor lang tid tager det normalt
sleeperdk
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Coolshop EU Prisgaranti?

Indlægaf Erroneus » tirs 27 jun 2017 12:45

Points fra køb bliver vist tilføjet 3-4 uger efter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Coolshop EU Prisgaranti?

Indlægaf Portuz » tirs 27 jun 2017 15:01

Jeg må erkende, at det er fornuftigt. Har selv lige købt DOA 5 til 119kr. Hvilket er 100kr sparet for at bruge 5 min, på at finde en billigere pris.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron