Forum

Trophies, hvilke har I fået i dag?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 12 mar 2017 23:56

Horizon Zero Dawn Platinum trophy.. pyha
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Maethiel » man 22 maj 2017 22:42

Nogle stykker i Watch dogs 2, så mangler jeg efterhånden kun unmissable story trophies, og par stykker online. Alt collctible osv og random trophies er nuppet :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Da Senzai » lør 11 nov 2017 15:14

Jeg var inde og spille Tekken-Turnering idag og vandt dette Trofæ - Kæft, den er sej! :mrgreen:

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+3

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Ubertracker77 » søn 12 nov 2017 19:37

The prestige i Destiny, sammen med Stoneclaw og Braagaard. Men næsten 2 minutter igen :) easy.

Ville gerne være gået efter Belly of the Beast, men desværre skuffer morfar voldsomt med sit fravær........ :)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » søn 10 dec 2017 14:24

Jeg fik søeme et trofæ fra Wipout HD "kanon tændt"
6 år efter at jeg sidst fik trofæ i Wipout HD.

Jeg så at der er tilbud på det nye Wipout omega men jeg holder igen da jeg ikke ved om Ps4eren kan afspille mit eget soundtrack som ps3eren kan og som gør spillet super fedt.

Så info udbedes ang. musik og soundtrack til det nye Wipout Omega Collection.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » søn 10 dec 2017 19:14

Når nu Wipout fra ps3eren er med i Omega Collection er det så samme trofæliste fra ps3eren der bliver brugt, bare med dlc trofæer?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Ubertracker77 » ons 20 dec 2017 10:10

Multi-tasking i Battlefront 2. Synes det var lidt tarveligt, at man kun måtte bruge fighterplanes. I Battlefront 1 skulle man kun nakke to helteskibe og det kunne gøres imens man selv havde et helteskib. Det gjorde lige trofæet, lidt mere besværligt.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Erroneus » tirs 13 mar 2018 22:54

En masse i Dirt 4, men stopper nu, fordi de sidste er alt for meget grind og ikke mindst, er der en enkelt som ikke kan opnås mere, pga. en bug i spillet, som det ikke ser ud til at udvikleren får fixet.

Ellers et godt rally spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Cena » ons 14 mar 2018 13:19

Erroneus skrev:En masse i Dirt 4, men stopper nu, fordi de sidste er alt for meget grind og ikke mindst, er der en enkelt som ikke kan opnås mere, pga. en bug i spillet, som det ikke ser ud til at udvikleren får fixet.

Ellers et godt rally spil.


Synes du ikke spillet var MEGA svært? Jeg er normalt ellers en rimelig habil rally spiller, men sytes simpelthen det var så svært at jeg gik fuldstændig død i det. Hvis jeg skulle holde mig på banen kunne jeg slet ikke nå deres tider.
Jeg syntes jeg prøvede at give det en chance, men til sidst slettede jeg spiller og gav op :)

EDIT:
Tjekkede lige min profil og det var Dirt Rally jeg havde spillet #-o :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Erroneus » ons 14 mar 2018 13:45

Hehe så giver det mening, fordi ja det er ret udfordrende. Dirt 4 er mere spiseligt og der er også sværhedsgrader, hvor man kan justere hvor let / svært man ønsker det. Hvis man smider det op på øverste sværhedsgrader, plus man kan låse op for over det, som er max tricky :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Cena » tors 15 mar 2018 13:38

Erroneus skrev:Hehe så giver det mening, fordi ja det er ret udfordrende. Dirt 4 er mere spiseligt og der er også sværhedsgrader, hvor man kan justere hvor let / svært man ønsker det. Hvis man smider det op på øverste sværhedsgrader, plus man kan låse op for over det, som er max tricky :)


Det er det sværeste og mest frustrerende bilspil jeg nogensinde har prøvet :( Jeg tror jeg er ved at blive for gammel til racer spil og især Rally. Jeg kan ikke koncentrere mig ret længe af gangen mere når jeg spiller kan jeg godt mærke :lol: Så når banerne tager mere end 10 minutter så laver jeg konsekvent fejl! :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Cena » søn 08 apr 2018 09:03

Jeg fik ikke death by disco i Rachet and Clank i 2. gennemspilning selvom jeg er ret sikker på jeg fik den. Orker ikke en 3. gennemspilning for det trofæ, så må vinke farvel til platin. Mangler 2 andre udover det som er nemmere at klare.

Pisse irriterende at man laver et trofæ som ikke kan trackes og kræver fuld gennemspilning for at se om det popper.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Maethiel » søn 08 apr 2018 12:01

Cena skrev:Jeg fik ikke death by disco i Rachet and Clank i 2. gennemspilning selvom jeg er ret sikker på jeg fik den. Orker ikke en 3. gennemspilning for det trofæ, så må vinke farvel til platin. Mangler 2 andre udover det som er nemmere at klare.

Pisse irriterende at man laver et trofæ som ikke kan trackes og kræver fuld gennemspilning for at se om det popper.


Mega frustrerende, men hvorfor ikke få klaret de 2 som er lettere, og så se om du måske får lyst til at tage et 3. playthrough senere? :)

Det er da ærgeligt at have "spildt" tiden på vej mod plat :?
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Cena » søn 08 apr 2018 13:34

Maethiel skrev:
Cena skrev:Jeg fik ikke death by disco i Rachet and Clank i 2. gennemspilning selvom jeg er ret sikker på jeg fik den. Orker ikke en 3. gennemspilning for det trofæ, så må vinke farvel til platin. Mangler 2 andre udover det som er nemmere at klare.

Pisse irriterende at man laver et trofæ som ikke kan trackes og kræver fuld gennemspilning for at se om det popper.


Mega frustrerende, men hvorfor ikke få klaret de 2 som er lettere, og så se om du måske får lyst til at tage et 3. playthrough senere? :)

Det er da ærgeligt at have "spildt" tiden på vej mod plat :?


Har taget det 1 af dem og det andet står klar til hvis jeg finder spillet frem igen :) Jeg tager nok en 3. gennemspilning senere på året. Der er bare alt for meget andet jeg gerne vil spille lige nu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf xXSNOOOPXx » tirs 10 apr 2018 13:33

Cena skrev:
Maethiel skrev:
Cena skrev:Jeg fik ikke death by disco i Rachet and Clank i 2. gennemspilning selvom jeg er ret sikker på jeg fik den. Orker ikke en 3. gennemspilning for det trofæ, så må vinke farvel til platin. Mangler 2 andre udover det som er nemmere at klare.

Pisse irriterende at man laver et trofæ som ikke kan trackes og kræver fuld gennemspilning for at se om det popper.


Mega frustrerende, men hvorfor ikke få klaret de 2 som er lettere, og så se om du måske får lyst til at tage et 3. playthrough senere? :)


Det er da ærgeligt at have "spildt" tiden på vej mod plat :?


Har taget det 1 af dem og det andet står klar til hvis jeg finder spillet frem igen :) Jeg tager nok en 3. gennemspilning senere på året. Der er bare alt for meget andet jeg gerne vil spille lige nu :)



Jeg gennemførte det også 3 gange for plat..
Men det går virkelig hurtigt 3. Gang med alle upgrades osv.. Det tog mig 5 timer :)
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster