Forum

Paladins.

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Paladins.

Indlægaf Laffer » lør 06 maj 2017 13:47

Jeg har ikke selv forsøgt mig :) men har da 5k

Nogen forslag til hvem man skal unlocke?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Paladins.

Indlægaf Vreki » lør 06 maj 2017 14:45

Du kan prøve dem alle sammen på skydebanen, det er vist mest et spørgsmål om personlig smag.

Ham goblinen i hans mech tiltaler mig, udelukkende pga den enorme mængde bly han kan lukke ud.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Paladins.

Indlægaf Vreki » lør 06 maj 2017 17:54

Nu fik jeg skrabet guld nok sammen, så konklusionen er:
1) Man kan godt købe karaktere bare med guld
2) Goblin-mechen sucks
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » lør 06 maj 2017 22:26

Haha, Goblin-Mech'en er min Main - han er kongen og efter min mening, den bedste i spillet :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » lør 06 maj 2017 22:29

Laffer skrev:Jeg har ikke selv forsøgt mig :) men har da 5k

Nogen forslag til hvem man skal unlocke?


Ifølge the Senzai school of Gaming, så skal du obviously bare tage den, du synes ser sejest Ud! :D

Så længe det ikke er en flank. Flanks er for n00bs og tøse-drenge. Det er Supports og Frontliners, der vinder spil :)

Der er aldrig nogen, der har sagt 'sejt, at du lige skød ham i ryggen uden, at han havde mulighed for at forsvare sig' :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Vreki » søn 07 maj 2017 07:17

Da Senzai skrev:Haha, Goblin-Mech'en er min Main - han er kongen og efter min mening, den bedste i spillet :mrgreen:


Jeg gav ham faktisk en chance mere pga ugens Frontline Quest. Han er meget bedre nå man lige forstår at han skal rimeligt tæt på gå at være effektiv :D

Men nu har jeg købt founders Pack, så er der frit valg på alle hylder.

Er der nogen der kan forklare hvordan økonomien fungere i spillet?
Jeg kan få kort i chests, men samtidig ser det ud til at de kan craftes for lidt eliksir?

Og hvad med de ting man kan købe i starten af hver runde, er de permanente? Ellers virker de godt nok dyre.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » søn 07 maj 2017 09:49

Hvis du tænker på de tre "store" kort, du kan vælge i starten af hver kamp, så er de permanent unlocket, når du først har betalt for dem en gang.

De ting, du kan købe, når runden starter, de er ikke permanente, men bliver købt med de penge, du tjener i løbet af kampen. Ligesom i Counter-Strike eller et MOBA.
Du får langsomt penge hele kampen og så får du ekstra penge for at spille din Rolle. Frontliners får flere penge for at stå ved objektivet, Support får penge for at heale, Damage Dealers får for at skyde nogle Motherfuckers og Flankers får for at ... I don´t know. Sådan nogle typer spiller jeg da ikke! :mrgreen:

Eliksir har jeg ikke sat mig ind i. Det er kommet efter, jeg stoppede med Paladins og begyndte på Rocket League igen :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Vreki » søn 07 maj 2017 10:58

Ja jeg er lige nødt til at blære mig lidt, ens første "Top Play" er nu en særlig oplevelse :)
Og det uden at være Flanker :wink:

Billede
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » søn 07 maj 2017 13:01

Sejt! :D

.. og det er næsten for sjovt det her... De få gange, jeg ikke spiller Robotten... Der spiller jeg.. Ja, gæt selv. TRÆMANDEN!! XD XD XD

Jeg er vild med din smag i figurer, Vreki! xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Laffer » søn 07 maj 2017 16:44

Købte grover! Han er rimelig fantastisk at spille som!

Fedt at man kan prøve de forskellige karakterer, synes der er en god blanding
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791

+1

Re: Paladins.

Indlægaf Sbergy » fre 12 maj 2017 10:12

Har spillet det en del på computeren, vidste ikke man kunne få til ps4... fedt!!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Sbergy » ons 05 jul 2017 10:30

Er der stadig nogen som spiller Paladins? :D
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København

+1

Re: Paladins.

Indlægaf Da Senzai » ons 05 jul 2017 10:37

Jeg gør ikke, men der er kommet en del updateringer siden sidst, jeg spillede det, så kan ikke forestille andet end, at det er bedre end nogensinde!

Det er dog et spil, der er bedst at spille med folk fra vennelisten, da det kræver en del samarbejde at have succes! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paladins.

Indlægaf Vreki » ons 05 jul 2017 10:44

Sbergy skrev:Er der stadig nogen som spiller Paladins? :D


Nix.
Det er egenligt ikke fordi jeg er blevet træt af spillet, men der er bare så meget andet nyt der har fanget min opmærksomhed.
Farpoint, Elite Dangerous, WipeOut. Jeg kan slet ikke nå alt det jeg gerne vil :(
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Paladins.

Indlægaf Sbergy » ons 05 jul 2017 11:18

Er ellers lige kommet i gang med det! Meget sjovt og udfordrende.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster