Forum

SW: Battlefront 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

SW: Battlefront 2

Indlægaf wMikkel » tors 30 nov 2017 10:32

Star Wars: Battlefront 2 er udkommet til PS4.

(Du kan skippe alt denne her tekst over hvis du allerede ved det meste om Battlefront 2's lootbox og P2W problemer)

Det har fået en ufattelig hård start, som har været 100% fair.
Et system der tilgodeser dem der gider at betale masser af penge for Lootboxes, i håb om at få nogle star cards der giver store fordele i mulitplayeren.
Samtidig med det, så tog det førhen omkring 40 timer at få nok credits til at låse op for karakterer som Darth Vader og Luke Skywalker.

EA har miderligtidigt lukket for mikrotransaktionerne og samtidig justeret nogle ting i spillet.

Jeg købte spillet i forgårs på DBA, og gik så i gang med at spille. Det tog mig omkring 1 time til halvanden at have nok credits til enten Vader eller Luke. Jeg låste så op for Luke.

Spillet virker, so far, ikke til at bære super meget præg af P2W, men måske har jeg bare været heldig.
Jeg er super godt underholdt og synes virkelig at det spiller!

Nu til det hele tråden handler om:
Jeg har en del venner som er blevet totalt afskræmt af alt det snak der har været om spillet, hvorfor jeg mangler nogle som har taget chancen ligesom mig, og gerne vil spille noget mulitplayer. Så hvis du er frisk, så add mig gerne!

PSN-ID:
wMikkel
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: SW: Battlefront 2

Indlægaf wMikkel » man 04 dec 2017 23:26

Ingen ? Trist :lol:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: SW: Battlefront 2

Indlægaf Vreki » man 04 dec 2017 23:54

wMikkel skrev:Ingen ? Trist :lol:


For mit vedkommende er det blevet principielt.
Jo større smæk de får for det her jo bedre, så jeg vil ikke lade mig formilde af deres forsøg på at lime stumperne sammen. :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: SW: Battlefront 2

Indlægaf Trekamp » tirs 05 dec 2017 00:29

Vreki skrev:
wMikkel skrev:Ingen ? Trist :lol:


For mit vedkommende er det blevet principielt.
Jo større smæk de får for det her jo bedre, så jeg vil ikke lade mig formilde af deres forsøg på at lime stumperne sammen. :wink:


+1 herfra.

Hvis jeg køber spillet, bliver det som brugt.
Jeg er sikker på, grafik, gameplay og stemning er vanvittigt fedt. Kampagnen virker desværre alt for kort og halvhjertet, men det er jo så langt fra ovennævnte, anklagerne mod spillet går på.

Jeg synes det er fedt at se, at folk siger fra over for det grådige pis. Denne her sag, kommer forhåbentlig til at redde os fra mere af det samme fremover.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: SW: Battlefront 2

Indlægaf wMikkel » tirs 05 dec 2017 12:35

Havde også besluttet mig ikke at støtte dem, så købte det for 250 kr på dba.
Indtil videre har det været god underholdning ;)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: SW: Battlefront 2

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 05 dec 2017 13:16

Du må gerne add mig Ubertracker77

Jeg var sku helt vild med 1´ern og 2´ern var et must for mig ligemeget hvad folk hyler over. Nu har jeg ihvertfald spillet en del timer, i de forskellig modes og jeg oplever ikke umiddelbart at bliver smadret af P2W spiller(gætter jeg på). Men efterhånden har jeg jo også selv optjente credits, til en del forskellige kort og helte.

Hvis folk har spillet det meget, kan de jo godt have tjent op til tre max level kort uden at betale. Men jeg går jo efter alle trofæerne og skal skal jeg jo sprede mig ud over mange classes, helte og fly, og så kan man ikke lige have max kort i det hele.

Der er stadig mange timers gaming i spillet for mig. Nu er jeg jo også bare tosset med det universe og jeg bliver sku ikke træt af, at hugge med lyssværd eller smadre folk i en x-wing. Ihverfald ikke før jeg er lvl 50 ;) - trophy whore, I know.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster