Forum

Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Ubertracker77 » tors 24 aug 2017 07:52

Visses vasse apenapper. Jeg arbejde med warhammer quest, der er pt ingen der platin i det. Så det tegner umiddelbart ikke for godt ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf CanonBall » ons 27 sep 2017 15:13

Arbejder pt på Project Cars 2 og Pyre fra skaberne af Transistor :D
CanonBall
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Slagelse


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf HEADSTAR » ons 27 sep 2017 20:42

Abe's Oddesey New 'n' Tasty men det kommer til at tage et øjeblik. Fedt spil irøvrigt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf klatzen » søn 01 okt 2017 08:45

Det har været længe undervejs, men mangler nu kun at gennemføre The evil wihtin igen på under 5 timer samt på akumu sværhedsgrad. Så skulle det platin være hjemme ;-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf CanonBall » man 02 okt 2017 18:34

Arbejder pt på Uncharted 4 og Metal gear, Phantom Pain :D (ny profil)
CanonBall
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Slagelse


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Maethiel » tirs 03 okt 2017 16:44

Fifa 18. Det er dog ikke sikkert det lykkes... Har spillet alle fifa spil siden 09 (har faktisk spillet alle siden 97, men det var på pc indtil 03, og så på ps1 og ps2, indtil 09. Så ingen trophies der, og har kun fået platinum i Fifa 12 og 15.
Så odds er imod mig :D

Hader online trofæer og pro club trofæer..... Kom nu væk med dem.... I Fifa 17 gik jeg glip af mit platinum, pga den der med at vinde draften online. Det kan jeg ikke magte. Vil ikke bruge så mange penge på ultimate team.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf CanonBall » søn 15 okt 2017 21:29

Enough bs. Destiny 2 er en tidssluger. Nemt platin, men nøj, det kræver sin mand, specielt når man godt kan lide at lave/starte nye characters op. Og så F1 2017. Har ingen intentioner om at Platinere FIFA 18, det er ren og skær Ultimate Team.
CanonBall
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Slagelse


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Ubertracker77 » ons 18 okt 2017 13:48

Destiny 2, hvis trials of nine nogensinde bliver muligt. Warhammer quest, som er spækket med glitched trofæer :( og dying light, som også har gliched alle side quest trofæet for mig :(.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Maethiel » fre 20 okt 2017 02:53

Fifa 18. Mangler kun nogle pro club trofæer, nogle i The Journey, venskabssæson trofæ og den hvor jeg skal i division 1 i sæsoner.

Er der evt nogen der vil hjælpes ad med venskabssæsonen og pro clubs? de er lette og ok hurtige :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf I_vendetta_DK_I » fre 20 okt 2017 08:51

Er stort set lige blevet PS4 ejer, så den står på Borderlands 2. Platinum og alt DLC.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf klatzen » fre 20 okt 2017 15:21

Så fik jeg rendt igennem The Evil Within på under 5 timer (knap 3 for at være præcis - The quick and the dead trophy) og mangler derfor kun at gennemføre det på ny på Akumu sværhedsgraden for at få platin. Jeg har dog fået nok i denne omgang, så jeg går i gang med Until Dawn imorgen når det forhåbentligt lander i postkassen ;-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Randløv2 » lør 21 okt 2017 08:59

Nioh og Metal gear Phantom Pain, hvis tiden bliver til metal gear da det tager små 200 timer.
Randløv2
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Slagelse


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Randløv2 » tirs 24 okt 2017 07:57

Destiny 2
Randløv2
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Slagelse


Re: Hvilket Platin/100% arbejder i på at få?

Indlægaf Maethiel » ons 25 okt 2017 04:37

Stadig fifa 18. Mangler kun 1 trofæ, men er lidt bange for om jeg kan få det. Det er det med at nå division 1 i sæsoner i ultimate team. Jeg er bange for mine skills ikke rækker.

Jeg er i division 4 nu og det er allerede stramt. En del kampe på professionel og et par på verdensklasse. Indtil videre er jeg sluppet med uafgjort i verdensklasse og sejre på professionel. Det varsler bare ikke godt, for hvis sværhedsgraden bare stiger, så ender jeg med at skulle på legendarisk og ultimate, og der bliver jeg smadret.

Det er så forbandet tragisk hver eneste år efterhånden, at de laver et trofæ der er så latterligt. De sidste 2 år er det "vind online draften" som har smadret mit platinum.

Har ikke fået platinum i fifa siden 12.. (Fik vist også i 13 eller 14).
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron