Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tirs 05 dec 2017 17:16

Pga prisfald på omkring 50k, så endte jeg med at købe Van Basten, ikke den hurtigste mand, dog ser hans afslutninger ud til at være vanvittige.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » ons 06 dec 2017 18:59

Og van basten røg også igen, han var ikke lige det jeg ledte efter. Så han blev erstattet med Sheva :)
Billede
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 07 dec 2017 14:38

Xainz skrev:Og van basten røg også igen, han var ikke lige det jeg ledte efter. Så han blev erstattet med Sheva :)
Billede


Vildt hold! Hvordan står det til med defensiven. Tænker Casemiro har travlt? :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf jacobmouritsen » tors 07 dec 2017 15:17

Hej, jeg er helt ny i FIFA-verdenen efter nogle år uden spillet. I år skulle det være, så jeg har erhvervet mig både PS4 og FIFA 18.

Hvordan skaffer jeg mig coins, hvis jeg ikke vil købe mig til det? Jeg er klar på at trade, men har I nogle gode råd?
jacobmouritsen
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Brønshøj


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 08 dec 2017 08:35

Cena skrev:
Xainz skrev:Og van basten røg også igen, han var ikke lige det jeg ledte efter. Så han blev erstattet med Sheva :)
Billede


Vildt hold! Hvordan står det til med defensiven. Tænker Casemiro har travlt? :lol:


Modric med Anchor, gør det faktisk ret godt, mine cdms og backs går ikke med frem, så syntes egentlig jeg står ret godt i defensiven. Vil gerne have skiftet HB, desværre er eneste opgraderinger ikoner, ikoner jeg ikke bryder mig specielt om.
Men er eller ret godt tilfreds med holdet efterhånden, og sheva virker som den rigtige løsning for mig so far
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf MatHan1990 » fre 08 dec 2017 09:15

Sgu også et ondt hold ;)
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf kleenex » fre 08 dec 2017 09:51

Hvordan kommer i op på de summer af penge.. forstår det ikke. Jeg spiller en del, og udfører en masse sbc, men får simpelthen ikke andet end skrald til transferlisterne. Har i nogle gode tips til easy money?
Synes sgu jeg er ved at gå lidt død i det..
Billede
kleenex
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » fre 08 dec 2017 10:49

Xainz skrev:
Cena skrev:
Xainz skrev:Og van basten røg også igen, han var ikke lige det jeg ledte efter. Så han blev erstattet med Sheva :)


Vildt hold! Hvordan står det til med defensiven. Tænker Casemiro har travlt? :lol:


Modric med Anchor, gør det faktisk ret godt, mine cdms og backs går ikke med frem, så syntes egentlig jeg står ret godt i defensiven. Vil gerne have skiftet HB, desværre er eneste opgraderinger ikoner, ikoner jeg ikke bryder mig specielt om.
Men er eller ret godt tilfreds med holdet efterhånden, og sheva virker som den rigtige løsning for mig so far


Modric er også sindsyg god i år. Kørte længe med ham og Kroos, men nu er Modric erstattet med Radja.
Den bedste value for money på HB er florenzi. Han er over alt på banen og løber nemt de hurtige angribere op og skubber dem væk. Men så skal du ændre meget.

Jeg er i gang med at spare sammen til baby Ronaldo. Mangler ca. 1 mio som det står lige nu, men med lidt held når at få sparet sammen til ham inden jul :) Så kommer front trio til at hedder ADP, Bergkamp og fede Ronaldo :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 08 dec 2017 14:40

kleenex skrev:Hvordan kommer i op på de summer af penge.. forstår det ikke. Jeg spiller en del, og udfører en masse sbc, men får simpelthen ikke andet end skrald til transferlisterne. Har i nogle gode tips til easy money?
Synes sgu jeg er ved at gå lidt død i det..


Jeg spiller ikke ret meget, holder dog altid mine auktioner igang via appen. Mine coins er kommet igennem sbc og bronze pakker, primært bronze pakker :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » søn 10 dec 2017 20:25

kleenex skrev:Hvordan kommer i op på de summer af penge.. forstår det ikke. Jeg spiller en del, og udfører en masse sbc, men får simpelthen ikke andet end skrald til transferlisterne. Har i nogle gode tips til easy money?
Synes sgu jeg er ved at gå lidt død i det..


Kør et billigt hold, som du kan få 25 sejre i weekend league med.

Har lige solgt 2 millioner coins og har stadig dette hold, hvis jeg skulle få lyst til at spille igen. Spillet siger mig dog ikke så meget længere.
https://i.imgur.com/8x2d21R.jpg
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf jacobmouritsen » tors 14 dec 2017 15:05

Xainz skrev:
kleenex skrev:Hvordan kommer i op på de summer af penge.. forstår det ikke. Jeg spiller en del, og udfører en masse sbc, men får simpelthen ikke andet end skrald til transferlisterne. Har i nogle gode tips til easy money?
Synes sgu jeg er ved at gå lidt død i det..


Jeg spiller ikke ret meget, holder dog altid mine auktioner igang via appen. Mine coins er kommet igennem sbc og bronze pakker, primært bronze pakker :)


Hvordan tjener du penge på bronzepakker?
jacobmouritsen
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Brønshøj


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Kreds » tors 14 dec 2017 17:37

Hvordan tjener du penge på bronzepakker?[/quote]

Køb pakkerne til 400coins og sælg spillere, fitness kort og den slags......
Kreds
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tors 14 dec 2017 18:29

Profitten per bronze pas, er 1000-10000 coins, har endda solgt flere bronzespillere til 10.000 coins, det kræver dog lidt tålmodighed, at vente på de gode sbc uger, alle brasilianske trænere kan sælges hurtigt for mindst 200 coins, øvre krop og knæ healing omkring 400,squad fitness 750-850, almindelig fitness 200, det løber hurtigt op, og man får med garanti aldrig en pakke med underskud. Jeg sælger 10-30kort pr gang, så har man appen, og mulighed for det, kan man sælge en del hver dag
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 14 dec 2017 20:52

Kører også BPM. Udover det giver coins finansiere det også mit overforbrug af fitness kort til SB og WL :) Det gav godt sidste uge. Ramte flere ipswich og boro spillere som insta solgte for 10k. Ramte også ham Lille LW.

Ligger syg i øjeblikket så kvalificerede mig til WL i dag - så har jeg noget at lave i morgen. Havde ellers sagt til mig selv jeg ikke skulle spille mere WL i år. Men nu har jeg opgraderet mit hold lidt igen, så nu skal det prøves i morgen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 14 dec 2017 20:57

Billede

Har lavet lidt om på mit hold. Solgte Crespo for TOTGS Ben Yedder som er bedre for mig. Bedre passing og dribling og ellers næsten samme stats. Og så har jeg købt 86 Gullit som jeg er meget imponeret over. I morgen køber jeg nok 88 Maldini og smider på CB. Og så er jeg også tæt på broke :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster