Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 01 aug 2017 11:38

Jeg er endeligt kommet ud af min loosing streak og er begyndt at få nogle Wins! :D

Jeg tror, at det er har noget at gøre med, at jeg her på det sidste har spillet en masse 2v2 med J9. 2V2 er rigtigt god træning og har hjulpet mig med at komme af med nogle af de dårlige vaner, jeg har fået indarbejdet de sidst par måneder.

I 2v2 har man ikke tid til at lalle rundt. Der er du nødt til at være på hele tiden. I 3v3 havde jeg fået en dårlig vane med bare at køre rundt og samle boost hele tiden og så var klar på at flyve på alle indlæg. Du har ikke tid til at køre rundt og samle boost hele tiden i 2v2 og det er heller ikke nødvendigt død og pine at have 100 i boost hele tiden.

Tit er det fint nok bare at ramme et par af de små boost pads, når du kører frem og tilbage, så du har lidt at bruge, hvis det bliver nødvendigt.

Jeg ved, at det giver sig selv, men man (ihvertfald jeg) kan kan godt få nogle dårlige vaner af at sidde og stene alene i solo-standard.

Her er en video fra gårsdagens spil;

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » ons 02 aug 2017 11:17

Kan ikke lade være med at tænke på hvad det er for nogle modstandere I spiller imod? De er godt nok langsomme. Hvilken rank er I? :) det er dog et rigtig godt save du får lavet :D

På boxen spiller jeg I diamond 2, og der har man ikke tid til at vente på at bolden falder ned :p jeg køber det til ps om en uges tid, så vil jeg gerne være med :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 03 aug 2017 10:37

Jeg synes, at dem vi møder i 2v2 er all over the place. I den ene kamp spiller de som super n00bs og i den næste kan de bare det hele. Det er nok fordi, at J9 og jeg ikke er samme rang og derfor også bliver matchet op med folk, der er blandet rang.

Rocket League er superfedt, men jeg er ikke specielt god! :D. Jeg roder rundt i Guld og kan ikke spille med i Diamond. Du er bogstaveligt talt to liga´er over mig! :mrgreen:

J9 er Platin-Diamond-ish afhængig af dagen :D.

Du er velkommen til at spille med os, men du skal nok ikke være for glad for din rang :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 08 aug 2017 10:11

Okay, det har jeg godt nok ikke prøvet før. Blev igår både kaldt for cheater, booster, smølf og alt muligt.

Havde nok tabt like 20 kampe i streg, da vi sagde, nu er det nok! Så skiftede jeg lige til den gode bil og vi scorede bogstaveligt talt 8 mål og så fløj det bare med beskyldninger i chatten. This game nogengange.

Det er det samme i Solo-Standard. Der er kan man være verdensmester og carry 7 kampe i streg og i den næste, der bliver man kald noob Team-Mate, bedt om at hænge sig selv og jeg ved ikke hvad -selvfølgelig af den person på holdet med færrest point.

Det sjoveste var forleden, hvor mine team-mates kørte på et kick-off for sent og missede bolden. Jeg lavede lige årets redning og kørte ned og scorede... Alligevel blev der trykket vote for surrender og begge mine holdkammerater trykkede ja, selvom vi var foran.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 15 aug 2017 12:18

Haha!

Jeg er vild med at "Nice shot!" er blevet det nye "What a Save!" :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 05 sep 2017 14:02

Skulle der være enkelte derude, jeg endnu ikke har fortalt det til, så er jeg nu blevet Platinum for første gang nogensinde! Har aldrig været så højt oppe før! Troede jeg var stuck in gold forevigt!! :D

Skynd jer at kigge inden min stjerne forsvinder igen! :D

Jeg vil gerne takke Jah, min Mor, Selassie I og sidst men ikke mindst, Jay9 for at gøre det hele muligt! :mrgreen:

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 08 sep 2017 10:07

Så er det tid til den månedlige tudevideo.

Jeg tænkte, at jeg lige skulle have en Rocket League kamp til at starte dagen ud med. Det skulle jeg ikke have gjort.

Rocket League er et hold spil. Hvordan kan de her tosser nogensinde tro, at det hjælper, hvis de allerede tyve sekunder inde i kampen begynder at svine deres holdkammerater til?

Jeg bliver så træt.

Jeg skal nok til at slå chatten fra igen, men det er også bare synd i tilfælde af, at man møder cool guys eller andre danskere.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » fre 08 sep 2017 12:39

Da Senzai skrev:Så er det tid til den månedlige tudevideo.

Jeg tænkte, at jeg lige skulle have en Rocket League kamp til at starte dagen ud med. Det skulle jeg ikke have gjort.

Rocket League er et hold spil. Hvordan kan de her tosser nogensinde tro, at det hjælper, hvis de allerede tyve sekunder inde i kampen begynder at svine deres holdkammerater til?

Jeg bliver så træt.

Jeg skal nok til at slå chatten fra igen, men det er også bare synd i tilfælde af, at man møder cool guys eller andre danskere.




KLASSISK solo standard.

Ball chasers hele bundtet! Ham Lormic misser jo alt, klart den dårligste spiller i den kamp. Og Orange får altså også nogle pænt heldige mål
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Mads13 » fre 22 sep 2017 23:46

Jeg er gået fra at være ganske god til at være forfærdelig indenfor et par måneder. Jeg spiller generelt 2vs2 og er helt nede på silver nu. Det er snart på tide at give op nu tror jeg, men samtidig har Rocket League det perfekte forhold mellem fantastisk spil og det mest frustrerende i verden!

Mads
Mads13
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Rocket League

Indlægaf xXSNOOOPXx » lør 23 sep 2017 09:54

Nogen der er klar på lidt rocket? Jeg er på..
Er plat. Men gør ikke noget hvis du er lavere :)
Psn xXSNOOOPXx
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 23 sep 2017 21:29

Det "Nye" for mig i Rocket League er et lave Pinch-shots! Jeg så min helte, Kuxir97, gøre det i et kamp og tænkte; Det er fandeme smart!

Et godt Pinch er det fedeste i hele verden og det er vigtigt, at man råber "PiiiNCH!!" lige inden man gør det, så folk ved, at det er med vilje! :D





Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » søn 24 sep 2017 11:35

Er der nogen for jer, som spiller det på pc eller Xbox også?
Min oplevelse er, at der er forskel på hvor tungt spillet/bilerne er på hver platform.

På pc er det let, bilerne føles ikke tunge, på Xbox er de lidt tungere, men giver for mig den bedste oplevelse og styring. På ps4 er bilerne ALT for tunge. Jeg kan godt spille spillet og spiller også bedre end mine venner, som er vant til at spille derpå, men præcisionen at skud er bare ikke den samme.

Andre der oplever det? Ps4 bliver aldrig den primære rocket league platform, når det kører på den måde.
Det føles som om der er lidt delay på, jeg har tv'et på gaming mode (ligesom når jeg spiller Xbox) og bruger hdmi1 indgang, så det burde ikke være problemet.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » søn 24 sep 2017 13:06

Zieglers skrev:Er der nogen for jer, som spiller det på pc eller Xbox også?
Min oplevelse er, at der er forskel på hvor tungt spillet/bilerne er på hver platform.

På pc er det let, bilerne føles ikke tunge, på Xbox er de lidt tungere, men giver for mig den bedste oplevelse og styring. På ps4 er bilerne ALT for tunge. Jeg kan godt spille spillet og spiller også bedre end mine venner, som er vant til at spille derpå, men præcisionen at skud er bare ikke den samme.

Andre der oplever det? Ps4 bliver aldrig den primære rocket league platform, når det kører på den måde.
Det føles som om der er lidt delay på, jeg har tv'et på gaming mode (ligesom når jeg spiller Xbox) og bruger hdmi1 indgang, så det burde ikke være problemet.

Sjovt du har disse erfaringer. Jeg har set mange videoer med de bedste pc spillere og tænkt at deres biler så så meget lettere ud og kan svæve i længere tid, at jeg troede de brugte mods. Samtidig tænkte jeg også at de selvfølgelig er så gode at det bare ser sådan ud. Men så ser man nogle videoer hvor Jhzer ruller rundt på jorden for derefter at få bilen højt op i luften til et vildt freestyle mål... I don't know :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » søn 24 sep 2017 13:16

Fandt lige et eksempel på et move jeg synes ser mærkeligt ud. Ifht. vægt af bil 2min inde.

weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 26 sep 2017 19:36

....
Senest rettet af Da Senzai tirs 26 sep 2017 19:47, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster