Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » ons 13 sep 2017 16:59

Hej guys.

FIFA 18 demo'en er kommet på gaden i går og vi begynder for alvor at nærme os release d. 29 september (26 september hvis man har købt ICON edition).

Lige som de andre år, skal jeg i år spille en masse FUT - og i år bliver det nok endnu mere end jeg har gjort tidligere. Både fordi Milan for første gang i år har et konkurrence dygtigt hold, men også fordi der er kommet nogle nye tiltag som ved første øjekast godt kunne blive fan af.

Hvis der er nogle der er helt nye i FUT vil jeg da lige kommet med et bud på et par sider som er rigtig gode at bruge:

FUTBIN
Real-time opdateringer af priser, hjælp til SBC, mulighed for at lave "fiktive" hold inden i bygger mm. Vi skal nok ikke regne med den virker på release day, da der gerne lige går et par uger inden real time priserne fungerer. Uden sammenligning den vigtigste FUT side, da man se statistikker på spilpriser mm derinde. Der er også et markeds index, så man kan se om de 100 dyreste guld spillere generelt stiger/falder og en masse andet.

FUTHead
Rigtig gode til at komme med forudsigelser til feks ugens hold hvis man ønsker at investere i det feks. Man kan også bygge fiktive hold derinde og der er generelt meget hjælp at hente derinde. Der er også et godt community derinde, hvor man kan søge inspiration til det næste hold man gerne vil bygge.
Kan også varmt anbefale at kigge forbi news sektionen derinde under FIFA 18, hvor de kommer med beskrivelser af nye funktioner (Squad battles blandt andet)
De har også en liste over de nuværende 100 bedste kort i FUT inkl. icons, som blev annonceret i sidste uge.

https://fifaforums.easports.com/en/
Jeg hænger personligt også meget ud på det officielle FIFA forum, da folk GENERELT er ret hjælpsomme derinde. Men hvis i har spillet FIFA før ved i også at en stor del af communitiet er meget ungt og barnligt.
Der er masser af hjælp for folk der ønsker at prøve kræfter med at investere i TOTW, Marquee Matchups, SBC's osv. Så det er et rigtig godt sted at starte hvis man er ny :)


Håber der vil komme en masse liv i tråden herinde. Der er også en tråd på Xboxlife, hvor jeg selv kommer til at være ret aktiv, da der er mange FUT spillere derinde. Den kan du finde her:
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... 1#p1335161

Men det kan være der er nogle af jer der kun er herinde - og derfor tænkte jeg det kunne være fedt med vores EGEN tråd her på PSlife også.

Er i klar? Og hvor mange af jer har valgt at købe Icon Edition?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » ons 13 sep 2017 17:14

Jeg er hoppet på ICON edition! Når vi nu endelig får icons på PS4, så vil jeg da ikke gå glip af dem. ;)

Bruger selv både FUTbin og FUThead meget. Jeg bruger også FUTwiz, primært til at finde spillere til mit hold. Jeg kommer nok til at bygge et Serie A hold, og så med en bænk fra enten La Liga eller Premier League. Glæder mig specielt til at prøve Dreis Mertens, nu når han kan laves til en striker. Tror også Donnarumma bliver god, hans stats ser gode ud, og han er høj.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf j.rath » ons 13 sep 2017 18:33

Jeg er klar.

Er der nogen nyheder om hvornår web-appen er klar på fifa18? Der plejer jo at være daily gifts i starten.
Jeg tager nok den alm. version fra Bilka eller Elgiganten. De plejer at have dem på bud på release.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » ons 13 sep 2017 18:47

j.rath skrev:Jeg er klar.

Er der nogen nyheder om hvornår web-appen er klar på fifa18? Der plejer jo at være daily gifts i starten.
Jeg tager nok den alm. version fra Bilka eller Elgiganten. De plejer at have dem på bud på release.


D. 20 kommer web app og d. 21 kommer der ny companion app til smartphones og tablets :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » ons 13 sep 2017 18:51

hansen_acm skrev:Jeg er hoppet på ICON edition! Når vi nu endelig får icons på PS4, så vil jeg da ikke gå glip af dem. ;)

Bruger selv både FUTbin og FUThead meget. Jeg bruger også FUTwiz, primært til at finde spillere til mit hold. Jeg kommer nok til at bygge et Serie A hold, og så med en bænk fra enten La Liga eller Premier League. Glæder mig specielt til at prøve Dreis Mertens, nu når han kan laves til en striker. Tror også Donnarumma bliver god, hans stats ser gode ud, og han er høj.


Jeg regner med at køre fuldt Milan squad fra start og frem til jeg har fået tjent nogle coins. Tænker det kun Bonucci og måske Donnarumma, der bliver bare lidt dyre. Resten burde kunne erhverves ret billigt :)

Mertens bliver sammen med Dybala de mest giftige angribere i serie A!

Jeg laver som altid nok også et fransk hold senere. En front trio med Martial, Mbappe og Dembele (Eller Fekir) virker fristende. Og så er der generelt bare rigtig mange gode franske spillere uden det behøver være Pogba, Kante eller de andre dyre drenge :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » ons 13 sep 2017 20:13

Mit FUT niveau er på hygge niveau, men jeg er klar, det er som regel meget sjovt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf j.rath » ons 13 sep 2017 21:01

Jeg håber at kunne starte med noget lign det her.

Billede
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » ons 13 sep 2017 21:31

j.rath skrev:Jeg håber at kunne starte med noget lign det her.

Billede



Jeg glæder mig til at se om det er de samme formationer, der kommer til at være gode i FIFA 18. I 17 synes jeg de fleste endte med at spille med to angribere, og uden decideret kanter. Ud fra demoen har jeg ikke rigtig kunne fornemme om det var fordelagtigt at spille med kanter igen.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 14 sep 2017 10:01

j.rath skrev:Jeg håber at kunne starte med noget lign det her.

Billede


Rigtig fint starter hold - også med gode WR :)

Jeg tror jeg kommer til at starte med 4-3-3 formationen, dog med en CDM. Men jeg skal også have prøvet 3-5-2 i år, da den vil passe ret godt til Milans hold som der er købt ind. Forventer faktisk de spiller i den i aften i Europa League.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf MatHan1990 » tors 14 sep 2017 12:38

Er der nogen der har nogle gode tips til at tjene coins i starten af sæsonen? :)
Måske allerede på web-appen?
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » tors 14 sep 2017 14:45

MatHan1990 skrev:Er der nogen der har nogle gode tips til at tjene coins i starten af sæsonen? :)
Måske allerede på web-appen?


Jeg plejer og tjene på consumables i starten. Kontrakter og position changes plejer at være rimelig nemme og få en profit på. Og når de første SBC kommer ud, er der rigtig mange coins og tjene.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Schmidty » tors 14 sep 2017 17:25

Jeg er også mega klar på FUT som altid! Det er den mode i FIFA, som helt klart siger mig mest, og det er den mode, som bliver tæsket igennem de første par måneder efter udgivelse :D
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Schmidty » tirs 19 sep 2017 17:26

Er der nogen, der har nogle kontakter, som ved, om FIFA 18 bliver sat på tilbud til 399, som det plejer i Elgiganten? :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf tue69 » ons 20 sep 2017 21:18

Web appen er åben nu.

Mange kan ikke tilgå transfermarkedet - det kan jeg heller ikke. Lavede til gengæld et dejligt træk:

Billede
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf j.rath » ons 20 sep 2017 21:20

tue69 skrev:Web appen er åben nu.

Mange kan ikke tilgå transfermarkedet - det kan jeg heller ikke. Lavede til gengæld et dejligt træk:

Billede



Godt pull må man sige!
Jeg trak Gameiro som bedste kort i mine startpakker..
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron