Forum

Cod wwii fejl kode hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Cod wwii fejl kode hjælp

Indlægaf Codwwii » søn 12 nov 2017 19:13

Jeg har gennem hele weekenden forgæves forsøgt, at komme på online i cod wwii. Men den laver samme fejlkode hver gang jeg prøver.

Fejlkode: -,B-,-,-,-,-,P,-, 32770

Jeg har Søgt på google og dvs. Forums og sider samt deres egen support men uden held, jeg har netkabel i min Ps4 og har nat type 2, hastigheden er fin og jeg kan spille andre spil online blandt andet bf1.
Er der nogle der har oplevet det samme som har en løsning på hvordan jeg kan komme online?

På forhånd tak.
Codwwii
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: 2610


Re: Cod wwii fejl kode hjælp

Indlægaf Erroneus » søn 12 nov 2017 19:40

Hvem har du Internet igennem?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cod wwii fejl kode hjælp

Indlægaf Codwwii » søn 12 nov 2017 19:46

Fullrate
Codwwii
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: 2610


Re: Cod wwii fejl kode hjælp

Indlægaf Erroneus » søn 12 nov 2017 21:41

Hvis du har en smartphone, prøv at del internettet på din smartphone og tilslut din PS4 over din telefon's internet og så prøv.

For at finde ud at om problemet ligger med din fullrate forbindelse og udstyr eller din PS4.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cod wwii fejl kode hjælp

Indlægaf Codwwii » søn 12 nov 2017 22:22

Tak for svaret, jeg har nu prøvet at koble telefonen til og den gik online med det samme.
Hvordan får min fullrate forbindelse til at virke så jeg kan komme online? Hvis du ved det

På forhånd tak
Codwwii
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: 2610


Re: Cod wwii fejl kode hjælp

Indlægaf Erroneus » søn 12 nov 2017 23:10

Ja så er det din fullrate router som flipper. Du siger du er forbundet med kabel, er det direkte til routeren du har fået fra Fullrate og har du kun den ene router i huset? Er der flere konsoller i huset?

Det kan måske virke, hvis du får smidt din PS4 i DMZ, men det er noget du skal sætte op inde i din router. Der vil jeg nok anbefale du tager fat i Fullrate support, de kan hjælpe dig i mål med det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron