Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 26 sep 2017 19:42

Zieglers skrev:Er der nogen for jer, som spiller det på pc eller Xbox også?
Min oplevelse er, at der er forskel på hvor tungt spillet/bilerne er på hver platform.


Jeg har spillet lidt med Neon, der er PC-spiller. Den første time går altid med, at han beklager sig over, at han ikke kan spille "denne her version" og at han er meget bedre på PC, og at han misser shots, han plejer at ramme. Neon er cool og plejer at vide, hvad han taler om, så tror bestemt ,at der er noget om snakken.

De får gange, jeg har spillet Rocket på PC, diverse "offline" turneringer, så har det også føltes forkert og anderledes end, hvad det plejer, så jeg tror på, at der er en meget lille, men mærkbar forskel.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 26 sep 2017 19:47

Hvordan har I det med den nye update, der kommer den 28?

Jeg har døbt den; "Baby-Updaten" fordi, at det virker som en opdatering, der er lavet til baby´er. I den nyeste update laver de Goal-posts og væggen gennemsigtig, når man står på mål, så man kan se bolden, når den er ude i siden. WTF?!

Det fede ved at stå på mål er sgu da, at YOLO ´en den, når man ikke kan se en skid og når bolden, så endeligt kommer, så får man solen i øjnene og hold i nakken, på grund af, at man kigger direkte op i luften med Ball-Cam.

Det virker lidt for nemt, at man nu, kan se, når og hvor bolden kommer. HVad siger I? Tror I også, at det tager noget af det sjove af, ved at stå på mål?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 02 okt 2017 14:13

Jeg synes godt nok, at det er hårdt at være FlipSid3 fan iøjeblikket. Jeg tror, at vi har tabt 5 Kampe i streg nu. FlipSid3 laver stadig de fedeste plays, men de mangler lige det sidste. Jeg synes egentligt ikke, at de er dårligere nu end de var i starten, problemet er bare, at alle de andre hold er blevet bedre og også har nogle vanvittige spillere.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » man 02 okt 2017 16:35

Da Senzai skrev:Jeg synes godt nok, at det er hårdt at være FlipSid3 fan iøjeblikket. Jeg tror, at vi har tabt 5 Kampe i streg nu. FlipSid3 laver stadig de fedeste plays, men de mangler lige det sidste. Jeg synes egentligt ikke, at de er dårligere nu end de var i starten, problemet er bare, at alle de andre hold er blevet bedre og også har nogle vanvittige spillere.


Cloud9 all the way baby!
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 08 okt 2017 19:59

Hvordan har i det egentligt med det nye season Reward system, der blev introduceret i sidste sæson? Systemet med, at man skal vinde tolv kampe per rank?

Da det kom i sidste sæson valgte min min makker at droppe Rocket League med begrundelsen; "At han ikke kunne tage det nye system seriøst". (og usagt også kombineret med en dalende interesse/tid til gaming).

Til at starte med synes, jeg, at det var det dummeste grund jeg havde hørt - men nu kan jeg godt forstå ham.

Jeg har siden den seneste updatering spillet 40 (!!) rankede kampe og jeg har stadigvæk ikke engang fået min Bronze reward.

Jeg spiller tre forskellige game modes. Solo Standard, når jeg er alene. Double, når jeg spiller med J9 og Standard de få gange, vi kan stille et helt hold. Det vil sige, at jeg skal spille 30 Placement kampe før, at den overhovedet begynder at registrere mine Wins.

Rocket Leagues Matchmaking system fungerer ret godt. Det betyder, at tager jeg mig sammen, så vinder jeg ca. 50% af mine kampe.

Ligenu er jeg Platin i alle tre gamemodes. Hvis vi siger, at jeg vinder halvdelen af alle mine kampe, så skal jeg spille minimum 126 kampe for at få min Platin Reward, som jeg mener, at jeg fortjener. Og det er uden, at ryge ud af Platin.

Det kommer altså til at tage lang tid!

Jeg fandt også ud af, at min anden makker har en ekstra Rocket League Profil. Der er nogen, der vil kalde det Smurfing. Det gør jeg ikke. Jeg ved, at han er ligeglad med om vi sidder og taber 20 kampe i streg (han spiller jo med mig, lol :mrgreen: ).

Nej. Den ekstra profil er fordi, at han gerne vil have din Diamond Reward på sin hovedprofil - men samtidigt vil han også spille med os. Problemet er bare, at jeg også nogle af de andre vi spiller med er en flok n00bs, så når han spiller med os, så taber vi. Det betyder, at han risikerer at ryge ud af Diamond.

Det er ikke noget problem for mig, at spille de 126 kampe det kræver. Det er jo ikke svært og jeg skal nok nå det på de to-tre måneder et sæson varer. Det er bare irriterende, at vi lige skal grinde 126 kampe før, at vi kan slappe af og nyde spillet uden at være bekymret for at ryge ned i rank.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » søn 08 okt 2017 22:12

det tager lidt længere at nå sin "level cap" ,hviklet jeg tror er derfor de har gjort det (motiverende?). Og man skal jo bare have sin reward i een disciplin :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » tirs 10 okt 2017 19:27

Som jeg ser det gør det sin rank mere præcis. Hvis man ikke formår at holde sig i diamond fx, så er det nok fordi man ikke hører til der. Man kan jo godt ranke op fra platin men så møder man jo så bedre modstandere.
Jeg synes det er fint, jeg elsker også spillet, så jeg har ikke noget imod at spille flere kampe :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » ons 11 okt 2017 12:26

jeg spiller mest 3vs3 ranked. Hvis en team mate skrider får man nu 15 min penalty på matchmaking hvis man vælger at smutte et stykke tid bagefter?? Gjorde man da ikke før vel?
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 10 nov 2017 21:42

Hvem holder vi med i denne Weekend?

I mangel på FlipSid3, så er jeg Team GaleForce, men skal jeg være helt ærligt, så er jeg glad, sålænge, at jeg får lov til at sidde og se EU hold, der tæsker NA hold, lol! :D :D

Lad med gætte, Jacob holder med Cloud9 :D

PS. Jeg kan også godt unde NRG et par wins, for de er det eneste NA hold, med en Rigtig mand på holdet, nemlig; FIRKANTEN aka Jacob. For det første kører han ikke Octane og for det andet, så kører han rundt med den største hat i hele spillet! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » tirs 16 jan 2018 19:09

Jeg har i dag slettet spillet på alle platforme. En person hackede min psn account, tog alle min rl items og nu vil psyonix intet gøre, venter på svar fra PlayStation. Har haft min konto beskyttet så godt som man kan og har på intet tidspunkt givet info ud.
Synes virkelig det er dårlig kundeservice, at de godt ved hvem der har min items - de kan se hvem der indgik i den Trade, men intet vil gøre ved det. Psyonix skrev: “... men på den lyse side, så er det kun cosmetics, så du kan jo bare spille kampe og samle ting igen.” Det kan vist gøre enhver målløs.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 17 jan 2018 21:13

Det synes jeg er et rigtigt tarveligt svar at give dig. Psyonix ved udmærket godt, at der er mange, der går højt op i at samle på Items og de er heller ikke gratis. Jeg har snart brugt over 1000 kroner på nøgler alene.

Synes da i det mindste, at de skulle tilbyde dig nøgler for mistede items. Hvis supporten ikke vil hjælpe, så kan du prøve at slå det op på reddit, så det får opmærksomhed der. Psyonix har community managers, der sidder og læser trådene, derinde.

Hvis jeg var så uheldig at miste mine ting, så ville jeg nok bare købe en Mantis for 1 key på reddit og så ellers ikke bruge flere penge på spillet. Er også efterhånden nået til det punkt, at jeg synes, at det er sejeste at køre rundt i ting, der ikke er fra lootbokses :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 12 mar 2018 23:13

Hej!

Ifølge Copenhagen Games Facebook side, så holder de turnering i Rocket League - men akkurat som sidste år, så kan jeg ikke finde noget som helst info på deres hjemmeside. Er det mig, der er væk eller er det bare for sjov, at de har skrevet, at der er turnering i Rocket League? Hvem ved mere end mig?

Har også skrevet til dem på Face (hvor de har skrevet, at der er RL), men har på fornemmeren, at de ikke svarer.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 23 apr 2018 17:46

Rocket League sæsonen er for mit vedkomemnde ovre. De sidste par måneder har jeg brugt mere tid på at se Rocket League end på at spille det! :lol:

Men desværre så blev mit favorithold FlipSid3 slået ud af RLCS igår og er derfor ikke med mere - og så er der vist ikke så meget ved at se det for mig. Det meste af tiden er jeg lidt meh, når jeg ser Rocket League, men så snart, at det er Kuxir og kompagni, der er på banen, så går jeg åndssvagt højt op i det - jeg tager mig selv i at sidde og råbe af skærmen, når de misser et save eller rejse mig op og klappe efter et flot mål! Det er så dumt, men sjovt! :D

Jeg ender nok med at tune ind til finalen, når det er EU mod US - hvis altså ikke lige, at jeg er på arbejde! Af de resterende hold, så holder jeg mest med Vitality.. Egentligt kun fordi, at det er det hold med de ældste spillere.. Ja, så gammel er jeg nu, at jeg bare holder med det hold, der er ældst! :mrgreen:

Jeg har også fået min Rocket League hætte-trøje. Jeg har kun haft den på i byen 2 gange og jeg er blevet stoppet 5-6 gange :mrgreen: . Det er en, der råbte "Rocket League 4 Life" efter mig på gaden, en i Biografen spurgte mig, om jeg havde vundet den, jeg er blevet stoppet i toget og trøjen blev også kommenteret på Burger King!

Jeg er vild med, at der er så mange mennesker i by-billedet, der genkender trøjen og elsker Rocket League nok til at begynde at tale med mig. Jeg er ikke den eneste, der er fan af spillet, lol! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » lør 07 jul 2018 13:09

Jeg søger andre danske spillere der ligger i champ 1 eller 2 og måske endda sigter efter en grand champ titel. Er der nogen herinde? :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf xXSNOOOPXx » man 09 jul 2018 17:51

Zieglers skrev:Jeg søger andre danske spillere der ligger i champ 1 eller 2 og måske endda sigter efter en grand champ titel. Er der nogen herinde? :)


Er kun dia 3 i min højeste rank.. Men du kan da adde, måske du har et par tricks :D
Psn er xxsnooopxx
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron