Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 16 jun 2017 23:09

Åhhhh, jeg har det svært lige nu. Jeg kan ingenting i Rocket League mere. Tror vi tabte ti gange i streg og har hel dårlig samvittighed overfor J9.

Rocket League 4 kampe om ugen er slet ikke nok. Jeg har lige fået Tekken 7 og vil gerne spille det, men Tekken kræver bare så meget, så hver gang, jeg spiller Tekken, så mister jeg noget i Rocket League.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 17 jun 2017 10:34

Schmidty skrev:
Ingen der har et af disse certified items? :)


Skriv til mig, når jeg er online i RL eller på Dashboard. Der er nok rimeligt god chance for at, jeg har et :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » lør 17 jun 2017 10:40

Da Senzai skrev:
Schmidty skrev:
Ingen der har et af disse certified items? :)


Skriv til mig, når jeg er online i RL eller på Dashboard. Der er nok rimeligt god chance for at, jeg har et :)


Fedt mand, jeg adder dig lige så! :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 21 jun 2017 22:54

Jeg har det ret godt med, at vi lige fik et andet Danskerhold til at Rage quitte :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 24 jun 2017 19:03

Et hold mere!

Niveauet var pænt lavt igår efter en tolvtimers vagt, men stadig højt nok til, at vi får andre Danskere til at Ragequitte.

Det er plat, men vi hygger os. Forstår ikke, at vi ikke har nogen venner xD

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+2

Re: Rocket League

Indlægaf Morten Skou » lør 24 jun 2017 23:03

Sgu godt spillet det der Senzai :D Jeg får helt lyst til at spille Rocket League igen.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » søn 25 jun 2017 06:56

Det var sgu meget sjovt :)

Men hold kæft det var dårligt i går :shock: :D
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 25 jun 2017 19:17

Morten Skou skrev:Sgu godt spillet det der Senzai :D Jeg får helt lyst til at spille Rocket League igen.


Haha, det eneste tidspunkt, jeg og kanel tryharder er, når vi kan se, at vi spiller mod andre Danskere. Der er det af en eller anden grund super vigtigt, at man vinder xD

Resten af tiden kører vi bare rundt i cirkler og hører reggae :mrgreen:



Nergh skrev:Men hold kæft det var dårligt i går :shock: :D


Pt. er der minus overskud og koncentrationsevne. Jeg tænker også, at du snart må være pænt træt af at spille på hold med os xD.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 05 jul 2017 09:55

Jeg ved snart ikke med det her spil.

Jeg synes, at Rocket League (og DOA5:LR) er det bedste spil til PS4´eren, no doubt.

Det er bare som om, at de sidste to måneders tid, der er jeg blevet dårligere og dårligere for hver gang, jeg spiller det og jeg bliver frustreret, hver gang jeg rammer bolden forkert.

Jeg burde nok tage en lang pause. Min makker rejst til Brasilien de næste par måneder, så det ville være passende at tage en lang pause til, at han kommer tilbage.

Der er bare lige det, at der kommer en ny update i dag og den ser nuts ud. ARGH!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » ons 05 jul 2017 11:43

Da Senzai skrev:Jeg ved snart ikke med det her spil.

Jeg synes, at Rocket League (og DOA5:LR) er det bedste spil til PS4´eren, no doubt.

Det er bare som om, at de sidste to måneders tid, der er jeg blevet dårligere og dårligere for hver gang, jeg spiller det og jeg bliver frustreret, hver gang jeg rammer bolden forkert.

Jeg burde nok tage en lang pause. Min makker rejst til Brasilien de næste par måneder, så det ville være passende at tage en lang pause til, at han kommer tilbage.

Der er bare lige det, at der kommer en ny update i dag og den ser nuts ud. ARGH!

Det er jo fordi du bliver bedre og tempoet stiger :-) Men jeg har det på fuldstændig samme måde. Og efter 4 dage på roskilde kan jeg ikke ramme bolden ordentligt.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 05 jul 2017 12:54

Tjah! Mere realistisk har jeg nok bare fået langsomme fingre og gider ikke bruge tid i practice mode!

Tjek lige årets mål, jeg lavede forleden :mrgreen:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » ons 05 jul 2017 14:05

:-D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 05 jul 2017 14:46

Lol, jeg læste lige at den nye update først lander 00.00 i aften. Så er det da godt, at de kan skrive, at den har release den 05.07.17 :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 06 jul 2017 12:20

Generelt fed opdatering igår. Dog er der en af tingene, jeg ikke er helt vild med.

Det jeg først hørte, at der ville komme costumization af Engine Sounds blev jeg helt vild! En af de mange ting, jeg elsker ved Rocket League er alle de dumme lyde bilerne laver, når man aktiverer boost. Især Thermal er jeg vild med, da det får min Bil til at lyde som en fucking Jetjager! :mrgreen:

Desværre blev jeg lidt skuffet, da jeg så Engine Sounds inde i Garagen. Jeg havde forventet, at man kunne unlocke unikke lyde til bilerne. Uheldigvis, så har man adgang til alle lydene fra de andre bilers motorer.

Det betyder, at jeg f. eks kan få min Dominus til at lyde som Octane eller Breakout til at lyde som en Endo. Det er måske en lille ting, men jeg synes, at det er forvirrende på banen, at Bilerne lyder som om, at de er andre biler end de faktisk er.

F: eks også hvis man er en tryhard og bruger headset og lydene til at orientere sig om, hvor folk er på banen. Hvis man kan hører, at det der kommer en Esper op på siden af en (og ens kammerat kører i esper), så tror man, man er sikker, men så var det faktisk bare modstanderens Octane, der lød som en Esper.

Det kan godt være, at det er en lille ting, men jeg synes, at det er irriterende.

Så hellere, at man kunne unlocke unikke lyde i Crates eller, at hver bil kun havde 2 eller 3 at vælge imellem end, at man kan equippe lyde, der hører til andre biler end den man kører i.

Jeg tror, at det er første gang, at Psyonix har taget en beslutning, jeg ikke synes er god! :mrgreen:. Altså lige bortset fra, da de nerfede Neo Tokyo xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » tors 06 jul 2017 18:41

Jeg må sige det lotterisystem med keys og crates endelig har fået bægret til at flyde over for mit vedkommende. Ikke så meget for visuelle effekter til bilerne osv, men det at de "gemmer" de nye biler derinde og ikke samtidig sælger dem i Storen pisser mig af :-)

Hvad siger i? Køber i gladeligt 10 keys og håber på det bedste?
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster