Forum

Call of Duty WW2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Call of Duty WW2

Indlægaf ikkNico » ons 26 apr 2017 07:55

Det er bekræftet at næste COD vil foregå under 2. verdenskrig. Det betyder også farvel til boost jumping (yay) og red dot sigte (øv)

Den store afsløring; Worldwide Reveal Livestream afvikles i dag kl. 10PDT. Det er kl. 19 dansk tid, altså om lidt over 11 timer i skrivende stund.

Livestream kan ses her: https://www.callofduty.com/da/wwii

Jeg ved ikke om Skou også åbner chatten, og streamer på Xboxlife :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty WW2

Indlægaf DefenzZ » tors 27 jul 2017 22:09

2x Beta for PS4 første gang 25-28 August.Derefter 1-4 September.Da Call of Duty WW2 er det eneste spil jeg køber i år,håber jeg at det lever op til forventningerne.Glæder mig ihvertfald.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf dMITIj » fre 28 jul 2017 21:25

Ja jeg skal også have COD: WW2, men får det nok ikke købt før kort tid inde udgivelsen da Sommeren har været dyr dette år, så ingen BETA til mig :-( kan desværre ikke lige finde de 750,- som udgaven med Season pass koster, og jeg ved at jeg alligevel vil have Season pass så dumt ikke at købe den udgave.
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf Askinas » lør 29 jul 2017 10:19

Jeg er så klar på WW2 igen og er bestilt med beta og det hele :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf dMITIj » lør 29 jul 2017 12:04

Askinas skrev:Jeg er så klar på WW2 igen og er bestilt med beta og det hele :)


Beta, er det ikke en selvfølge så længe man forud bestiller?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf DefenzZ » lør 12 aug 2017 08:38

Med lidt under 2 uger til beta start (25/8) PS4 og 1/9 PS4/XBOX er der kommet lidt mere info om spillet.Supply drops bliver kun kosmetisk camo ect,ihvertfald ved launch.De har ikke meldt noget ud endnu omkring våben ect.Men det bliver helt sikkert som det plejer,med våben med forskellige stats senere.

Headquaters er Cod´s social space lidt ligesom tower i Destiny med op til 48 spillere.Der kommer noget der hedder "social score" Ved bl.a. at se dine venner åbne supply drops og deltage i de daglige,ugentlige og månedlige events kan du ranke din "social score" op.Jo højere din "social score" er jo bedre loot,vil du få i dine supply drops.

Zombie´s er også lidt anderledes end tidligere.Man starter i en tysk by beliggende på et bjerg.Første runde er som vi kender det, med døre og vinduer der kan beskyttes med planker.Derefter går det nedad i de resterende 29 levels.Jo længere ned i bjerget,jo blodigere ect.

Jeg håber personligt at multiplayer er lidt mere skill baseret end tidligere og at de belønner et godt aim.Hvis alle våben har samme TTK kan det jo være ligemeget med boltaction rifler.Så vil alle bare rende rundt med MP40 ligesom i Waw.

Theatre mode har de valgt at tage ud denne gang.Mit håb er at de har skruet et godt COD sammen til os.Men lad os nu se.....
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf wMikkel » lør 12 aug 2017 18:46

De lovede med BO3 det kun var kosmetisk, Det var en stor fed løgn.
Selvfølgelig kommer der våben i dem, De er ligeglade med deres fans
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf dMITIj » søn 20 aug 2017 12:49

Er der nogle der har fået lov at downloade noget COD:WW2?

har fået det forud bestilt Digital deluxe udgaven og kan ikke vente med at komme i gang :-)

fandt lige denne video i dag, ser lækkert ud :-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf DefenzZ » søn 20 aug 2017 13:31

Den der STG-44 har et alt for hurtigt TTK.Det er jo ligesom at spille Titanfall 2.Så bliver det som jeg frygtede,nemlig at alle kommer til at rende rundt med Thompson,MP40 eller STG-44.Har ingen skrupler med at afbestille,hvis det forholder sig sådan.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf dMITIj » søn 20 aug 2017 13:46

altså nu udkommer spillet først i Nov. så meget kan nå at blive rettet og med beta lige på trapperne skal der nok blive rettet op på div. weps osv.

synes generalt at de er gode til at regulere weps med tiden.. men lige frem at tale om at afbestille pga. et wepon er op fra start, kommer ikke til at ske for mit vedkommende :-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf Volpi » søn 20 aug 2017 16:36

Egentlig ved jeg ikke hvorfor jeg blir skuffet fordi (imo) i mine øjne ligner det meget klassisk cod.
Det er desværre så det der skuffer mig. Mangler noget slagMARK følelse. Det er blot mere af de småbaner uden andet element end "bang bang bang" uden så meget snilde osv.

Men som sagt vel meget tro mod cod serien og det er helt sikkert også godt nok:). Desværre bare ikke hvad jeg håbede.
Til gengæld håber jeg at det genåbner ww2 som genre
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf Askinas » søn 20 aug 2017 19:55

Glæder mig til, at prøve betaen her 25. august :D
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf MrGlennDK » søn 20 aug 2017 21:55

Nogle der ved hvornår de sender beta koder ud? :D
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf Askinas » søn 20 aug 2017 21:55

MrGlennDK skrev:Nogle der ved hvornår de sender beta koder ud? :D

Mon ikke vi kan forvente dem torsdag? :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Call of Duty WW2

Indlægaf dMITIj » man 21 aug 2017 21:02

Askinas skrev:
MrGlennDK skrev:Nogle der ved hvornår de sender beta koder ud? :D

Mon ikke vi kan forvente dem torsdag? :)



Hvordan downloader man Beta (når man har fået koden) altså vi har jo endnu ikke fået lov til at downloade noget som helst endnu :shock: :shock: :lol: :lol:
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster