Forum

Destiny klan - DKDK

Alt som er klan relateret.

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Iasakai » man 11 sep 2017 08:26

Det er ingame! Men godt at vide vi er nogle stykker - det ville være trist at skrabe point sammen til klanen hvis det var bugged!
Iasakai
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Jb » man 11 sep 2017 09:42

Jeg vil gerne have en invite til klanen hvis muligt :) jeg er total casual - startede lige igår aftes og ramte lvl 7 inden jeg gik i seng - jeg kører nok primært Sentinel Titan :)
dem der er aktive må også gerne add mig på psn - skriv lige pslife i emnet :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » man 11 sep 2017 13:12

Jeg vil gerne have en invite. Har spillet Destiny 1 till my fingers bled....

Apenapper

Tænker også,at ubertracker77 ønsker en invite.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » man 11 sep 2017 13:27

@jb - kan se du selv fandt frem til klanen på bungies hjemmeside :)

@morfar - der er sendt invite afsted til dig, men kan ikke finde ubertracker77 på bungies hjemmeside. Kan du ikke lige få ham til at logge ind på deres side med hans PSN, så skulle han gerne kunne findes.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf baunevej » man 11 sep 2017 14:06

Hvis nogen har lyst til og spille iaften efter 18 er jeg frisk på alt :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » tirs 12 sep 2017 16:59

Så er vi en rank 2 klan, og får nu mere glimmer når vi får engrams. Der er en cap på hvor meget Clan XP der kan tjenes pr klan, nemlig 100.000, så vi når ikke rank 3 før næste uge.

De 5000 XP man personligt kan tjene er pr karakter, så det er muligt at tjene 15000 pr spiller hvis man har alle 3 karakterer.

Der er stadig lang ventetid på at få notifications på Destiny appen, men forhåbentlig vil den igangværende server maintenance fjerne det problem. Ellers vil jeg begynde, at kigge på andre muligheder, for at vi kan aftale kampe. Det vil selvfølgelig hjælpe når clan roster virker in-game, så man kan se hvem der er online og alle infos på deres power level osv. Men det vil også være dejligt at kunne aftale nogle dage frem.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » tirs 12 sep 2017 17:22

Nogle der ved om der bliver ved med at være tid på nightfall? Det er jo komplet latterligt de har gjort det og næsten umuligt at gennemføre. Vi forsøgte igår på sidste uges Strike og prøvede Idag på denne uges Strike. Ikke nok med du ikke har nok tid til at komme igennem så skal du også hele tiden holde øje med hvilke våben der skader mest i de forskellige områder (disse skifter i samme område flere gange) hvis tiden bliver ved med at være i nightfall så kommet jeg aldrig til at spille det (samt mange andre)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Tupilak » tirs 12 sep 2017 18:40

Kommer nok an på hvad light lvl man har.

Vi gennemførte nightfall i går med over 5 min tilbage af tiden.

Her i dag var det lige under 5 min tilbage.

Spar supers til bossen og vent på den rette element
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » tirs 12 sep 2017 18:52

Tupilak skrev:Kommer nok an på hvad light lvl man har.

Vi gennemførte nightfall i går med over 5 min tilbage af tiden.

Her i dag var det lige under 5 min tilbage.

Spar supers til bossen og vent på den rette element


Uanset hvordan og hvorledes så følte vi overhoved ikke vi var i nærheden af at vinde noget som helst. Hverken igår eller Idag. Tror de ødelægger det for mange der ikke er så hardcore til spillet
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » tirs 12 sep 2017 21:48

Det roadmap der er blevet sendt ud for september er der en eller anden form for tid pres på Nightfall desværre. Det er en alt for nem måde at gøre noget svært, og i dette tilfælde gør det at der næsten kun er en måde at klare missionen på.

Løb, find ud af hvor man skal skyde fjender, og hvor man kan løbe forbi, kom frem til bossen, vent på super, vent på rette damage type, dræb bossen hurtigt. I min bog er det ikke sjovt.

Jeg synes at den timer der blev sat på i D1 gav mening. Spil Nightfall og gennemfør, få loot. Og hvis man klarede det under 30 min, få mere loot. Så meget hellere de satte den modifer på sammen med den originale Nightfall modifier, der stoppede missionen hvis alle døde. Det gjorde det spændende og man blev hele tiden nød til at tilpasse sig en given situation hvis en af de andre døde.

Det er også et problem at der er så stort et spring i sværhedsgrad. Det går fra forholdvis nemt/tilpas PVE til meget svært, uden noget imellem. Og vi kan ikke engang vælge og spille den normale version af det Strike der er Nightfall, så vi kan øve det. Ja man kan gå ind i Strike playlisten og hoppe ind og ud indtil man får det rigtige Strike, men det er jo ikke rigtig sjovt.

Da de fremlagde ideen med den ugentlige Flashpoint, lød det til at ændre fjender på den valgte planet, gøre det sværere med nye events. Men det er bare at lave Public Events, som mange alligevel laver da det er den bedste måde at få loot på. Men Flashpoint lød til at blive End Game, men er det slet ikke. Så som det ser ud lige nu er Nightfall og Raid det eneste PVE end game vi får. Hvorfor ikke lave daily story missions med modifiers på? Hvorfor er der ikke en Heroic Strike playlist? De havde så mange gode ideer i D1 med Taken King og derefter, som de af en eller anden grund ikke har valgt at føre over.

Tror denne aften med forlænget server maintenance har været godt nok til lige at stoppe op, og tænke over hvad jeg synes om spillet. Jeg elsker historien og adventures. Exotics er virkelige sjove. Føler at Exotic armor ændre på den måde jeg spiller på, og synes det er fedt at der er våben set bonus til Mida/Mini Mida og Sturm/Drang. Men der er ikke nok mellemsvært content, og Bungies mission med at gøre spillet mere tilgængelig til flere spillere, har måske fjernet for meget af RP fra RPG.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dummiz » tirs 12 sep 2017 22:06

Dropdat skrev:Det roadmap der er blevet sendt ud for september er der en eller anden form for tid pres på Nightfall desværre. Det er en alt for nem måde at gøre noget svært, og i dette tilfælde gør det at der næsten kun er en måde at klare missionen på.

Løb, find ud af hvor man skal skyde fjender, og hvor man kan løbe forbi, kom frem til bossen, vent på super, vent på rette damage type, dræb bossen hurtigt. I min bog er det ikke sjovt.

Jeg synes at den timer der blev sat på i D1 gav mening. Spil Nightfall og gennemfør, få loot. Og hvis man klarede det under 30 min, få mere loot. Så meget hellere de satte den modifer på sammen med den originale Nightfall modifier, der stoppede missionen hvis alle døde. Det gjorde det spændende og man blev hele tiden nød til at tilpasse sig en given situation hvis en af de andre døde.

Det er også et problem at der er så stort et spring i sværhedsgrad. Det går fra forholdvis nemt/tilpas PVE til meget svært, uden noget imellem. Og vi kan ikke engang vælge og spille den normale version af det Strike der er Nightfall, så vi kan øve det. Ja man kan gå ind i Strike playlisten og hoppe ind og ud indtil man får det rigtige Strike, men det er jo ikke rigtig sjovt.

Da de fremlagde ideen med den ugentlige Flashpoint, lød det til at ændre fjender på den valgte planet, gøre det sværere med nye events. Men det er bare at lave Public Events, som mange alligevel laver da det er den bedste måde at få loot på. Men Flashpoint lød til at blive End Game, men er det slet ikke. Så som det ser ud lige nu er Nightfall og Raid det eneste PVE end game vi får. Hvorfor ikke lave daily story missions med modifiers på? Hvorfor er der ikke en Heroic Strike playlist? De havde så mange gode ideer i D1 med Taken King og derefter, som de af en eller anden grund ikke har valgt at føre over.

Tror denne aften med forlænget server maintenance har været godt nok til lige at stoppe op, og tænke over hvad jeg synes om spillet. Jeg elsker historien og adventures. Exotics er virkelige sjove. Føler at Exotic armor ændre på den måde jeg spiller på, og synes det er fedt at der er våben set bonus til Mida/Mini Mida og Sturm/Drang. Men der er ikke nok mellemsvært content, og Bungies mission med at gøre spillet mere tilgængelig til flere spillere, har måske fjernet for meget af RP fra RPG.


Ved du om den lorte timer bliver i nightfall fremover? Eller er det kun et stykke tid?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » tirs 12 sep 2017 22:12

Som jeg har forstået det, så er den modififer der altid, bare i forskellige versioner. Sidste uge var det ektra tid pr kill, og denne uge er det noget med at hoppe igennem ringe for ektra tid (?!!?). Så desværre ja.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf morfar » tirs 12 sep 2017 22:27

Hvis nok spillere viser utilfredshed, så patcher de det vel væk på et tidspunkt?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Dropdat » ons 13 sep 2017 19:36

morfar skrev:Hvis nok spillere viser utilfredshed, så patcher de det vel væk på et tidspunkt?


Da D1 udkom havde Nightfall en modifier som bare hed Nightfall der sendte teamet til orbit hvis alle døde. Det skabte os en del utilfredshed, men mener der gik 9 eller 12 måneder før de fjernede det.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny klan - DKDK

Indlægaf Steffensen92 » fre 15 sep 2017 17:59

Hey, jeg vil gerne have en invite hvis der stadig er plads :) jeg er power lv 267 og vil snart gerne prøve nightfall og raid.
Steffensen92
Niveau 0
 
Indlæg: 3


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster