Forum

FIFA 18

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18

Indlægaf Maethiel » tors 05 okt 2017 22:26

Så er jeg færdig med Ultimate team for i år.....

Priserne er retarderede på spillere, hvis man bare vil have noget der er lidt værd at spille med.
Styringen og tempoet i online (spillede draft), er så horribel at man tror det er en joke. Spillerne reagerer som en færge..... Målmændene kan ikke redde et skud om det så gjaldt deres liv.....

Jeg er bare done. Onlinemæssigt værste fifa ever.... Og don't get me started omkring forsvarsspillet i år........
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » fre 06 okt 2017 06:20

Maethiel skrev:Så er jeg færdig med Ultimate team for i år.....

Priserne er retarderede på spillere, hvis man bare vil have noget der er lidt værd at spille med.
Styringen og tempoet i online (spillede draft), er så horribel at man tror det er en joke. Spillerne reagerer som en færge..... Målmændene kan ikke redde et skud om det så gjaldt deres liv.....

Jeg er bare done. Onlinemæssigt værste fifa ever.... Og don't get me started omkring forsvarsspillet i år........


Priserne er kun retarderet hvis du handler i PrL, lige som alle andre. Og så er de høje fordi spillet ikke engang har været ude i 2 uger endnu. Priserne er faktisk generelt lavere end de var sidste år. Du kan købe et rigtig fint hold, for småpenge i Serie A. Og ellers må du i gang med at trade :)

Og mht. forsvaret, så skal du nok bare lære det nye system, hvor man ikke bare kan holde contain og second man press inde og lade AI forsvare. Man skal faktisk selv styre det meste.
Jeg er bestemt ikke ekspert og laver næsten fejl hver eneste kamp, men det er allerede blevet meget bedre end det var den første uge.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18

Indlægaf Maethiel » tirs 10 okt 2017 23:43

Så er det Journey delen der er smadret.

Jeg spiller alle kamp til 10 rating, klarer alle krav, alle træninger til top karakter, osv.... Alligevel fejler jeg og bliver bedt om at starte kapitel 5 forfra..... Jeg er SÅ færdig med det her forbandede lortespil..... Bugs, dårlig online og en Journeydel der er ubrugelig og glitched.... Næste år skipper jeg det gylle og går på PES, og det er på trods af jeg har været på Fifa siden 97.

Det her er utilgiveligt ringe.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » ons 18 okt 2017 20:26

Hvad fanden sker der for mit presspil?
Jeg har nu længe spillet på professionel og forsøgt mig på verdensklasse. Syntes det var for svært trods alt og røg tilbage.
Nu har jeg så i 4-6 i streg spillet håbløst. Jeg kan pludselig ikke lave en rigtig dribling. Insigne er gået fra uvurderlig til ligegyldig.
Samtidigt presser mine spillere helt af helvedes til. De placere sig dårligt og jeg flikker rundt imellem spillerne og skaber dermed bare endnu større huller til min modstander.
Med andre ord, er jeg nem at komme uden om og taber nu pludselig massere af kampe på semi Pro.

Det er så satans træks og er faktisk på nippet til at skippe fifa 18 også netop pga overstående. Det har egentlig været et problem for mig og jeg mister lysten.
Når jeg spiller mod eks en der nærmest aldrig spiller, så snupper de bolden fra mig så leg som ingen ting. Uden de faktisk foretager sig en dyt.
Jeg har længe mistænkt mit “behov” for at styre selv og derfor altid manuelt står for at presse. Det gør mig nem at løbe uden om, men jeg har aldrig formået at få ai’en til at vinde bolde.
Det er svært at forklare, men jeg ville virkelig gerne lære helt lavpraktisk hvordan i gør når modstanderen har bolden?
Jeg tror selv jeg skifter spiller for hurtigt og er dermed hel tiden et skridt bagud.
Jeg tackler meget ved L2 og så en stående tackling, men jeg mistimer dem i en ret voldsom grad igen.
Så ja, nogen der vil sætte lidt ord på hvordan det bevæger sig eller kender en video hvor det fremgår ret pædagogisk:).
Vil virkelig gerne fifa, men kæft jeg mister modet med det her
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf Erroneus » ons 18 okt 2017 20:30

Tag en pause og spil noget andet :) Nogle gange kan man godt brænde af på det spil og laver man bare en spiral ind i dårligt spil. Så kom tilbage senere på ugen, jeg har gjort det før med masser af held.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18

Indlægaf Trekamp » ons 18 okt 2017 22:02

Jeg vandt derimod min første kamp på legendary i dag, bare lige for at komme med noget positivt :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18

Indlægaf hansen_acm » tors 19 okt 2017 07:50

Volpi skrev:Hvad fanden sker der for mit presspil?
Jeg har nu længe spillet på professionel og forsøgt mig på verdensklasse. Syntes det var for svært trods alt og røg tilbage.
Nu har jeg så i 4-6 i streg spillet håbløst. Jeg kan pludselig ikke lave en rigtig dribling. Insigne er gået fra uvurderlig til ligegyldig.
Samtidigt presser mine spillere helt af helvedes til. De placere sig dårligt og jeg flikker rundt imellem spillerne og skaber dermed bare endnu større huller til min modstander.
Med andre ord, er jeg nem at komme uden om og taber nu pludselig massere af kampe på semi Pro.

Det er så satans træks og er faktisk på nippet til at skippe fifa 18 også netop pga overstående. Det har egentlig været et problem for mig og jeg mister lysten.
Når jeg spiller mod eks en der nærmest aldrig spiller, så snupper de bolden fra mig så leg som ingen ting. Uden de faktisk foretager sig en dyt.
Jeg har længe mistænkt mit “behov” for at styre selv og derfor altid manuelt står for at presse. Det gør mig nem at løbe uden om, men jeg har aldrig formået at få ai’en til at vinde bolde.
Det er svært at forklare, men jeg ville virkelig gerne lære helt lavpraktisk hvordan i gør når modstanderen har bolden?
Jeg tror selv jeg skifter spiller for hurtigt og er dermed hel tiden et skridt bagud.
Jeg tackler meget ved L2 og så en stående tackling, men jeg mistimer dem i en ret voldsom grad igen.
Så ja, nogen der vil sætte lidt ord på hvordan det bevæger sig eller kender en video hvor det fremgår ret pædagogisk:).
Vil virkelig gerne fifa, men kæft jeg mister modet med det her


Først og fremmest er du ikke alene om at struggle med at forsvare, det er der mange der gør. For mig handler det om tålmodighed, hvilket kan være svært når man bare gerne vil have bolden. Jeg bakker næsten helt ned til eget felt, helst med min CDM indtil jeg får den perfekte mulighed for at lave en tackling. Jeg vil råde dig til at se nogle tutorials på youtube omkring forsvaret, da det er nemmere og forstå med video til.

Hvis det er squad battles du spiller, så har jeg hørt at legendary skulle være nemmere end world class, fordi på legendary tager de flere risici i deres offensive spil. Jeg havde svært ved at vinde på world class, men vinder 9 ud af 10 på legendary.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » tors 19 okt 2017 08:38

Jeg kæmpede faktisk med forsvaret i de forrige versioner, end jeg gjorde på fifa 18 - til at starte med.

Nå jeg blir afventende og lader modstanderen nærme sig mit felt, haha så blir jeg simpelthen tyndspillet. Konstant fejltimede tacklinger og forkerte spillere:).

Jeg er dog kommet lidt efter det, ved at sætte auto switch movie assist til low.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf Trekamp » tors 19 okt 2017 11:37

Volpi skrev:Jeg kæmpede faktisk med forsvaret i de forrige versioner, end jeg gjorde på fifa 18 - til at starte med.

Nå jeg blir afventende og lader modstanderen nærme sig mit felt, haha så blir jeg simpelthen tyndspillet. Konstant fejltimede tacklinger og forkerte spillere:).

Jeg er dog kommet lidt efter det, ved at sætte auto switch movie assist til low.


I alt ikke-PvP, er der mulighed for at bruge legacy defending, hvilket gør det hele lidt nemmere. Jockey er dog stadig en god ide, samt brug af secondary defender.
Senest rettet af Trekamp tors 19 okt 2017 11:39, rettet i alt 1 gang.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18

Indlægaf Maethiel » fre 20 okt 2017 02:54

Mangler kun nogle pro club trofæer, nogle i The Journey, venskabssæson trofæ og den hvor jeg skal i division 1 i sæsoner.

Er der evt nogen der vil hjælpes ad med venskabssæsonen og pro clubs? de er lette og ok hurtige :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Maethiel » ons 25 okt 2017 16:23

Puha Fifa 18 har været en rollercoaster.... Det er satme både surt og sødt.

Det starter med at The Journey glitcher for mig, i 2. sidste kapitel, så jeg fejler uanset hvor godt jeg klarer mig (klarer alle krav, gør ALT rigtigt, stadig fejlet).
Må starte forfra og bruge 5-8 timer på at spille det samme igen.

Forsvaret har de slagtet. At forsvare (selv med legacy defending) er som at styre en mongol.

Sværhedsgraden er HELT vanvittig ustabil. (Jeg spille uafgjort på verdensklasse nogenlunde udramatisk, men skal kæmpe som en vanvittig for at gøre det samme på professionel. Til gengæld vinder jeg 8-0 på semi pro).

Serverne er så latterligt ringe at jeg er tæt på helt at opgive online og FUT (Spillede squad battles i dag mod cpu, og alligevel får jeg en besked om fejl og bliver smidt i hovedmenuen. Det er ikke nettet).

Jeg køber ikke Fifa 19 ved release, det er helt sikkert. Det er PINLIGT at Fifa først kan spilles NOGENLUNDE uden problemer efter jul hvert år..... Fucking EA =D> =D> =D> #-o .....

Næste år sparer jeg det halve af prisen og 90% af irritationerne, ved at købe det brugt til januar.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » ons 25 okt 2017 20:15

Vedr sværhedsgraden er jeg meget enig. Det er simpelthen nat og dag, selv om man endda sætter sværhedsgraden ned.
Jeg kan dominere og vinde komfortabel på Pro og vinde tætte kampe på verdensklasse, for at blive kørt rundt i manegen på fucking semi pro
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf Maethiel » ons 25 okt 2017 21:35

Volpi skrev:Vedr sværhedsgraden er jeg meget enig. Det er simpelthen nat og dag, selv om man endda sætter sværhedsgraden ned.
Jeg kan dominere og vinde komfortabel på Pro og vinde tætte kampe på verdensklasse, for at blive kørt rundt i manegen på fucking semi pro


Godt at høre det ikke bare er mig den er gal med. Jeg er så træt af det at jeg overvejer at få lortet solgt omgående.

Livet er for kort til spil der ikke fungerer.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » tors 26 okt 2017 14:37

SB tager også livet af mig ind i mellem. Jeg var på en 8 kamp winning streak og pludselig tabte jeg 5-6 kampe i træk på Legendary. I dag tabte jeg 2 og vandt 2. Det er sindsygt frustrerende. Men jeg ender som regel i Elite 2 uanset hvordan jeg spiller i løbet af ugen.

Har for første gang prøvet at kvalificere mig til WL i dag. Klarede det i 3. forsøg. Det var ikke så svært som jeg havde frygtet. Tabte 2 gange i semi. Én gang på en opspilsfejl der var min egen skyld og én gang på en fejl jeg ikke kunne gøre noget ved.

Det her er mit nuværende hold! Kluivert er beast! Trak Modric i én pakke i går og så besluttede jeg at sælge Laudrup 85, og så spille med det her hold i stedet.
Billede

Nu skal jeg bare lige tage mig sammen for at smide 7-800k for CDM Desailly, men det har jeg ikke mod på endnu :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » tors 26 okt 2017 15:44

Jeg har nu spillet en 15 kampe med 4-1-2-1-2 (2) og vel vundet alt pånær en tror jeg.
Så jeg får resultater, men jeg savner liiidt bredde på de to cm.
Mine modstandere spiller naturligvis leget over fløjene og det slagter virkelig stamina på mine cm’ere.

Jeg har tidligere gjort en del ud af ikke at sprinte mine spillere trætte, men er tvunget mere til det i denne formation.
Nogen der har lidt fif, eller eliminere i modstanderen alene med jeres backs?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster