Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 07 jul 2017 00:28

Rocket League er game of the generation for mit vedkommende, så jeg køber gerne ti keys, hver gang, der kommer en update.

Jeg synes også, at Psyonix er fantastiske og tit, når fansne spørger om noget eller kommer med forslag, så er det med i den næste update.

Lige med hensyn til at gemme biler i crates, så synes jeg også, at det er irriterende. Selvom bilerne har nøjagtig samme hitbox som originalerne, så synes jeg stadig, at de for mig går på grænsen til at være "gameplay" items. Og gameplay Items synes jeg af princip ikke skal være gemt væk i kister. Syge hjul og Crazy boost er dog fair nok.

Men på den anden side, så har det bogstaveligt talt taget mig under 5 minutter at købe de nye biler på Reddit. Det gjorde det ihvertfald med Endo og Mantis. Bare vent en uge eller to og så kan bilerne købes for 3-5 keys på reddit - det tager ingen tid.

Så det er intet problem at få de nye biler. Principmæssigt synes jeg måske, at det er forkert at gemme "nye" biler (som f. eks Endo), der ikke er version 2 af en eksisterende i en crate. Biler som Roadhog XL eller Breakout Type-S er dog okay.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 08 jul 2017 18:27

Dobbelt Drop-Rate, min Røv!

Hvis nogen har nogen Overdrive kasser de vil af med Idag eller imorgen, så aftager jeg gerne :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » lør 08 jul 2017 19:25

Da Senzai skrev:Dobbelt Drop-Rate, min Røv!

Hvis nogen har nogen Overdrive kasser de vil af med Idag eller imorgen, så aftager jeg gerne :D

Tror de mener dobbelt så mange drops før en crate :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 08 jul 2017 20:36

At, den er dobblet betyder sikkert, at den er gået fra 1% chance til 2% :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 09 jul 2017 22:29

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 20 jul 2017 18:15

Jeg kunne godt tænke mig nogle flere danskere at spille med en gang imellem ^^

Solo Standard sucks.

Det kunne være fedt, hvis nogen vil være venner. Det skal bare ikke være nogen, der tager det alt for seriøst.

Niveau mæssigt er jeg sølv tre - Platinum 1 alt efter, hvornår I fanger mig :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 20 jul 2017 22:30

Tjek lige det her mål, Jacob lavede! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » fre 21 jul 2017 07:26

Da Senzai skrev:Tjek lige det her mål, Jacob lavede! :D



Haha det var virkelig nogle fede kampe i går :D
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 21 jul 2017 23:09

Ja, mand, det var sjovt! :D

I løbet af de to første kampe nåede jeg godt nok at tænke; Det her går aldrig godt, men så vandt vi tre i rap og så kørte det bare! :mrgreen:

Det var også et sick burn af J9:

Mig: Trolol lol lol, er du ikke i Diamond mere, J9?
J9: Nej, jeg har jo spillet med ham Senzai og Miss Sneaky.
Mig: Nå, ja. Bevares! :mrgreen:

Jeg elsker Rocket League. Håber, at FlipSid3 klarer sig godt til Dreamhack denne weekend! Glæder mig til at se dem! :D. Flipside er dem, jeg holder med! :D

Ellers er jeg også på Galeforce og EnvyUs. Gå EU ROCKET LEAGUE!!! NA SUCKS!! YOLO!!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 22 jul 2017 22:10

YEAH, DUDE!!

Så er FlipSid3 videre til dag 3! :D :D

Jeg har aldrig fuldt med i Sport, men fuck, det er fedt at sidde og se Rocket League! Jeg bliver mega-hype og har også taget mig selv i at råbe af skærmen og sidde og klappe af dem, når dem jeg holder med scorer et vigtigt mål!

Det er også Awesome af Marky kører i Backfire-bilen. Det er vidst første gang nogensinde, at den bil bliver brugt ved et "pro" eventm, haha! Ellers kører de normalt alle sammen rundt i Octane og en sjælden gang ser man en Batmobilen eller Dominus.

Marky virker også bare som en Cool dude, og han er ret sej i Interviewsne xD. FlipSid3 er kendt for at tabe i starten og så lave comebacks. Intervieweren spørger så også ind til, hvordan det er med dem, at de starter med at være bagud og så bruger deres "come-back-form-behind-mentalitet" til at vinde kampen. Og Mark er like: I dont know. Hvis jeg vidste det, så gjorde vi det ikke, for det er ikke fedt at starte med at være bagud 2-0.

Eller med hensyn til deres losing streak siden Dreamhack Sweden, der Marky også bare like: Tjah, nogen gange spiller vi like crap og andre gange spiller vi godt.

Fuck, det er fedt, at FlipSid3 er videre. Det er dem, jeg holder med! :D :D :D.

Jeg hygger mig også meget godt, hver gang Gale Force eller EnVy vinder. Det er lidt fedt at se, hver gang et EU-hold kører et NA-Hold over. :mrgreen:

EUROPA represent!!

PS: Synes egentligt, at Fickle er en god kommentator. Han ser nogen gode ting og giver sig tid til at fortælle dem.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » søn 23 jul 2017 16:49

Jeg er klart på Muffin Mens hold! Squishy laver nogle af de fedeste redirects og med sin 2v2 homie Torment + Gimmick er jeg sikker på de når langt!

Er paschy90 med i år?

EDIT: ah ja, paschy er med Mock-it. Også en vild trup!
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 23 jul 2017 18:25

Muffin Men er i god form i dag! :D

Synd, at de kommer til at tabe til mine drenge, Marky og Kuxir i semifinalen! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 23 jul 2017 19:29

Det blev vist ikke aktuelt alligevel, lol. :D

Jeg skal alligevel også også tidligt i seng xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » søn 23 jul 2017 20:59

Haha! Beklager FLipside røg ud

Tror muffin men får kamp til stregen mod G2!
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » søn 23 jul 2017 21:34

kom så Muffin Men!!!!
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster