Forum

Middle-earth: Shadow of War

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf farzam1999 » søn 26 feb 2017 20:43

Det ser ud til at Middle-earth: Shadow of Mordor får en efterfølger, der kommer til at hedde Shadow of War.
Igen har Warner Games samarbejdet med Monolith Productions.
Den amerikanske butik Target, har ved en fejl leaked et billede, box-art, synopse og Gold Edition (samt indholdet + pris) til spillet.
Der er p.t. en placeholderdato som er 22. august.

Det skulle siges at den officielt bliver præsenteret mandag.
Hvad synes i?
Personligt ser jeg meget frem til det, og tror det bliver en day one for mig.
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens

+3

Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf farzam1999 » søn 26 feb 2017 20:52

Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf Erroneus » søn 26 feb 2017 21:09

Giver god mening, det første var rigtigt fint og hele nemesis delen virkede super godt. Jeg håber bare de formår at gøre verden lidt pænere og selv om det er oki at have dyster landskaber, så blev det nogle gange meget brunt i mørkt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf farzam1999 » søn 26 feb 2017 21:12

Nemesis systemet var virkeligt godt, og havde meget potentiale, det er nok derfor de vil gøre mere ud af det denne gang.
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf Vreki » søn 26 feb 2017 22:35

Rigtigt godt spil.
Jeg fik godt nok aldrig gennemført det, men jeg kunne sagtens finde på at investere i en toer alligevel.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf Rytteren » søn 26 feb 2017 22:38

1'eren var et fint spil. Lånte det på biblioteket, og syntes Batman kampsystemet blandet med "open world/frihed" og nemmesissystemet virkede godt. Historien var ikke helt i top, og området virkede dødt (fair nok, det er Mordor :P ).

Der skal forbedres meget, hvis jeg skal købe spillet og ikke låne det på biblioteket.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+2

Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf farzam1999 » man 27 feb 2017 16:47

Så er der kommet en officiel trailer til spillet!
Der kommer en normal udgave, silver edition og gold edition.
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf emilhh » tirs 28 feb 2017 12:48

Efteråret er redet! :)
Glæder mig vildt meget til at komme i gang igen med denne serie. Nød virkelig at udføre sidequest i etteren, hvilket jeg ellers ikke finder særligt underholdende. Det bliver også spændende og se, om man i denne udgave kommer til at have interaktioner med venners nemesis'er, hvilket jeg mener, at man gjorde i etteren.
Billede
emilhh
Niveau 1
 
Indlæg: 75
By: København


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf Raptor660 » ons 08 mar 2017 22:41

https://m.youtube.com/watch?v=xl4bkIGgiyc

Gameplay

Jeg var vild med shadow of mordor og jeg er dælen dulme klar til shadow of War! :mrgreen:
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf farzam1999 » lør 30 sep 2017 13:16

Så er der kun små 11 dage til spillet kommer, hvilke udgaver har i fået pre-orderet? Eller køber i det på selve udgivelsesdagen? Kommer dog an på, hvor mange det har sprunget fra grundet microtransactions.
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf Erroneus » lør 30 sep 2017 18:13

Det er ikke et spil jeg har behov for at eje ved udgivelse, så jeg venter til det er faldet i pris. Det første var rigtig fint og det her ser lovende ud, men der er for meget andet som skal spilles først :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf Vreki » lør 30 sep 2017 21:54

farzam1999 skrev:Så er der kun små 11 dage til spillet kommer, hvilke udgaver har i fået pre-orderet? Eller køber i det på selve udgivelsesdagen? Kommer dog an på, hvor mange det har sprunget fra grundet microtransactions.


Microtransactions virkede som en kold spand vand i hovedet på mig.
Man kan tydeligt mærke på spillene at der bliver lavet ekstra grinds og timegates hvis de sælger xpboosts eller forskellige former for lykkepakker.
Det går simpelthen ud over flowet i spillene, der oftes ender med at blive mere arbejde end fornøjelse.


Jeg samler det nok op når det engang er faldet til en hundredelap, hvis ikke anmeldelserne er for stygge.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf farzam1999 » søn 01 okt 2017 11:17

Er helt enig med jer begge. Det med microtransactions ødelagde det for mig, derfor venter jeg også til det er faldet i pris, eller at der kommer en udgave med alt DLC i.

Det bliver derfor ikke et day one køb.
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf Rena » ons 04 okt 2017 23:40

Fik min copy i dag med posten og har lige fundet ud af at, det næsten 1 uge før release
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Middle-earth: Shadow of War

Indlægaf TheisDanishPride » fre 06 okt 2017 22:14

Rena skrev:Fik min copy i dag med posten og har lige fundet ud af at, det næsten 1 uge før release


Vildt nok. Jeg havde engang en kontakt i Blockbuster, så spillede selv nogle spil en uge før, men har aldrig oplevet at det er sket, at spil er blevet tilsendt så meget før. Håber det er godt. :)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster