Forum

Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Joa » fre 07 jul 2017 22:23

Hej Folkens.

Jeg tænkte det kunne være interessant med en tråd, hvor folk kan skrive hvilket spil de lige pt. arbejder på at få Platin/100% i. Det giver også os folk lidt mulighed for at følge med ved hinanden, hvis lysten skulle være der for sådan noget :)
Skriv gerne flere hvis man skifter lidt imellem et par spil man arbejder mod!

Personligt forventer jeg at mit næste Platin-projekt bliver Tekken 7, som fulgte med til min PS4. Trænger til lidt mere action efter at have siddet hele dagen for at platte Games of Thrones fra Telltale :lol:
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf klatzen » lør 08 jul 2017 07:22

Det ender nok med at det bliver Mankind Divided der står for skud. Efter at have fået ps4 igen efter knap et par års fraværende, er jeg nu fast besluttet på at score platin eller 100% i de spil jeg køber før jeg køber nye, således jeg får mere ud af spillet. Før gik det bare ud på at gennemføre og så videre til næste, men det gav lidt en tam følelse syntes jeg.

Anyway, valget stod mellem The Evil Within og Deus Ex men efter RE4 og Doom har jeg brug for noget mindre monster fyldt ;-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Joa » lør 08 jul 2017 17:32

Nå, det var ikke så længe det Tekken Platin tog om at komme i hus ;)

Regner med det næste jeg giver mig i kast med bliver Strider. Primært pga. mangel på andet og så virker det til at være et overkommeligt Platin at skaffe.
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Krede1972 » lør 08 jul 2017 19:39

3on3 Freestyle.

Jeg mangler et trofæ for at få platin.

Det går ud på at man skal blive MVP 200 gange. Det kan godt komme til at tage sin tid, da det jo i sagens natur ikke er noget man selv kan styre hvornår man bliver (udover bare at være helvedes god i hver eneste kamp - eller bare bedre end alle de andre :-D ). Der er 5 andre kombattanter i hver kamp som potientielt kan snuppe MVP'en, så statistisk set hvis jeg får MVP'en hver 6. gang jeg spiller en kamp, så skal jeg have spillet 6*200 kampe. Det er alligevel et par stykker.

Jeg mener dog at jeg har omkring 60 MVP'er i hus, sådan cirka sidst jeg kiggede i stats.
Jeg går ikke meget op i trofæer, men spil jeg synes er fede, sjove eller bare elsker vil jeg gerne have på listen.

P.S: Spillet er gratis
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

+1

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Sleipner75 » søn 09 jul 2017 09:34

Lego city undercover :)
Billede
Sleipner75
Niveau 4
 
Indlæg: 329


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf morfar » søn 09 jul 2017 12:54

Borderlands Pre sequel

Der er desværre kun grind tilbage, men jeg giver ikke op.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Ubertracker77 » søn 09 jul 2017 14:35

Letter quest remastered på vita på ferie. Killingfloor 2, der sidste Perk trofæ.
Og så bliver jeg næsten nødt til, at gå igang med until dawn. Når nu jeg har fået det "gratis" af PS+

Nu har apenapper jo fortalt, hvordan han flere gang var ved at skide i bukserne over en vaskebjørn i et skab ;) Så ser frem til lidt uhygge.
Senest rettet af Ubertracker77 man 17 jul 2017 12:44, rettet i alt 3 gange.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf mrlenniboy » søn 09 jul 2017 14:51

lords of the fallen
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Larsen » søn 09 jul 2017 15:37

Krede1972 skrev:3on3 Freestyle.

Jeg mangler et trofæ for at få platin.

Det går ud på at man skal blive MVP 200 gange. Det kan godt komme til at tage sin tid, da det jo i sagens natur ikke er noget man selv kan styre hvornår man bliver (udover bare at være helvedes god i hver eneste kamp - eller bare bedre end alle de andre :-D ). Der er 5 andre kombattanter i hver kamp som potientielt kan snuppe MVP'en, så statistisk set hvis jeg får MVP'en hver 6. gang jeg spiller en kamp, så skal jeg have spillet 6*200 kampe. Det er alligevel et par stykker.

Jeg mener dog at jeg har omkring 60 MVP'er i hus, sådan cirka sidst jeg kiggede i stats.
Jeg går ikke meget op i trofæer, men spil jeg synes er fede, sjove eller bare elsker vil jeg gerne have på listen.

P.S: Spillet er gratis


Det kunne være vi måske skal spille sammen så? Jeg går efter 10 Wins i streg, og jeg er "Kim" så du er næsten garanteret en mvp medalje hvis du ligger assist op til mig osv :)? Bare ansøg hvis det er
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470

+1

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Krede1972 » søn 09 jul 2017 18:10

Larsen skrev:
Krede1972 skrev:3on3 Freestyle.

Jeg mangler et trofæ for at få platin.

Det går ud på at man skal blive MVP 200 gange. Det kan godt komme til at tage sin tid, da det jo i sagens natur ikke er noget man selv kan styre hvornår man bliver (udover bare at være helvedes god i hver eneste kamp - eller bare bedre end alle de andre :-D ). Der er 5 andre kombattanter i hver kamp som potientielt kan snuppe MVP'en, så statistisk set hvis jeg får MVP'en hver 6. gang jeg spiller en kamp, så skal jeg have spillet 6*200 kampe. Det er alligevel et par stykker.

Jeg mener dog at jeg har omkring 60 MVP'er i hus, sådan cirka sidst jeg kiggede i stats.
Jeg går ikke meget op i trofæer, men spil jeg synes er fede, sjove eller bare elsker vil jeg gerne have på listen.

P.S: Spillet er gratis




Det kunne være vi måske skal spille sammen så? Jeg går efter 10 Wins i streg, og jeg er "Kim" så du er næsten garanteret en mvp medalje hvis du ligger assist op til mig osv :)? Bare ansøg hvis det er


Jeg smider en invite næste gang jeg er online.
10 winstreak kan også være en pain in the ass at få - især når man spiller med randoms. Man skal både være lidt heldig og så selvfølgelig spille på et hold som fungerer sammen.

Jeg spiller mest med Kim, Murdock, Pedro. Men mon ikke vi kan få det til at fungere? Vi kan i hvert fald give det et forsøg.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Kongefar » man 10 jul 2017 08:15

DriveClub, både 100 % og platin. Er snart nede på "kun" at mangle 10 trofæer i alt, men det kan virkelig være en tålmodighedstester. Men det er, og har været, et større long-term project der findes over 20 DLC pakker men også rart at have "fast" at holde sig til.

Det skal nok komme, selvom jeg mangler nogle af de allersværeste events stadig som kræver flere timers træning. :D
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Joa » tirs 11 jul 2017 17:39

Jeg endte med at gå en helt anden vej end Strider. Lige nu arbejder jeg på Orc Slayer (og har opgivet 2 gange at komme igennem spillet på en aften fordi det er SÅ ringe!).
Derudover hygger jeg lidt med Peggle 2 og Rocket League :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf klatzen » tirs 11 jul 2017 19:03

Status på mit Deus Ex eventyr er at det nu er gennemført første gang med knap 45% af trofæerne til følge. Så nu skal der grindes!
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Erroneus » ons 12 jul 2017 13:01

Job Simulator. Det er dog ikke særligt svært, men det er super sjovt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Joa » man 17 jul 2017 21:39

Joa skrev:Jeg endte med at gå en helt anden vej end Strider. Lige nu arbejder jeg på Orc Slayer (og har opgivet 2 gange at komme igennem spillet på en aften fordi det er SÅ ringe!).
Derudover hygger jeg lidt med Peggle 2 og Rocket League :)


Orc slayer blev heldigvis plattet for et par dage siden. Og Rocket League plat er næsten i hus (mangler at grinde omkring 95 items mere og køre 30 km. Derudover mangler jeg at spille et online game med en makker).

Har lige skaffet "Middle-Earth: Shadow of Mordor" i Game of the Year edition fra PSN (99 spir baby!). Så regner med at påbegynde det snart også :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster